Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.3.08 Sunnuntai.  (Luettu 2281 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #75 : 09.03.08 - klo:16:20 »

mie voin ottaa sen, maksaks sä? [:-DD]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #76 : 09.03.08 - klo:16:21 »

En mä taida kuitenkaan maksaa...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #77 : 09.03.08 - klo:16:29 »

No voi harmin paikka. Ens kerralla sit. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 876
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #78 : 09.03.08 - klo:16:31 »

Vieras lähti jokin aika sitten kotiin, nimestä ei kommenttia  [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 876
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #79 : 09.03.08 - klo:16:43 »

Oonhan minä tämän jo kertonutkin, mutta tulipa taas mieleen:

joskus vuosia ja vuosikymmeniä sitten - olin tyttäreni kanssa autoilemassa. Poliisi pysäytti ja puhallutti. Nollalukemat oli.
Tyttäreni istui takapenkillä. Poliisi totesi: nolla on!
Siihen tyttäreni tokaisi:

"Tulepas illalla kotiin puhalluttamaan!"
Oltiin nimittäin Alkon edessä ja jotain juomaa oli tullut ostettua! [:-DD]

 [:-DDD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #80 : 09.03.08 - klo:16:46 »

Vieras lähti jokin aika sitten kotiin, nimestä ei kommenttia  [:-P]

No se oli sitten nainen...  [:-I]
Mä ole just ehtinyt saada kahdet kokeet tehtyä ensi viikoksi, että voin hyvällä mielellä siirtyä olkkariin katsomaan "Hearbeatiä/Sydämen asialla", joka tulee nykyisin sunnuntaisinkin !  [:-)] [:34]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #81 : 09.03.08 - klo:16:48 »

Vieras lähti jokin aika sitten kotiin, nimestä ei kommenttia  [:-P]

No se oli sitten nainen...  [:-I]


Niin oli. Jaana, Kristiina tai kenties Kirsti. :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #82 : 09.03.08 - klo:16:49 »

Blaaaah, pitää lähteä töihin tekemään viimoinen 14 tunnin rutistus ennen vapaita (tosin katotaan nyt ensin että ne vapaat tosiaan tulee), jos sitä ensi viikolla jaksaisi pönttöilläkin aktiivisemmin.  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 876
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #83 : 09.03.08 - klo:16:53 »

ei tätä olisi kannattanut suurentaa, ei tässäkään ollut kommenttia vieraan nimestä

Nyt ulkona 2,1 plussaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #84 : 09.03.08 - klo:16:56 »

ei tätä olisi kannattanut suurentaa, ei tässäkään ollut kommenttia vieraan nimestä

Eikä sitä nimeä tarvi enää edes arvailla, oraakkeli vastasi, että hänen nimensä on Varma. [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #85 : 09.03.08 - klo:16:57 »

Eräs työtoveri joskus käytti sanontaa: "regressio egon palveluksessa". Hän tarkoitti kylläkin kunnon känniä.
Mutta minä otin tänään kunnon päikkärit! Harvinaista herkkua. Mutta tuntui että saman se teki - mutta ilman krapulaa!
Sielu on pyyhitty puhtaaksi, tuli katseltua kaikenlaisia unia, jotka on olleet varmasti jossain piilossa ja odotelleet katselluksi tulemista. Nyt on taas tabula rasa elikkä puhdas taulu!
---------------------
Muuten se Airi, kun rikkoi hissin ja tietsikan ja hävitti avaimet, rahat ja puhelimen.
Niin tiedättekös minkä teki myös:
muutti pentele mun puhelimen soittoäänen! Ihan noin itsekseen. Minä en ole puhelimeen koskenutkaan - en - ja nyt se soi aivan toisella sävelellä! En nimittäin ensi kerran tajunnut, että se oli minun puhelin kun soi!
Miksiköhän se senkin teki???? :-O
Kun mulla oli sellainen ääni, jonka pystyi kuulemaan - nyt en kuule kunnolla tuota uutta.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #86 : 09.03.08 - klo:17:01 »

Airi on muuttanut minunki puhelimen soittoäänen! Ihan oikeesti. En ollut tehnyt telehvoonille mitään, soittoääni vaan yks kaks muuttui. Ennen se luritti jotakin ja nyt se sanoo erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi yhden kerran "pi". Ei edes "piip" vaan "pi". Ja vaan yhden kerran vaikka soittaja siellä pirisyttäis kuinka kauan. Aika outoo. Ei tuota ääntä meinaa kuulla tosiaankaan, tarttis tehrä jotain...
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #87 : 09.03.08 - klo:17:02 »

Airi on muuttanut minunki puhelimen soittoäänen! Ihan oikeesti. En ollut tehnyt telehvoonille mitään, soittoääni vaan yks kaks muuttui. Ennen se luritti jotakin ja nyt se sanoo erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi yhden kerran "pi". Ei edes "piip" vaan "pi". Ja vaan yhden kerran vaikka soittaja siellä pirisyttäis kuinka kauan. Aika outoo. Ei tuota ääntä meinaa kuulla tosiaankaan, tarttis tehrä jotain...

Oiskohan Airi laittanut sun puhelimen kokousasetukselle, silloin puhelin sanoo tolleen  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #88 : 09.03.08 - klo:17:08 »

Airi on muuttanut minunki puhelimen soittoäänen! Ihan oikeesti. En ollut tehnyt telehvoonille mitään, soittoääni vaan yks kaks muuttui. Ennen se luritti jotakin ja nyt se sanoo erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi yhden kerran "pi". Ei edes "piip" vaan "pi". Ja vaan yhden kerran vaikka soittaja siellä pirisyttäis kuinka kauan. Aika outoo. Ei tuota ääntä meinaa kuulla tosiaankaan, tarttis tehrä jotain...

Oiskohan Airi laittanut sun puhelimen kokousasetukselle, silloin puhelin sanoo tolleen  :-))

Sanoo vai? Kokousasetus. [:-DD] Täällähän onkin aina varsinainen kokous, mie  ja eläimet, ei meitä saa häiritä! [:-DDD] Pitää vissiin yrittää muuttaa ne asetukset. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #89 : 09.03.08 - klo:17:13 »

No joo. Yritin vaihtaa soittoääntä, aloin valkkaamaan eri ääniä, niin joka ikinen vaihtoehto sanoo vaan "pi". :-O Tällästä se on kun ostaa käytetyn kännykän... [:-I] No olkoon sit noin. Sittehä ei häiriinnytä. :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.