Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MacBook  (Luettu 1226 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: MacBook
« Vastaus #15 : 10.03.08 - klo:22:00 »

Kaikki pöntön Mac-käyttäjät - ilmoittautukaa!!

Laittakaa galluppi. [:-)]

Laita sinä [:-DD]

Ei ku sie. Mä oon sekasin jo noista perustermeistä. En ihan tajuu... [NUT]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 10.03.08 - klo:22:03 »

No tuossahan se oli:

Kaikki Mäk-käyttäjät ilmoittautukaa [:-DD]

ps. Takaisin wintoosalla [:-)]  Mäkki leppää ja kohta [:-)] mäkin
Kirjattu

iihoo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
« Vastaus #17 : 10.03.08 - klo:22:50 »

Sulla onkin varmaan uudempi käyttis eli Leopardi. Meitsin kissa on vielä Tiger.
Mulla on Nortonin palomuuri käytössä vielä, en tiedä onko sen lisenssi enää edes voimassa, mutta kone ilmoittaa että on "Protected".
Eli en ole edes tutustunut käyttiksen omaan muuriin. Mitään virustorjuntaa ei ole eikä ongelmia ole ollut. KOPKOP.
Takavuosina 9-järkän ja sitä edellisten kanssa Norton takasi yöunet. Mutta MacOSX aikana ei ole vielä tarvinnut turvautua ehkäisyyn.

Esim. tuolta kannattaa hakea lisää MAC-tietoa
http://www.hopeinenomena.net/

Mites tuo galluppi sitten tehdään??

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.03.08 - klo:14:48 »

Leopardi täällä on. Nyt sitten mietiskelen että kun mulla on muutama tärkeä ohjelma Wintoosalla käytettävä niin pitäisi kait osata  [:-I] asentaa Windows XP (jossakin on CD) Boot Camp:illa. Siinä kuulemma valitaan kuinka paljon Winukka saisi tilaa. Ohjelma on pelkästään "kirjasto" vähän niin kuin jokin digitietoteos. Uskaltaiskohan kokeilla, kunhan levy löytyy ja productkey siihen. Mutta jos ei niin sitten ei [:-(] [:-I] [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #19 : 11.03.08 - klo:16:04 »

No niin Marle, antaa sitten tulla kokemuksia KOKO ajan.
Innolla täällä seurailen.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 11.03.08 - klo:16:57 »

Ja lisää kustannuksia [:´((]  Mun Samsung ei tukenut Mäkkiä joten ostin halvimman nokian 6151 ja ensin sen piti toimia pluutuutilla ja se toimikin mutta data-asetuksissa mätti joten liikkeeseen takaisin ja siellä sitten vihdoin saatiin känny ja tietsikka yhteistoimintaan [:-)] 3G sonera sisällä, n. 5 euroa kalliimpi kuin muiden pienin siirtomaksu/kk, eli se 385 mt/s, ainakin täällä stadissa se riittää ihan hyvin ja maalla - en tiedä mutta kyllä tällä kenties sähköpostin lukee ja pääsee kenties pönttöileen, meinaan jos tänä kesänä jonnekin menisi. Ainakaan Myrskylässä ei viime kesänä 3G näkynyt mutta, laajeneeha se kokoajan ihan kuin aikoinaan GSM. Ihan mukavasti sivu aukeaa tälläkin nopeudella [:-)] Juuri nyt en muuta osssoo sannoo.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.03.08 - klo:17:05 »

Juutuupiin ei ihan ole asiaa noilla megoilla mutta ei se niin tärkeetä olekkaan kun on PC [:-)]  Kaiketi pitäisi miettiä sitä winukan asentamista mutta ennen sitä, otetaan kaikki tieto esiin ettei tule tehtyä möhläyksiä.  JA valokuvien siirto koneelle ja siitä esim pöntölle teettää vielä tutkimuksia. Eli askel kerrallaan. Iihoolla olisi varmaan paljon kerrottavaa kun taitaa olla kokenut mäkin käyttäjä [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 11.03.08 - klo:20:07 »

Mac-käyttäjien yhdistys fiMUG:

http://fimug.fi/

-en ois muuten tienny, mut täällä ollu töissä se mun tuttava. Järjestävät kaiketi kursseja ym. mukavaa. [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 11.03.08 - klo:20:33 »

Kiitos, täytyypä kierrellä noilla sivuilla vaikka mäkinkieli onkin vielä aika  vierasta :-))  Nyt sitten päätin että winukkaa en itse uskalla asennella koneelle. Täytyy kysellä onko ystäväpiirissä mäk-kokeneita [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 12.03.08 - klo:22:18 »

Ihan kiva kone edelleen mutta - onko kukaan tietoinen noista kovalevyjen hajoamisista?! 

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32079&tyyppi=1

Ei hajuakaan mikä kovo koneessa on mutta ATA mainitaan tiedoissa.

Olenkohan liian yliherkkä [:-I] 
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #25 : 12.03.08 - klo:22:31 »

Voihan sen katsoa koneen tiedoista... Seagaten serialAta Rev7.01 on se vika levy.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 12.03.08 - klo:22:37 »

No tuolla laitetiedoissa mainittiin Hitachi  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:19:46 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.03.08 - klo:19:57 »

Mukava kuljettaa repussa mukana vaikka ei ihan pienimmästä päästä 2,27 kg. Kuitenkin sen kokoinen että kuljetella mukana. Testest [:-)]  Sitten taas tuli eteen "ongelma". Ylen Areenaa ei pääse näkemään: puuttuu jokin plugin. Ompun sivuilla oli juttua tuosta mutta en taida uskaltaa latailla mtään ennen kuin olen varma niiden toimivuudesta. Jonkin  Microsoft Flip4mac nimisen voisi ladata mutta moni sanoo että ei välttämättä toimi. Areena ei tosin ole mulle mikään välttämätön mutta pakkohan noi on ottaa selville. Nyt RR siellä vastasi että voin ladata "VideoLAN VLC Media Playerin" joten mennään kokeilemaan. Quicktimella voi kaiketi jotakin katsella. 
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #28 : 13.03.08 - klo:21:38 »

No on tuossa opettelemista.
Mutta on se hyvä kun Marle testaa ja selvii
epäselvät jutut  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 19.03.08 - klo:14:05 »

Quictime asennettuna ja sigalat, uutiset näkyy, MTV3 uutiset, netti-tv ei näy, mutta kaikenkaikkiaan...OLEN HYVIN TYYTYVÄINEN!!!   Tämä siis väliaikatietona. Mäkissä on myös oma kuvankäsittelyohjelma. Yhteen kuvaan olen sitä kokeillut ja on ok. Kunhan pääsisi ulos kuvailemaan ja lataamaan tämän kautta koneelle, se on vielä tekemättä [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.248 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.