Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai jo, 11.3.2008  (Luettu 2401 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #45 : 11.03.08 - klo:10:41 »

Kiitos, Sus!  Eipä ole tuota tullut ajateltua.  Pidän ite näistä kehyksistä.  Eivät liioin herätä huomiota, eivätkä oo muomaamattomatkaan. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #46 : 11.03.08 - klo:10:43 »

Onkos "saarnat" maksullisia??? [:-DD] :-)) :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #47 : 11.03.08 - klo:10:51 »

Onkos "saarnat" maksullisia??? [:-DD] :-)) :-))

Iliman muuta, hetkonen... lasken monta sanaa tuohon tuli... [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #48 : 11.03.08 - klo:10:56 »

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #49 : 11.03.08 - klo:11:05 »

Onneksi kukaan ei loukkaantunut vakavasti.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #50 : 11.03.08 - klo:12:30 »

Onpas täällä hiiiiiiljasta sakkii....

Mie oon siivoillu ja pistäny pyykkikoneen pyörimään. Tuolla se nyt pyörii ja tanssii ripaskaa keskellä keittiön lattiaa. No ei vainenkaan. [:-DD]

Äsken tuli sähkökatkos ja mää oottelin ja oottelin milloin sähköt tulee takasin... kunnes tajusin, että voihan multa olla sulake palanut. Ja niinhä se olikin! Heureka! [:-DD] Kyllä mää sitte oon viksu!
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #51 : 11.03.08 - klo:12:36 »

Päivää täältäki.

Sattunnu näköjää jonku mun firman autollekki vahinko.
Meilhä alkaa autoist jo olla pulaa, ku männäviikol meni tusina jonai päivän ruttuu!

Noh, nythä on kuivat tiet ja kadut, ei pääs enää edes roiskuttelemaa!    :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #52 : 11.03.08 - klo:12:55 »

Minä jo pelekäsin, et Veke on saanut sairauskohtauksen ja joutunut onnettomuuteen. [:-I] [:-(]
Syökin yhtä vähän kun linnunpoikanen, niin johan sitä ajattelee vaikka mitä. [:-I]
Ehjin nahoin Veke vielä näkkyy olevan!!  :-)) [:5]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #53 : 11.03.08 - klo:13:34 »

Ni hitsi, ehä mun syöä tartte, ku ehämmä mitää kulutakka. Istumatyö on suhates, ninkun täs pöntölläki!   [:-DD] 
Kevyet hommat   [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #54 : 11.03.08 - klo:13:38 »

Päivän pikku kurkkauksella.  [:-)]
Utuista ja harmaata on ilma nyt ulkona, aurinko yrittää kyllä joskus hiukka pilkistellä mut ei ole ihan näkösälle vielä päässyt,
kuraista on ei liukkaudesta täällä tietoakaan, nyt 6,1 plussaa.
Oravat käyneet jo ak-siemeniä napostelemassa, mut lintuja aika vähän ruokinnalla vain tinttejä ja varpusia, joutsenet järvellä sula kohdassa uiskentelee ja huutelee, sepelkyyhkyn näin jo lentelevän  [:-)]

Ikävä linja-auto onnettomuus  [:-(] onneks ei ollut Veken auto joka joutui onnettomuuteen  [:-)]

Silmänpaineet mitattin multa noin vuosi sitten ja oli ihan OK ja voishan ne lasit vanhoihinkin kehyksiin laittaa mut olen tykännyt kun vanhat  jää varalaseiksi ja aurinkolaseina olen edellisiä laseja käyttänyt  [:-)]

Onkohan Jarmon setelipino kasvanut korkeutta  [:-I]  kun Kenon viikonvaihteen päävoitto runsaat 100000€ tuli Säkylään  :-O
Kirjattu

Ms. Sparrow

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 69
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #55 : 11.03.08 - klo:13:39 »

Tervehdys pitkästä aikaa! On ollut ihan laittoman pitkä tauko kun oon tänne viimeksi kirjotellut. Tällä hetkellä olen kotosalla sairaslomalla, influenssanhan mie sain sitten kuitenkin. Voiton puolella ollaan jo onneksi.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 757
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #56 : 11.03.08 - klo:14:01 »

Hassu päivä  [:-)]
Vaikka on ihan keväistä, niin tuli punatulkut ja urpiaiset pihaan.
Pellolla taasen huutelee töyhtöhyyppä, ja metsässä sinivuokot kukoistaa. 
Oi, tätä Kevättä  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #57 : 11.03.08 - klo:14:15 »

Hienot kuvat Minniltä urpiaisista ja sinivuokosta  [:-)] [:-)]

Urpiaisia ja punatulkkuja ei ole täällä vielä pihalla näkynyt  [:-(]   viimeviikolla näin urppareita naapurin pensaikossa, [:-)]
kukkivia sinivuokkojakaan en ole vielä nähnyt.
Kirjattu

laura vieraana

  • Vieras
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #58 : 11.03.08 - klo:14:19 »

Keväistä päivää! Ihan piti verhoa vetää eteen, että näkee tämän lainaläppärin pikkuruisen näytön tekstit  [:-)]

Olin kaupungilla asioilla aamupäivällä ja takaisin tullessa näin tuon bussin häyteikkunassa. Aika hurjan näköistä oli.
Muutenkin oli mielenkiintoista noissa busseissa, kun harvemmin niillä liikun. Kaikki kuljettajat olivat muualta muuttaneita. Menomatkalla kuunneltiin ensin (aika kovalla) ranskankieliseltä radioasemalta pääasiassa urheilu-uutisia ja sitten uutisia englanniksi. Kiva kielikoulu :-)) ja olo oli kuin ulkomailla.
Paluumatkan kuljettajalla oli kova kiire vapaalle: mahottoman vauhdikkaasti tultiin ja sitten istuttiin ilman kuljettajaa odottamassa, että joku ajaisi eteenpäin :-)) Tulihan sieltä sitten hetken päästä uusi kuski.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai jo, 11.3.2008
« Vastaus #59 : 11.03.08 - klo:14:21 »

Sain sitten itseni komennetuksi sinne lenkille. Tie ei ollutkaan ihan niin liukas kuin pelkäsin, eli jää alkaa jo pehmetä ja siinä pystyi kaatumatta kulkemaa. Kylätie sitten olikin paljas, paikoitellen vielä sulamisvesiä valuu tielle ja autoilla tietenkin on kova kiire joten kura lentää. No vaatteet voi aina pestä. :-))
Kaksi joutsenta käväisi äsken tarkastamassa järvellä tilanteen, totesivat ettei ruokailupaikkaa vielä ole ja jatkoivat sulien vesien ääreen. Myös korppien kevätkarkelot kuuluvat alkaneen.
Aurinko ei sitten jaksanut kuitenkaa paistella, kovin keväiseltä sittenkin vaan tuntuu. Ja asteita PUS 5. :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.