Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Mitä rasvaa laitat leivän päälle?

Suolaista voita
- 0 (0%)
Normaalisuolaista voita
- 4 (8.2%)
Oivariinia (ent. Voimariini=voita+margariinia)
- 7 (14.3%)
Margariinia
- 2 (4.1%)
Kevytmargariinia 80%
- 1 (2%)
Kevytmargariinia 60%
- 2 (4.1%)
Kevytmargariinia 40%
- 8 (16.3%)
Kolesterolitonta margariinia
- 2 (4.1%)
Laktoositonta margariinia
- 6 (12.2%)
Kolesterolia alentavaa margariinia
- 9 (18.4%)
Muuta, mitä?
- 8 (16.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 30


Kirjoittaja Aihe: Rasvainen gallup ;)  (Luettu 976 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #45 : 12.03.08 - klo:11:35 »

Mä en pysty syömään leipää, jos päällä ei ole mitään "märkää" tai "liukasta". Mun ruoka on aina oltava märkää, perunoiden päällekin pistän hirveesti kastiketta. :-)) En pysty pyöritteleen suussa mitään rutikuivaa, ei mene vaan alas ei.

Muutes tuo tonnikalatahna, jota majoneesin kanssa teen, on melkoisen rasvatonta. Kun käyttää kevytmajoneesia (28% rasvaa) ja tonnikalaa vedessä, ei öljyssä. Johan tuo on melkein laihduttajan ruokaa. :-)) Ja hyvää.

Minä olen taas samanlainen kuin Sus, eli jotain on oltava leivän päällä, ja se on levitettä. Ei muuta. Muuten ei mene minullakaan alas, vaan jää puoliväliin, ja se tuntuu ikävältä. (Tämä ei nyt tähän kuulu, mutta en pysty pillereitäkään ottamaan kuin siten, että syön jotain, ja siten kätken sen pillerin sinne ruoan joukkoon, ja vasta sitten nielaisen sen alas  :-)) )
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #46 : 12.03.08 - klo:13:23 »

Olin vannoutunut voin käyttäjä,kunnes todettiin,että paha kolesteroli oli kuulema korkea.   [:-I]
Sitten tuli alentuntut laktoosin sietokyky.
Leivällä käytän 35% Beceliä.
Leivontaan käytän laktoositonta 70% Keijua tai joskus norm. suolaista voita.
Ruoanlaittoon rypsiöljyä,Keijua ja voita.
Ainakin kala ja letut täytyy paistaa oikeeseen voihin. 
Mies käyttää leivän päällä edelleen voita,kun ei ole sydäntautista sukua kuten minä.    [?]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #47 : 12.03.08 - klo:22:05 »

Mä en pysty syömään leipää, jos päällä ei ole mitään "märkää" tai "liukasta". Mun ruoka on aina oltava märkää, perunoiden päällekin pistän hirveesti kastiketta. :-)) En pysty pyöritteleen suussa mitään rutikuivaa, ei mene vaan alas ei.

Muutes tuo tonnikalatahna, jota majoneesin kanssa teen, on melkoisen rasvatonta. Kun käyttää kevytmajoneesia (28% rasvaa) ja tonnikalaa vedessä, ei öljyssä. Johan tuo on melkein laihduttajan ruokaa. :-)) Ja hyvää.

Minä olen taas samanlainen kuin Sus, eli jotain on oltava leivän päällä, ja se on levitettä.

Jos mä en ole ottanut evästä töihin, mä mussutan hätävara-hapankorppuja ihan kuiviltaan. Joo, onhan ne kuivia, mutta nälkäisellä ei ole varaa olla ronkeli!  [;-)]

Sus

  • Vieras
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #48 : 12.03.08 - klo:22:07 »

Mä en pysty syömään leipää, jos päällä ei ole mitään "märkää" tai "liukasta". Mun ruoka on aina oltava märkää, perunoiden päällekin pistän hirveesti kastiketta. :-)) En pysty pyöritteleen suussa mitään rutikuivaa, ei mene vaan alas ei.

Muutes tuo tonnikalatahna, jota majoneesin kanssa teen, on melkoisen rasvatonta. Kun käyttää kevytmajoneesia (28% rasvaa) ja tonnikalaa vedessä, ei öljyssä. Johan tuo on melkein laihduttajan ruokaa. :-)) Ja hyvää.

Minä olen taas samanlainen kuin Sus, eli jotain on oltava leivän päällä, ja se on levitettä.

Jos mä en ole ottanut evästä töihin, mä mussutan hätävara-hapankorppuja ihan kuiviltaan. Joo, onhan ne kuivia, mutta nälkäisellä ei ole varaa olla ronkeli!  [;-)]

Mä en pysty syömään esim. niitä kuivia kanelikorppuja. Ne oli exän lempparipurtavaa... [:-I] Ei mee alas kuiva ei, ainoostaan kuiva valkoviini voi mennä. :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #49 : 12.03.08 - klo:22:09 »

Kyllä ne katsoo työkaveritkin hiukan ihmeissään kuivien hapankorppujen syömistä. Mutta mä vaan huomautan silloin ystävällisesti, että bikini-kausi lähestyy kovaa vauhtia!  [:-DD]

Sus

  • Vieras
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #50 : 12.03.08 - klo:22:29 »

Hapankorppudieetti. :-))
Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #51 : 13.03.08 - klo:10:02 »

Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )

Voiskohan valkoviinin vaihtaa punkkuun [:-I] Löysin sitten tällaisenkin dieetin, viini ja juusto-dieetti. [:-DD]
http://www.kookas.fi/articles/read/5592
Lounaalla viiniä :-O Mitähän asiakkaat tykkäis kun kysyisin: Minkässhlaisshia pölypusshheja teille sshaishhi olla? [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #52 : 13.03.08 - klo:10:09 »

Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )

Voiskohan valkoviinin vaihtaa punkkuun [:-I] Löysin sitten tällaisenkin dieetin, viini ja juusto-dieetti. [:-DD]
http://www.kookas.fi/articles/read/5592
Lounaalla viiniä :-O Mitähän asiakkaat tykkäis kun kysyisin: Minkässhlaisshia pölypusshheja teille sshaishhi olla? [:-DD]

Eiks se Ranskassa oo ihan yleinen tapa, että lounaalla viiniä. Viiniä siellä, viiniä täällä, jokapuolla viinii... Maksakirroosia lienee Ranskassa enemmän kuin missään muualla (muistelen joskus lukeneeni [:-I] ) kun viinin käyttö kai monilla jokapäiväistä.
(Hyvin sopii taas otsikkoon 'rasvainen gallup' :-)) )
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #53 : 13.03.08 - klo:10:12 »

Punkkudieetti wauuu heti pitää harkita  [KIPPIS]
Saattas onnistua jos juuston saa vaihtaa vaikka suklaaksi  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #54 : 13.03.08 - klo:10:14 »

Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )

Voiskohan valkoviinin vaihtaa punkkuun [:-I] Löysin sitten tällaisenkin dieetin, viini ja juusto-dieetti. [:-DD]
http://www.kookas.fi/articles/read/5592
Lounaalla viiniä :-O Mitähän asiakkaat tykkäis kun kysyisin: Minkässhlaisshia pölypusshheja teille sshaishhi olla? [:-DD]

Sanottiinko siinä dieetti-ohjeessa, että se punkkupullo hutastaan kerralla menemään?  [NO]

Sus

  • Vieras
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #55 : 13.03.08 - klo:10:23 »

Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )

Voiskohan valkoviinin vaihtaa punkkuun [:-I] Löysin sitten tällaisenkin dieetin, viini ja juusto-dieetti. [:-DD]
http://www.kookas.fi/articles/read/5592
Lounaalla viiniä :-O Mitähän asiakkaat tykkäis kun kysyisin: Minkässhlaisshia pölypusshheja teille sshaishhi olla? [:-DD]

Sanottiinko siinä dieetti-ohjeessa, että se punkkupullo hutastaan kerralla menemään?  [NO]

Juu, lauantaina pullollinen viiniä, sen jälkeen viikko ilman, juustoo parisataa grammaa päivässä, eikä sitten muuta. [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Rasvainen gallup ;)
« Vastaus #56 : 13.03.08 - klo:10:37 »

Semmonenkin on olemassa kuin kananmuna-valkoviinidieetti. Sen mä voisin ottaa. :-)) (varmaan tosi terveellinen [:-I] )

Voiskohan valkoviinin vaihtaa punkkuun [:-I] Löysin sitten tällaisenkin dieetin, viini ja juusto-dieetti. [:-DD]
http://www.kookas.fi/articles/read/5592
Lounaalla viiniä :-O Mitähän asiakkaat tykkäis kun kysyisin: Minkässhlaisshia pölypusshheja teille sshaishhi olla? [:-DD]

Sanottiinko siinä dieetti-ohjeessa, että se punkkupullo hutastaan kerralla menemään?  [NO]

No ei tietenkään sanottu, mutta tunnethan sä mut [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.161 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.