Voi ku laittasivat hupun kameran päälle ehtis aamupalan syodä Meneillään Korppien tanssi tai kosiomenot
Lainaus käyttäjältä: Sus - 11.03.08 - klo:21:53BONGAUKSETKootaas yhteen mitä kaikkea on havaittu:villisikasupikoirakettukissalentokone (ä)joutsen (ä)korppivarisnärhijoku kotka?auto tunnistamaton hirveä rääyntä/kiljuntaruuantuojasetänuoren pojan naamamuita ihmisten ääniähirvitunnistamattomia pikkulintujakoiran haukuntaahanhimuuttoa (ä)tikka (pärryytys)ampumistakänniläisiä (Ä!)pieraisumuurahaispesähiirihaukka (ä)Onko muuta? Mä kerään ne tähän viestiin. Onks tullut mitään lisättävää...?
BONGAUKSETKootaas yhteen mitä kaikkea on havaittu:villisikasupikoirakettukissalentokone (ä)joutsen (ä)korppivarisnärhijoku kotka?auto tunnistamaton hirveä rääyntä/kiljuntaruuantuojasetänuoren pojan naamamuita ihmisten ääniähirvitunnistamattomia pikkulintujakoiran haukuntaahanhimuuttoa (ä)tikka (pärryytys)ampumistakänniläisiä (Ä!)pieraisumuurahaispesähiirihaukka (ä)Onko muuta? Mä kerään ne tähän viestiin.
Ei muuten laittanut mitenkään hurjan paljon ruokaa
BONGAUKSETKootaas yhteen mitä kaikkea on havaittu:villisikasupikoirakettukissalentokone (ä)joutsen (ä)korppivarisnärhijoku kotka?auto tunnistamaton hirveä rääyntä/kiljunta (suur.tod.näk. supikoiratai sitten kettu)ruuantuojasetänuoren pojan naamamuita ihmisten ääniähirvitunnistamattomia pikkulintujakoiran haukuntaahanhimuuttoa (ä)tikka (pärryytys)ampumistakänniläisiä (Ä!)pieraisumuurahaispesähiirihaukka (ä)harakkakäsisahamoottorisaha?Onko muuta? Mä kerään ne tähän viestiin.