Kuka muistaa, kun parisen vuotta sitten pääsiäisen tietämillä me tuijotettiin munia, joista aikanaan kuoriutui ihania tipusia.
kun ne tulee ne syö tosi KAUAN. kuinkahan kauan? hitaasti ne syö... pari tuntii? enemmän? ooks pihis seurannu?Marle, ne tulee vasemmalta. jos nukahat, kuuntele kuiteski kuulokkeilla vasemmalla korvalla
Lainaus käyttäjältä: Sus - 15.03.08 - klo:00:17kun ne tulee ne syö tosi KAUAN. kuinkahan kauan? hitaasti ne syö... pari tuntii? enemmän? ooks pihis seurannu?Marle, ne tulee vasemmalta. jos nukahat, kuuntele kuiteski kuulokkeilla vasemmalla korvalla syö ne kauan 2-3 tuntia, hiljaa ja hitaasti. En ymmärrä miten kahden ämpärin <-- syönti kestää niin kauan
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 15.03.08 - klo:00:09Mitä toi keltainen on tossa maassa? Päivällä on valkoista.En oo vielä sian sikää nähnyt! Älä välit en mäkään, nyt oon jo ainakin kolome tuntia ruutuhun tuijootellut ja ootellut
Mitä toi keltainen on tossa maassa? Päivällä on valkoista.En oo vielä sian sikää nähnyt!
Lainaus käyttäjältä: Marle - 15.03.08 - klo:00:11Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 15.03.08 - klo:00:09Mitä toi keltainen on tossa maassa? Päivällä on valkoista.En oo vielä sian sikää nähnyt! Älä välit en mäkään, nyt oon jo ainakin kolome tuntia ruutuhun tuijootellut ja ootellut Mitä toi ny on Mä sentään ollu VAAN 5tuntii 41 minsaa