Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Villisikakamera  (Luettu 21005 kertaa)

Veke 12v.

• Vieras
Vs: Villisikakamera
« Vastaus #720 : 15.03.08 - klo:14:56 »

Hahaa, uutta sapuskaa possuille!   [:-DD] [:-DD]

Ja sitte siel alkoki satamaa taas!   :-))
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:14:59 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #721 : 15.03.08 - klo:15:20 »

Olikos se toissa yönä, silloin ei satanut, silloin ei satanut ja näkyi sinne kauemmas, eivät olleet ruokapaikalla.

Oliko tämä vastaus mun hirvi kysymykseen ? Jos oli, niin kiitos vastauksesta  :-)) :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #722 : 15.03.08 - klo:15:37 »

Juh, ny voi sitte unohtaa kaikki märis mettis ja liukkail teil ja poluil rämpimisen. Eiku metsäkaameraa volyymia vaa, ni tulee päivän luontokiintiöt täytee. Kunto nousee kohisten, eikä väsytä tippaaka! Vauh!    [:-DD] [:-DD]

Eiku ensin tehrää tiätysti "normaali päivittäinen luontoretki" ja sitte kotona voi JATKAA. Toisenlaisissa maisemissa. Mie ku oon mettässä käyskennelly, ni en oo koskaan nähny täällä kettua, hirveä, korppia, supikoiraa, villisioista puhumattakaan. Ihme muutes... harvoinhan mie mettässä kävelen, laiska ku oon, mutta onhan tuolla tullu käytyä silti, muuten vaan ja varsinkin syksyisin sienessä, niin ei siellä mitää lintuja ole! Siis ihan ihme suorastaan miten vähän tuossa mettässä näkee tai kuulee lintuja. Missähän ne luurailee oikeen? Ehkä ne on syvemmällä mettässä. En uskalla kauheen kauaksi mennä tai eksyn. [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #723 : 15.03.08 - klo:15:38 »

Olikos se toissa yönä, silloin ei satanut, silloin ei satanut ja näkyi sinne kauemmas, eivät olleet ruokapaikalla.

Oliko tämä vastaus mun hirvi kysymykseen ? Jos oli, niin kiitos vastauksesta  :-)) :-))

oli se vastaus sun hirvikysymykseen. :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #724 : 15.03.08 - klo:15:58 »

Onko ketään näkynnä?  Jaa, onhan siellä jokin böödi  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #725 : 15.03.08 - klo:16:00 »

En oo nähnt muita, kuin lintusii  [:´((] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #726 : 15.03.08 - klo:16:00 »

On nähtynnä pöperön tuoja setä!!    [:-DD]

Ja kuultu aikas paljon sitä ampumista!   :-O
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:16:02 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #727 : 15.03.08 - klo:16:07 »

pöperöntuojasetä meni sivu suun, vaikka sivu oli auki ja istuin tässä, mut olin valokuvien kimpussa juuri. sitte ku alkoi taas kuulua ampumista, mun oli pakko pistää ääni pois. mulle tulee siitä yksinkertaisesti paha olo. harmi että semmosta pitää kuunnella, kun tää on muuten niin ihana linkki.

en oo nähny ku pikkulintuja, närhiä ja korppeja.
« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:16:16 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #728 : 15.03.08 - klo:16:10 »

Vataus on  :-)) juuri siihen. Tilanne näyttää aivan toiselta sateettomana yönä, sinne kaukaisuuteen, hirvikin näyttää pieneltä  :-O    meidän pihassa oli kerran hirvi, se oli tosi suuri, omenapuu  pieni. 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #729 : 15.03.08 - klo:16:13 »

Joo, kumma juttu. Ehämmäkän muista et ampumine mitekää nuorenna miehennä ois mua haitannu, tai häirinny,
mut kyl vaa nykysin tuntuu ihan pahalta ja eteki joteki erikoisen pahalta tuol possulan nurkil!   :-O
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #730 : 15.03.08 - klo:16:19 »

Tilanteen selvitys
Juh, ny voi sitte unohtaa kaikki märis mettis ja liukkail teil ja poluil rämpimisen. Eiku metsäkaameraa volyymia vaa, ni tulee päivän luontokiintiöt täytee. Kunto nousee kohisten, eikä väsytä tippaaka! Vauh!    [:-DD] [:-DD]

Eiku ensin tehrää tiätysti "normaali päivittäinen luontoretki" ja sitte kotona voi JATKAA. Toisenlaisissa maisemissa. Mie ku oon mettässä käyskennelly, ni en oo koskaan nähny täällä kettua, hirveä, korppia, supikoiraa, villisioista puhumattakaan. Ihme muutes... harvoinhan mie mettässä kävelen, laiska ku oon, mutta onhan tuolla tullu käytyä silti, muuten vaan ja varsinkin syksyisin sienessä, niin ei siellä mitää lintuja ole! Siis ihan ihme suorastaan miten vähän tuossa mettässä näkee tai kuulee lintuja. Missähän ne luurailee oikeen? Ehkä ne on syvemmällä mettässä. En uskalla kauheen kauaksi mennä tai eksyn. [:-I]

:-))  Täähän tuli kuin tilauksesta, just ajattelin tuolla kauppa-apteekkireissulla, jotta olis kiva lähteä tuonne rämpimään metsiin, soille... villisikojen maille  [:-)]

Hei Veke ei ku mukaan vaan. Haluun nähdä tuon paikan ihan luonnossa, niinkuin kokea paikan päällä, tavattaisiin tuo ruokasetä ja ampujille annettais sapiskaa....kysymyksiä olis paljon. Sen jälkeen tuota ruokapaikkaa on  mukava seurailla meikäläisenkin vanhoilla päivillä.

Saatais nyt selville, missä se on, luulis sieltä oppaita löytyvän näin innokkaille ihailijoille.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #731 : 15.03.08 - klo:16:55 »

mie oon alkanu pelkäämään aina ku tuolta kuuluu ihmisten ääniä. [:-I] aina vähän ajan päästä kuuluu laukaus. [:-(] voi hel... per saa jum...mijammi. hidsin hidsi. KÄÄK!  KELE!!!!!!!!!!

toi viimonen on ihan painovirhe vaa, siinä piti lukee KELA... [8-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #732 : 15.03.08 - klo:16:58 »

Uso sie va et ne o syöttösigoi, turisteille kuten mä herkuksi tarjottua [:-)] [:´((] [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #733 : 15.03.08 - klo:16:59 »

Jos ne vaan pelottelee niitä korppeja ym, en tykkää silti.  Mansikkamaallakin vartija kulki pyssy olalla ja tähtäili rastaita, että mua yökötti  [:-(]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #734 : 15.03.08 - klo:17:00 »

Uso sie va et ne o syöttösigoi, turisteille kuten mä herkuksi tarjottua [:-)] [:´((] [:-DD]

Kuvassa suuri lauma ja noissa videoissa, 6-7 jäljellä...........
Kirjattu

Sivu luotiin 0.551 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.