Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Äidin murheet  (Luettu 1453 kertaa)

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
Vs: Äidin murheet
« Vastaus #15 : 12.03.08 - klo:21:34 »

Suuret kiitokset kirjoituksistanne ja myötäelämisestä.  [:1]

Olen pyytänyt tytärtäni tulemaan tänne meille muutamaksi päiväksi. Lupasin olla hiljaa enkä puhua asiasta ollenkaan. Hän sanoi, ettei usko siihen. Se oli jo hyvä merkki, että hän vähän sättii minua.

Tänään tuli poikani Oxfordista Suomeen kuin taivaan lahjana! Kerroin tilanteen ja hän kiiruhti pikkusiskonsa luo. Soitin sinne hetki sitten ja kuulosti siltä, että tilanne on vähän rauhoittunut. Ainakin tytär oli pystyssä ja juttelikin minulle. Isoveli sai ihmeitä aikaan!

Olen pienestä pitäen korostanut kaikille kolmelle lapselleni, että pysykää aina kavereina keskenänne. Auttakaa toinen toisianne pulassa. Niin he näyttävät tekevänkin. (Itselläni oli kovin tulehtuneet välit yhden siskoni kanssa. Siksi varmaan olen ylikorostanut tätä sisarrakkautta.)

Huomenna menen kuskaamaan tyttären entiseen kämppäänsä takaisin. Onneksi sitä ei keretty vielä myydä.

Aika parantaa haavat, mutta ei sanota sitä nyt ääneen. Se huomataan vasta myöhemmin.

Kiitos teille pönttökaverit!
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 12.03.08 - klo:21:43 »

Tsemppiä Marjuli!  [:30]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #17 : 12.03.08 - klo:21:56 »

Voiii...miten tuleekaan mieleeni kuusi vuotta tapahtunut asia, silloin tyttäreni maailma romahti täysin, kuten myöskin hänen lastensa...miun kullan-nuppuset.. [:´(]
Silloin tapahtui pahin mahdollinen, mitä koskaan en haluaisi kenenkään kokevan, tyttäreni mies, lasten Isä (35v)pahoinpideltiin ja hän menehtyi seuraavana päivänä, mie luulin et miun maalima romahtaa, mutta, tytär ja lapset kaipaavat nyt tukea ja paljon miulta ja papparaiselta...välillä tuntui, et mistä mie voimii saan...rukoilin, pyysin apua ylhäältä, tunsin itseni niin pieneksi, olimme papparaisen kanssa kuin umpiossa.

Jotenkin tunnelin päästä alkoi näkymään valoa, tosin kaukaa..lapset olivat luonamme 9kk..äiti kävi terapiassa, hänen psyykkeensä meni nollaan, täytyy vaan ihmetellä lapsosii, kuinka reippaita he olivat, papparainen auttoi läksyissä...

Ja se, mikä oli ihmeellistä, tyttö on ollut aina kova piirtämään, ihmettelin hänen piirroksiaan, kaikissa oli maisema ja aurinko, jonka päällä oli musta pilvi..kehoitin häntä jatkamaan piirtelyä...aikaa meni, mtta, pilvi alkoi pikkuhiljaa väistymään, maisema oli aina sama...pikkune poika oli hiljainen ja sulkeutunut, nyt reipas,.......

Sitä samaa en toivoisi kellekkään....mutta, se valo tunnelista on putkahtanut täyteen loistoon...tällä hetkellä kaikki on hyvin,,,,, [:-)]...tyttären tytär on lukiossa ja pärjää todella hyvin, poika on saanut oppimishalunsa takaisin...kiitän luojaa jotta tuo kaikki on takana...... [:45]

Kirjoitettu stönölässä klo 21.54

mummeli
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #18 : 12.03.08 - klo:22:12 »

Voi kun oli hyvä kuulla mummelin selviytymistarina. Hirveä alku, mutta mummelin ja papparaisen voimalla päästiin hyviin tuloksiin. Yläkerran herrallakin taisi olla sormensa pelissä.

Kiitos mummelille.  [:45]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Evis

• Vieras
« Vastaus #19 : 13.03.08 - klo:07:26 »

Voimahaleja Marjulille [:30]

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #20 : 13.03.08 - klo:08:11 »

Tsemppiä Marjuli ja voimahaleja!  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 13.03.08 - klo:08:23 »

[:1] [:1] Jaksamista!
Kirjattu

Ms. Sparrow

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.03.08 - klo:13:27 »

Hei Marjuli!

Tyttösi näyttää olevan samanlaisessa tilanteessa kuin minä. Kun luin jutun, pillahdin samantien itkuun.
Tällä hetkellä asun entisen poikaystävän kanssa vielä yhdessä, olen muuttamassa takaisin kotikaupunkiin jossakin vaiheessa.
Olo on tälläkin hetkellä aivan järkyttävä, henkisesti ja fyysisesti. Olen vieläkin sairaslomalla sitkeän influenssan takia. Paluu töihin maanantaina pelottaa ja ahdistaa. Haluaisin vaan olla omissa oloissani.

Ehkä tämä kaikki jossain vaiheessa helpottaa. Tällä hetkellä olen niin hirveän väsynyt etten löydä enempää sanoja [:´(]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 13.03.08 - klo:13:30 »

Jaksamista ja halauksia myös Sparrowille. [:30] Kyllä elämä joskus kohtelee meitä ihmisiä kovin kourin. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 13.03.08 - klo:13:34 »

Sparrowille täältäkin halaus ja voimatoivotuksia. [:1]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 13.03.08 - klo:13:35 »

Jaksamista Sparrowille!  [:1] [:1]
Kirjattu

Ms. Sparrow

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.03.08 - klo:14:01 »

Kiitos teille myötätunnosta [:37]
Kirjattu

Kassu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Miuku-kisun eno ;-)
« Vastaus #27 : 13.03.08 - klo:14:05 »

Saattaa vaikuttaa kliseeltä, mutta kyllä aika parantaa haavat.  [:1] Tsemppiä! [:-)]
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #28 : 13.03.08 - klo:17:00 »

Hei Marjuli!

Tyttösi näyttää olevan samanlaisessa tilanteessa kuin minä. Kun luin jutun, pillahdin samantien itkuun.
Tällä hetkellä asun entisen poikaystävän kanssa vielä yhdessä, olen muuttamassa takaisin kotikaupunkiin jossakin vaiheessa.
Olo on tälläkin hetkellä aivan järkyttävä, henkisesti ja fyysisesti.

Tuo on kaikkein vaikein vaihe, kun vielä joutuu asumaan yhdessä. Tsemppiä!  [:1]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #29 : 13.03.08 - klo:20:09 »

Se ainakin selvisi viikonvaihteen ohjelmasta, että mitään esteitä ei ole ottelun seurannalle täällä

Etkö pyydä "Airia" enää lauantaisin kylään, kun se häiritsee hätrikkaamista???
 [:-DD]

Ensimmäiset treffit pariin kolmeen vuoteen, käyttäydytty kunnolla ja toinen osapuoli kehui jopa jälkeenpäin sunnuntaina illalla kun pääsi kotiin että olin mukana ja kivaa oli viikonloppuna, piti luonnosta ja liikunnasta jne...
Tänään sitten posti että ollaankin liian erilaisia eikä varmastikaan tulisi mitään "meidän jutusta", ei naurata mutta pientähän tämä on kun edellisiä juttuja lukee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.216 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.