Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko taloon tulossa koira... ;D  (Luettu 1807 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Onko taloon tulossa koira... ;D
« Vastaus #45 : 03.12.11 - klo:19:09 »

Varmaan tosi hyvä opetussysteemi.  [:5]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #46 : 03.12.11 - klo:19:29 »

Nemo kiittää...kuva tältä päivältä [:-)]

Kirjattu
- tartu hetkeen -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 03.12.11 - klo:19:30 »

Oot ihana. Pieni kielikin näkyy  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 03.12.11 - klo:19:31 »

Ihan samat aatokset kun Mesikselläkin :-)) söpö, suloinen, ihana [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 03.12.11 - klo:19:31 »

Ihana kieli! Pusipusi!!!!  [:36] [:24]

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #50 : 03.12.11 - klo:19:38 »

On tämä kyllä aika söpöläinen ja sellanen sopusuhtainen - mutta hassut korvat sillä on kun tuuli heittää nuo lerppakorvanlehdet taakse - alta paljastuu valkoinen korvanalue - [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 03.12.11 - klo:19:40 »

Onko Nemo mitä rotua...... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #52 : 03.12.11 - klo:19:41 »

Sydäntenmurskaaja Nemo!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #53 : 03.12.11 - klo:19:42 »

Krnauuu...  Ja niin luottavainen ilme. [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #54 : 03.12.11 - klo:19:42 »

Fasesta kopsittu, varmaan monelle tuttu!

LEMMIKKIEN SÄÄNNÖT

Ripustettavaksi lemmikkien luettavaksi ERITTÄIN MATALALLE jääkaapin oveen- eli n. kirsun korkeudelle.

Rakkaat koirat ja kissat, Astiat, joissa on tassunkuvia ovat teidän ja sisältävät teidän ruokaanne. Muut astiat ovat minun ja ne sisältävät minun ruokaani. Huomioikaa, että tassunjäljen asettaminen keskelle ateriaani ei tee siitä teidän ruokaanne. En myöskään pidä tassunkuvaa ......ruokani keskellä esteettisesti miellyttävänä.

Porraskäytävää eivät suunnitelleet F1-insinöörit, eikä se ole kilparata. Minun päihittäminen alaspäin juoksussa ei ole tavoitteena. Kampittamiseni ei auta, koska kaadun alas nopeammin, kuin te juoksette.

En voi ostaa mitään jättisänkyä suurempaa. Tästä olen erittäin pahoillani. Älkää luulko, että jatkan sohvalla nukkumista varmistaakseni teidän hyvän olonne. Koirat ja kissat voivat oikeasti käpertyä pieneksi palloksi nukkuessaan. Ei ole tarpeellista nukkua vaakatasossa muihin nähden levittäytyneenä mahdollisimman pitkäksi. Tiedän myös että hännän pitkäksi venyttäminen ja kielen ulkona roikottaminen tilankäytön maksimoinniksi ei ole enää muuta kuin sarkasmia.

Viimeisen kerran, kylpyhuoneessa ei ole salakäytävää eikä taikaovia. Jos jonkin ihmeen kaupalla ehdin sinne ennen teitä ja onnistun saamaan oven kiinni, eivät raapiminen, vinkuminen, naukuminen, ovenkahvan kääntö, tassun oven ali saaminen, tai muutkaan temput, ole tarpeellisia. Minun täytyy tulla ulos samasta ovesta, kuin josta menin sisään. Lisäksi, olen käyttänyt WC:tä useita vuosia -- kissa- tai koiraeläinten avustus ko. tapahtumassa ei ole tarpeellista.

Oikea järjestys on: Suudelkaa minua ENSIN, sitten voitte mennä haistelemaan toisen koiran tai kissan takapuolta. Tätä en voi painottaa riittävästi.

Vastapalvelukseksi teille, rakkaat lemmikkini, olen liimannut etuoveemme seuraavan viestin:

Kaikille ei-lemmikin omistajille, jotka haluavat käydä kylässä ja silti valittaa eläimistämme: 1. Ne asuvat täällä. Sinä et. 2. Jos et halua niiden karvoja vaatteillesi, pysy poissa huonekaluista. 3. Pidän lemmikeistäni enemmän, kuin monista ihmisistä. 4. Sinulle lemmikkini on eläin. Minulle hän on adoptoitu poika/tytär, joka kävelee neljällä jalalla ja puhuu hieman epäselvästi.

Muista: Monella tapaa koirat ja kissat ovat lapsia parempia, koska: 1. Ne syövät vähemmän. 2. Ne eivät ole jatkuvasti ruinaamassa rahaa. 3. Ne ovat helpompia kouluttaa. 4. Ne tulevat kutsumalla, yleensä. 5. Ne eivät koskaan pyydä saada ajaa autoa. 6. Ne eivät hengaile huumehörhöjen ja varkaiden kanssa. 7. Ne eivät polta eivätkä juo. 8. Niiden ei tarvitse ostaa jatkuvasti uusinta muotia olevia vaatteita. 9. Ne eivät tahdo käyttää vaatteitasi. 10. Ne eivät tarvitse miljoonia euroja koulunkäyntiin. Ja mikä parasta, 11. Jos ne sattuvat hankkiutumaan raskaaksi, voit aina myydä heidän lapsensa!

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #55 : 03.12.11 - klo:19:46 »

Kaija, sä juksasit, ...menin lankaan, myönnetään. [:-DD]   [;-)]

Todella ihana koiruli on teillä Parus. Ja Onnittelut uudesta perheenjäsenestä! [:-)]

Aivan ihanat kuvat! [:36]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 03.12.11 - klo:19:50 »

"Koiran omistajana, huomaat saaneesi enemmän Ystäviä kuin silloin kun sinulla ei vielä ollut nelijalkaista Ystävääsi"

"Mitä me emme tekisikään rakkainpiemme eteen, mutta koiran kohdalla kaikkemme"
Kirjattu
Arvo Ylppö

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 03.12.11 - klo:20:04 »

Kyllähän tuossa Kaijan jutussa oli paljon tottakin..
 mutta mitenkähän meitsi lähtis reissaamaan, kun pitäisi saada koiralle/kissalle hoito?
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #58 : 03.12.11 - klo:21:03 »

Onko Nemo mitä rotua...... [:-)]

Nemo on sekarotuinen; vahinkopentu, emä pinseri, iskä keskikokoinen villakoira. Tämä pentu on saanut emänsä sileän turkin, vähän kihartaa korvanlehdet päistä ja tassut ja rinta  :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #59 : 03.12.11 - klo:21:04 »

Ihana kieli! Pusipusi!!!!  [:36] [:24]

Kaija! :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.