Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 13.3.  (Luettu 2309 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #60 : 13.03.08 - klo:13:22 »

Nyssielä näkyy närhiä, siellä sikasyöttölässä  [:-DD]

Juu närhiä näkyi ja muitakin lintusia käyskennelly siellä.

Kuulkaas eikös meidän ehdottomasti pitäisi... eikös olisi jo korkea aika... perustaa lintupuolelle... NETTIPINNABONGAUSKETJU!

Mitä lintuja olet onnistunut livenä bongaamaan netistä? Mul ois jo ainaki haikara, korppi, närhi, talitintti, sinitintti, telkkä...

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #61 : 13.03.08 - klo:13:22 »

Päiviä.  [:-)]

Kiitos Minni ja Evis  [:-)] [:-)]  kyllä sitä tsemppiä taas työhön menemisessä tarvitaan ja työkavereilta pitkää pinnaa työtapojen opettamisessa  [:-)]

Tainalle onnittelut opinnäytetyön valmistumisesta, eiköhän ne pilkkujenviilaukset siitä vielä hoidu  [:5]

Ihana kuva Minniltä  [:-)]  pitäähän sitä aina hiukka ensin kainostella ennenkuin .... [:38]

Kivaa kun Susun netti toimii  [:5]  saman olen huomannut että piuhojen irroittelu ja takaisin kytkentä sekä koneen sammuttaminen ja uudellen käynnistäminen auttaa pikku ongelmiin  [:-)]

Pilvistä ja harmaata on edelleen ulkona ja vettä sekä räntää taivaalta hiukka ripsii, 0,8 plussaa.
Pihalla ilmasta huolimatta jonkinverran oltu ja polttopuitakin sisälle kannettu että vettä saa lämmitettyä kun ei kuumavesivaraaja vieläkään toimi  [:-(] vaikaea tuntuu olevan sähkömiehiä saada kiinni  [:-DD]  Onneksi on pesuhuoneessa pata missä voi tiskaus vettä lämmittää tai puuhellan päällä isoissa kattiloissa. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 13.03.08 - klo:13:25 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #62 : 13.03.08 - klo:13:33 »

Tsemppiä vaan täältäkin Hippiäiselle uuteen työpaikkaan.  [:5]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #63 : 13.03.08 - klo:13:42 »

Kiitos Mesiangervo  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #64 : 13.03.08 - klo:13:47 »


Kivaa kun Susun netti toimii  [:5]  saman olen huomannut että piuhojen irroittelu ja takaisin kytkentä sekä koneen sammuttaminen ja uudellen käynnistäminen auttaa pikku ongelmiin  [:-)]

Jep! Naisen logiikkaa tai jotain, mutta tehoaa moneen hommaan tuo päälle-pois-räpsiminen. Mä taisin ratkaista asuntovaunun lämmitysongelman tuolla konstilla ruskaretkellä. Pasi jo melkein luovutti, että pitää jäädä Kuopioon odottamaan maanantaihin asti, että saadaan vaunu korjaamolle!  [;-)]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #65 : 13.03.08 - klo:13:52 »


Kivaa kun Susun netti toimii  [:5]  saman olen huomannut että piuhojen irroittelu ja takaisin kytkentä sekä koneen sammuttaminen ja uudellen käynnistäminen auttaa pikku ongelmiin  [:-)]
Jep! Naisen logiikkaa tai jotain, mutta tehoaa moneen hommaan tuo päälle-pois-räpsiminen. Mä taisin ratkaista asuntovaunun lämmitysongelman tuolla konstilla ruskaretkellä. Pasi jo melkein luovutti, että pitää jäädä Kuopioon odottamaan maanantaihin asti, että saadaan vaunu korjaamolle!  [;-)]

Hyvä, me naiset  [;-)]  [KIPPIS]           :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #66 : 13.03.08 - klo:13:55 »


Kivaa kun Susun netti toimii  [:5]  saman olen huomannut että piuhojen irroittelu ja takaisin kytkentä sekä koneen sammuttaminen ja uudellen käynnistäminen auttaa pikku ongelmiin  [:-)]

Jep! Naisen logiikkaa tai jotain, mutta tehoaa moneen hommaan tuo päälle-pois-räpsiminen. Mä taisin ratkaista asuntovaunun lämmitysongelman tuolla konstilla ruskaretkellä. Pasi jo melkein luovutti, että pitää jäädä Kuopioon odottamaan maanantaihin asti, että saadaan vaunu korjaamolle!  [;-)]

Hyvä Kaija! [:-DD] [KIPPIS]
Mulla tuo virta päälle -pois on toiminut myös lämminvesiboilerin kanssa. Ja ainaskin 7 kertaa. :-))

Potkaisu on aika hyvä konsti myös. Mut ei kantsi kokeilla tietsikan kanssa. [:-DD] Se tehoaa televisioihin, pesukoneisiin sekä jääkaappi-pakastin-yhdistelmiin. Kokemusta on. [:-DD]
Kirjattu

Kassu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 939
  • Miuku-kisun eno ;-)
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #67 : 13.03.08 - klo:13:58 »

Mielenkiintoista matkaa sota-arkistoon!
Olen siellä itsekin käynyt ja löytänytkin jotain mielenkiintoista lähinnä isästäni!


Onpa siella "muutama" minunkin palvelijani mapittama asiakirja - ovat tosin niin "uusia", ettei niissä Hömiksen isää varmaankaan mainita...  [;-)]
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #68 : 13.03.08 - klo:13:58 »

Ootte te oikeen tekniikan ihmelapsia.  :-))
Korjaukset hoituu käden käänteessä.  :-)) :-))
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #69 : 13.03.08 - klo:13:59 »

Villisikakamera linkki auki koneella tehtäväpalkissa ja kyllä säikähdin  [:67]  kun yks kaks hiljaisuudessa viestejä lukiessa alkoi korppi raakkumaan  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #70 : 13.03.08 - klo:14:07 »

Villisikakamera linkki auki koneella tehtäväpalkissa ja kyllä säikähdin  [:67]  kun yks kaks hiljaisuudessa viestejä lukiessa alkoi korppi raakkumaan  [:-DD]

Mäkin kerran pelästyin, kun en muistanu, että sivu on auki ja yhtäkkiä kuului joku ihme ääni, kuin koira ois haukahtanut. [:-DD] Tuli ekana alitajunnasta mieleen oma koira, vaan eihän mulla häntä enää ole. Sit tajusin.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #71 : 13.03.08 - klo:14:10 »

Nyt en kyllä yhtään tykkää noista viikonlopun sääkartoista [:-/] [:-(]

Ja toinen juttu, mä palellun tänne kun on pakko pitää ikkunaa auki kun yhdet pöljät vetää röökiä seinän takana! [:-//]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #72 : 13.03.08 - klo:14:29 »

Tuulista ja räntää taivaalta räiskii, 1,1 plussaa. Hiljaista on tipujen ruokinnallakin vain muutama tintti ja varpusia siemeniä ja rasvaa napostelemassa.
Päivän hunajateekupposelle, hmmmmm  koirulin kanssa pitäisi mennä lenkillekin mut kun on niin kuraista jokapuolella ja suihkustakaan ei tule lämmintä vettä  [:-(]  no jotakin pientä kuitenkin puuhastelemaan.   heips.  [:-)]
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #73 : 13.03.08 - klo:15:21 »

Heipsan täältä räntäsateesta. Kävin tutkimassa uusien silmälasien hankintaa. Entiset tietokoneella työskentelylasit meni eilen rikki, sanka irtosi eikä voi korjata.
Tulee siinä 229 ekua maksamaan. Maanantaina sen tietää, kun tulee silmälääkäri sinne liikkeesseen. Tai en tiedä onko silmälääkäri vai optikko?

Toinen asia, mistä minä löydän sen villisikalinkin. Veken linkeissä on mutta en minä mitään ääntä sinne saa ja onko sen mitä pönttöläiset nyt seuraa?  [:-I]

Olisi muutama murheellinen asia vielä mutta olkoon tämän kerran johan tässä on pienesti suremista jo esim. silmälaseista.  [?]


Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 13.3.
« Vastaus #74 : 13.03.08 - klo:15:29 »

Jatta,
villisikalinkki löytyy eläinosastosta, eli täältä:
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=10218.30

Varmaan sinne liikkeeseen on silmälääkäri tulossa. Koska lain mukaan optikkoliike ei periaatteessa saa olla edes auki, ellei siellä ole optikkoa. [:-)] Optikko on siis joka päivä paikalla.

Täälläkin mahdoton räntäsade, jalkarättejä. [:-I]


muoks. siat ei oo paikalla... illalla varmasti ainakin tulevat.

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.222 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.