Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantaita pukkaa 14.3.  (Luettu 1714 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #45 : 14.03.08 - klo:11:18 »

Oletteko koskaan oikein funtsineet sitä, miten kännykkä meihin vaikuttaa? [:-I]
Hieman huvittaakin, miten se meitä juoksuttaa ja suorastaan ällyttää!
Ryötti on kuin ihminen, jos katoaa, niin ihan sytämestä vihloo!!!  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #46 : 14.03.08 - klo:11:26 »


Hukkasin nimittäin eilen avainnippuni, siis kodin avaimen, liikkeen avaimen, avaimet Pertunmaalle, eli ihan kaikki. [:´((]
Käytiin eilen illalla viiden jälkeen asioilla Jyskissä, Lahden Pörssissä ja Euromarketissa ja sillä reissulla ne on ilmeisesti johonkin pudonneet. Huomasin kotirapussa että käsilaukun sivutasku, juuri se missä kaikkia avaimia pidän, oli vetoketju auki.

Auton lattiat kannattaa katsoa tarkasti.
Mulle tuli heti sellainen fiilis, että kun mä soitin sulle sinne kaupan kassalle, niin sä olet siinä samalla maksanut ostoksia, antanut ohjeita munakoisopaistokseen... ja sen takia hukannut avaimet!  [:´((]

No älä nyt ainakaan itseäs rupea syyttelemään eihän se missään tapauksessa ole sun vika, kyllä tää on ihan mun oma moka. [:-)]
Repe on tutkinut auton, ei löytänyt avaimia. Minä soitin noi kaupat missä käytiin, ei ole löytynyt. Eikä ainakaan vielä olleet löytötavaratoimistossakaan. Mä olin ihan varma että olin unohtanut ne tänne töihin ja siksi en vielä eilen edes huolestunut. Ja voihan ne jossain täällä ollakin, en vaan vielä ole löytänyt. :-)) 
Mun avainnippu on sellainen musta nahkapussukka jonne avaimet menee sisään, yleensä en kuitenkaan laita niitä sinne pussukkaan vaan avaimet roikkuu pussukan ulopuolella joten jos ne olis jonnekin käsilaukusta pudonneet niin luulisi että jonkunlainen kilinä olis kuulunut, nipussa on kuitenkin useita avaimia.

Kiitos kaikille taas myötätunnosta, toivon todella että avaimet löytyy jostakin. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #47 : 14.03.08 - klo:11:36 »

Päivän piristys. Eikös se tännään oo se viikon paras päivä. Isien imurointipäivä???
 [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Mielenaurinkoista perjantaita kaikille!

TEHOPOJAT KOOLLA

Olin menossa 4-vuotiaan Juuso-poikani kanssa
yhdistyksemme kuukausikokoukseen, jossa
kokoontui samalla alalla toimivia ammatti-
tovereitani. Menomatkalla autossa kerroin
pojalleni, että ollaan menossa kokoukseen,
jonne tulee iskän kavereita ja he tekevät
samanlaista työtä kuin iskäkin. Juuso oli
hetken hiljaa ja totesi sitten, hieman vielä
ärrää sortaen: ”Ai, imuroivat?” -Veijo

Lähetä lasten sanomiset ja tokaisut:
mailto:aamiainen@positiivarit.fi

Ai tää oliki vanha vitsi,Jaska kerkes ensin, hyvä juttu silti!  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:11:40 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #48 : 14.03.08 - klo:11:37 »

Oletteko koskaan oikein funtsineet sitä, miten kännykkä meihin vaikuttaa? [:-I]
Hieman huvittaakin, miten se meitä juoksuttaa ja suorastaan ällyttää!
Ryötti on kuin ihminen, jos katoaa, niin ihan sytämestä vihloo!!!  [:-DD]


Oon vuntsinu. Paljonkin. Ja ratkaissut tilanteen pitämällä kännykkää kiinni. [:-DD] Useimmiten se on kiinni. Mä kertakaikkiaan vihaan sitä!  [:-//] Paitsi silloin kun tartteen sitä. [:-DD] Viha-rakkaus-suhde.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #49 : 14.03.08 - klo:11:38 »

Toi imuroitsemusjuttu on kyllä ihana! [:-DD]

Onkin tullu päivän ketjuun jo kaksi kertaa. [:-)] :-))
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #50 : 14.03.08 - klo:11:58 »

Hyvää aamupäivää Suame turuilt ja toreilt, tält pualt jokke! Ei, en ole toreilla tänään käynytkään, vaikka kelikameran mukaan puspus 2,0 täälläkin - ja näin viidennessä kerroksessa mittarin mukaan enemmän kuin tuplaten puspussaa! Eilen en ulkona käynyt lainkaan, joten tänään pitäisi vaikka tikusta asiaa sinne kehitellä...

Kurja juttu Tiinan avaimien kanssa! Mulla kylläkin on ihan sellainen tunne, että löytyvät pian jostain ihan hassusta paikasta. Kuulostaapi ehkä jotenkin tutulta tuo tilanne... Mulla ei edes avaimia nyt ole kateissa, eikä kai muutakaan - hyvää, pirteää mielialaa lukuunottamatta... Tää kai on niitä päiviä, että mikään ei tunnu oikein nappaavan... No, näitähän jokaisella kai joskus on... Jotakin kyllä pitäisi jaksaa touhuilla! Mut... onks pakko jos ei taho?

Vaan kaikille teille joka tapauksessa oikein mukavaa perjantaita ja viikonlopun odotusta!
Yritän taas ainakin aina silloin tällöin vilkuilla tännekin...  [:-)]

Tässä muuten näkymää tästä läheltä kello 11.16. Vähän tihruista, mutta muuten ei hassumman näköistä keliä...
 
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #51 : 14.03.08 - klo:12:07 »

Hyvää viikonloppua Zirnillekin! Koitappa aina välillä pistäytyä! [:-)]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #52 : 14.03.08 - klo:12:13 »

Oletteko koskaan oikein funtsineet sitä, miten kännykkä meihin vaikuttaa? [:-I]
Hieman huvittaakin, miten se meitä juoksuttaa ja suorastaan ällyttää!
Ryötti on kuin ihminen, jos katoaa, niin ihan sytämestä vihloo!!!  [:-DD]


Oon vuntsinu. Paljonkin. Ja ratkaissut tilanteen pitämällä kännykkää kiinni. [:-DD] Useimmiten se on kiinni. Mä kertakaikkiaan vihaan sitä!  [:-//] Paitsi silloin kun tartteen sitä. [:-DD] Viha-rakkaus-suhde.

Tuo imurointijuttu on hauska! Mullekin tulee joka arkiaamu postia Positiivareilta, joten näin sen jo ennen seitsemää.
 
Ja tuo Susun kännyjuttu kolahti muhunkin! Mulla on kai samanlainen suhde kännyyn... Harvoin sitä kyllä kiinnikään pidän, mutta usein vihaan jo sen ääntäkin niin, että kännyni on lähes aina hiljaisella piippauksella; kyllä sen näin kotona ollessaan kuulee sittenkin. Jos se sattuisi soimaan vaikkapa suihkussa ollessani, ei se haittaisi, koska en minä kesken suihkun puhelimeen juoksisi kuitenkaan! Ottaakin päähän, kun sitä joskus joutuu varmuuden vuoksi pitämään soimassa - ja vielä melkoisen kovalla äänellä. Mikähän minua niissä äänissä ärsyttää? Kuten minusta on rasittavaa kuunnella, kun joku haeskelee mahdollisia kivoja soittoääniä omaan kännyynsä... Olenkohan minä joskus vain liian stressaantunut...? Jos, niin siinä tapauksessa olen sitä turhan usein...

Juu... Näin jo viestisi, Susu. Yritänhän minä. Aina ja jatkuvasti...  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #53 : 14.03.08 - klo:12:54 »

AVAIMET LÖYTYI!

Mulla kylläkin on ihan sellainen tunne, että löytyvät pian jostain ihan hassusta paikasta.
 

Itsellä kerran sama juttu, onneksi löytyi työpöydän alta...

Tiinan avainten on löydyttävä, toi on hermoja raastava tilanne   [:-(]

Mist työ taas osasitte tietää että kyllä ne löytyy. :-))
Nyt ei enää raasta hermoja! :-)) Olen iloinen kuin pieni peipponen! [:-DD]

Koko aamun etsin avaimia täältä työmaalta kun itselläkin oli vahva tunne että täältä ne täytyisi löytyä, en oikein uskonut että ne olisivat voineet huomaamatta laukun sivutaskusta pudota.
Juttelin asiakkaan kanssa äsken puhelimessa, langattomassa luurissa ja yhtäkkiä mun katse osui yhdelle hyllylle missä on vaikka mitä sälää ja siinähän se avainnippu oli, ihan mun silmien tasolla. [KIPPIS]
Ette arvaa että riemastuin, suutelin sitä rakasta mustaa 25vuotta vanhaa nahkapussukkaa. Nyt tarttee Repellekin soittaa ja kertoa ilouutinen. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #54 : 14.03.08 - klo:13:01 »

Hienoa kun löytyivät. [:-)]
Ja hyvä kun jo tänään, muuten olisi mennyt viikonloppusikin pilalle.   
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #55 : 14.03.08 - klo:13:03 »

Hienoa kun löytyivät. [:-)]
Ja hyvä kun jo tänään, muuten olisi mennyt viikonloppusikin pilalle.   

No niin olis kyllä mennyt. [:-(]
Mutta nyt olen niin iloinen että illalla varmaan korkkaan jonkun pullon avainten löytymisen kunniaksi. [KIPPIS] 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #56 : 14.03.08 - klo:13:17 »

Kai me tiedettiin, kun lienee tuttu tilanne itse kullekin...  :-))

Hyvä juttu, Tiina, kun löytyivät. Nähdessäsi pussukan siellä hyllyllä samalla kun juttelit puhelimessa, huusitko välittömästi luuriin: "Waaauuu! Siinähän sä taas olet! Pusi, pusi!" ???  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #57 : 14.03.08 - klo:13:32 »

Kai me tiedettiin, kun lienee tuttu tilanne itse kullekin...  :-))

Hyvä juttu, Tiina, kun löytyivät. Nähdessäsi pussukan siellä hyllyllä samalla kun juttelit puhelimessa, huusitko välittömästi luuriin: "Waaauuu! Siinähän sä taas olet! Pusi, pusi!" ???  :-))

Kyllä se siinä ja siinä oli etten riemusta ruvennut kiljumaan asiakkaan korvaan. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #58 : 14.03.08 - klo:13:46 »

Onnittelut Tiinalle ja Avainnipulle iloisen jälleennäkemisen johdosta!  Avain> [:31] <Tiina

Työpäivä melkein ohi. Eikun tankkaamaan autoa, kauppaan ja kotiin huilaamaan. Ihanaa, kun alkaa viikonloppu. Mulla ei oikein aamuvuoroviikoilla meinaa aika riittää nukkumiseen ja olo onkin hiukan  [NUT]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #59 : 14.03.08 - klo:13:52 »

Tiina, mehän sanottiin, et ne löytyy
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.