Kiitos Sus kommenteistasi, sullahan on niitä kissoja !
He ovat persoonallisuuksia, jokainen...Ja siksi niin rakastettuja.
Joo, mulla loppuu tänään se 10:n päivän mysiinikuuri. 3 päivää+viikonloppu oli lääkärinmääräämää sairaslomaa ja sitten 5:n päivän vauhdikas ja vaativa työviikko, joka otti lujille. Rehtorikaan ei ollut tiistaina kuulevinaan, kun selvästi sanoin, ettei koulussa ainakaan parane, vaan antoi vielä hyppytunnilla toisen opettajan tunnin pidettäväksi.
No, mulla on kehityskeskustelu tän kuun lopussa, annan palautetta.
Kai sitä olisi maanantaina pitänyt ruinata lääkäriltä lisää sairaslomaa, mutta nuukana likkana menin töihin. Epäilin, että yksityisen lääkäriaseman lekuri ottaa taas maksun uudesta todistuksesta, kuten varmaan olisi tehnytkin. Työterveyteen ei ollut menemistä,ei siis saanut aikoja, terveyskeskukseen en jaksanut soittaa enkä päivystykseen mennä istuskelemaan.
Mun annettiin ymmärtää työpaikalla,että sijaisia on
hyvin vaikea saada ja niille pitäisi kuitenkin kirjoittaa joka tunnille ohjeet sähköpostiin. Siispä "helpompi" tai yksinkertaisempi ratkaisu raahautua itse töihin.
Oletteko te muut yhtä "korvaamattomia" omilla työpaikoillanne ? Viaton kysely.
Ja nyt mä lopetan tämän valitusvirren. Siellä joku ajattelee, että opetushenkilöställähän on ne piiitkät lomat...OK, ne on korvattu moneen kertaan syksyn ja talven-kevään mittaan. Eikä kaikilla ole edes töitä, kyllä minä sen tiedän, meillä on kotona yksi sellainen.
P.S. Tämä olisikin oikeastaan kuulunut itse aloittamalleni vali-vali-osastolle, mutta ensin vastasin Susun kysymykseen ja sitten vaistomaisesti jatkoin, sorry !