Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantaita pukkaa 14.3.  (Luettu 1720 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #60 : 14.03.08 - klo:13:54 »

Helpotus Tiinalle  :-))
Varmaan mukavampi viikonloppu nyt.

Me lähdemme eläinlääkärille Onnia kituuttamaan.
Onni saa rokotukset ja muutenkin tarkastetaan poika.

Hämärää on ilma.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #61 : 14.03.08 - klo:13:58 »

Hyvä että Tiinan avaimet löytyi, on varmaan kuin kivi olisi vieritetty rinnan päältä pois [:-)]  Asiasta toiseen, Airi on tehnyt uuden aluevaltauksen: Verkkokauppa.comin

"    Repe Ruutikallo kirjoitti:Älä! :o Tämän hetken hinnoittelulla 1199 egen malli on minusta järkevämpi ostos. Ja olen sentään neuvos. [a]


Otin telepaattisesti neuvoksen sanasta vaarin ja ostin sen keskarimallin: olin jo verkkokaupassa, kun olit viestisi lähettänyt. Siellä oli muuten Airikin pöytään teljettynä [:P] . Tästä ostoksesta pitää olla sitten tosi hissukseen, kun luovutan koneen tulevalle omistajalleen vasta pääsiäisaamuna.. ..muna."

Lainaus on Hopeinen Omena.net sivulta. Kuka arvaa mistä on kyse :-))
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #62 : 14.03.08 - klo:14:07 »

Päiviä.  [:-)]

Hieno juttu kun Tiinan avaimet löytyivät  [KIPPIS]  ja aika läheltä sitten loppujenlopuksi niinkuin yleensä kaikki hukassa oleva ...  [:-)]

Aina auki  [:-DD] kännykkä nimittän ja kyllähän se mukana jokapaikassa on, kun on jotenkin vähän eksyksissä jos ei kännykkää ole mukana,
on se ihmeellinen juttu  [:-I]

Pilvistä ja harmaata, ei sada mut ei ole paistanutkaan aamun vilhduksen jälkeen, 1,9 plussaa ja kyllä nyt on tooosiiiiii kuraista kun se yöllä maahan satanut räntä on melkein kaikki sulanut  [:-(]
Tipusia on jonkinverran ruokinnalla ja tirskutus melkoista, oravakin piipahti päivän napostelulla.  [:-)]

Tsemppiä Onnille eläinlääkärireissuun [:24]   [:72]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #63 : 14.03.08 - klo:14:09 »

Tuntuu sitten Tiinalle ja monelle muullekkin tulevan hauska viikonloppu!!!  [:44] [:44] [:44] [:44]  Meilläkin on taas aurinkoista  [:45] ja pussaa  [:31]   Ja varsinkin luvassa runsain mitoin sitä MIELENAURINKOISTA!!! Ja kaikenlisäks vielä tämä viikon paras päiväkin! 
[:44] [:33] [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #64 : 14.03.08 - klo:14:19 »

Kiva kun Tiinan avaimet löytyi   [:-)] 

Taidan polkasta apteekkiin  [:-I]               tempasen jonkun kuurin               [:42] 

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #65 : 14.03.08 - klo:15:01 »

Kuraista, kuraista ja pilvisenä ilma jatkuu ulkona,  1,9 plussaa, jospa päivän hunajateekupposelle ja jatkamaan pikku puuhasteluja ... heips.  [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #66 : 14.03.08 - klo:15:05 »

Kohta on lähdettävä viimoselle ryijytunneille.Toisilla on tietty valmiina, mutta mun työ edistyy hitaasti.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #67 : 14.03.08 - klo:15:35 »

Kai me tiedettiin, kun lienee tuttu tilanne itse kullekin...  :-))

Hyvä juttu, Tiina, kun löytyivät. Nähdessäsi pussukan siellä hyllyllä samalla kun juttelit puhelimessa, huusitko välittömästi luuriin: "Waaauuu! Siinähän sä taas olet! Pusi, pusi!" ???  :-))

 [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

Hienoa, että avaimet löytyivät.  [:5]

Kännykästä, tai sen soittoäänestä sen verran, että minulla on niin ihana soittoääni (kaunista, hiljaista pianomusiikkia), että en malttaisi millään vastata, kun musiikki loppuu siihen paikkaan.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #68 : 14.03.08 - klo:15:35 »

Kotona

Avainten löytymiselle iso plussa  [:-)] [:-)] [:-)] Ja sitten avain nippu varmaan jollain pikkuketjulla kiinni käsilaukkuun ettei pääse putoamaan ja unohtumaan jonnekin  [:-I]

Inken linkissä olikin oikein superpönttöilijä  :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

luscinia

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #69 : 14.03.08 - klo:15:36 »

Kolme astetta lämmintä ja pilvistä, tosin aurinkokin pilkahti puolen päivän maissa.
Isäntä tekaisi 15 linnunpönttöä, joista 13 on jo pihapiirin puissa, yksi menee isommalle luontokoululaiselle "palkinnoksi" hyvästä opintosuorituksesta...ja yksi pikkuisemmalle synttärilahjaksi.
Kirjattu

kolmas sisko

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #70 : 14.03.08 - klo:15:47 »

Airihan se Tiinan avaimet piilotti.Onneksi löytyi, ähäkutti Airi [:11] siitäs sait mokoma kiusanhenki.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #71 : 14.03.08 - klo:15:49 »

AVAIMET LÖYTYI!

Mulla kylläkin on ihan sellainen tunne, että löytyvät pian jostain ihan hassusta paikasta.
 

Itsellä kerran sama juttu, onneksi löytyi työpöydän alta...

Tiinan avainten on löydyttävä, toi on hermoja raastava tilanne   [:-(]

Mist työ taas osasitte tietää että kyllä ne löytyy. :-))
Nyt ei enää raasta hermoja! :-)) Olen iloinen kuin pieni peipponen! [:-DD]

Koko aamun etsin avaimia täältä työmaalta kun itselläkin oli vahva tunne että täältä ne täytyisi löytyä, en oikein uskonut että ne olisivat voineet huomaamatta laukun sivutaskusta pudota.
Juttelin asiakkaan kanssa äsken puhelimessa, langattomassa luurissa ja yhtäkkiä mun katse osui yhdelle hyllylle missä on vaikka mitä sälää ja siinähän se avainnippu oli, ihan mun silmien tasolla. [KIPPIS]
Ette arvaa että riemastuin, suutelin sitä rakasta mustaa 25vuotta vanhaa nahkapussukkaa. Nyt tarttee Repellekin soittaa ja kertoa ilouutinen. :-))

Ihanaa Tiina, tosi hienoa, että löytyivät! [KIPPIS] [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #72 : 14.03.08 - klo:15:55 »

Hyvä että Tiinan avaimet löytyi, on varmaan kuin kivi olisi vieritetty rinnan päältä pois [:-)]  Asiasta toiseen, Airi on tehnyt uuden aluevaltauksen: Verkkokauppa.comin

"    Repe Ruutikallo kirjoitti:Älä! :o Tämän hetken hinnoittelulla 1199 egen malli on minusta järkevämpi ostos. Ja olen sentään neuvos. [a]


Otin telepaattisesti neuvoksen sanasta vaarin ja ostin sen keskarimallin: olin jo verkkokaupassa, kun olit viestisi lähettänyt. Siellä oli muuten Airikin pöytään teljettynä [:P] . Tästä ostoksesta pitää olla sitten tosi hissukseen, kun luovutan koneen tulevalle omistajalleen vasta pääsiäisaamuna.. ..muna."

Lainaus on Hopeinen Omena.net sivulta. Kuka arvaa mistä on kyse :-))
Apple MacBook Air ista  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #73 : 14.03.08 - klo:16:02 »

Onnittelut Tiinalle ja avainnipulle. Ihanaa löytää vanha rakas ystävä takaisin! [KIPPIS] :-))


Pihis, auringonhattu-uutetta, auringonhattu-uutetta, sinkkiä ja C-vitamiinia. [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #74 : 14.03.08 - klo:16:03 »

 :-))

No niin, nyt pääsin tämän ketjun loppuun asti lukemisessa.
Iltapäivää kaikille! Täällä tänään pilvistä ja heikko lumisadekuuro päivällä, joka  muuttui veden olomuotoon, vaikka nyt ei näyttäisi satavan enää. Tuultakin on jonkin verran.
Mittarilukemia, yön alin oli -0,9 ja päivän ylin jopa +3,4 sekä nyt taas -0,1 astetta.

Nyt en sitten muista mihin kaikkeen piti vastailla ja mitä, joten toivotaan kaikille sitä mitä tarvitsisi! [:-)]

Pirteää perjantaita ja mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.