Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantaita pukkaa 14.3.  (Luettu 1713 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #90 : 14.03.08 - klo:18:56 »

Mut nyt saunaan... kivet lienee jo guumad... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #91 : 14.03.08 - klo:19:06 »

Hei kaikki. Huomasin tossa viikolla, että multa puuttuu pari kättä, mutta sähläsin tämänkin viikon tähän astiseen aika kunnialla. [:-)] Yöunet on ns.pikkasen kärsineet, mutta muuten elämä on auvoisaa. No, keli nyt on ihan syvältä, kuraa,  kuraa ja liukasta. Mutta sisällä palaa takkatuli ja kaikki neljällä jalalla kulkijat ovat oikein voimissaan! [:-//]
Iloiista iltaa, pikkuinen hengähdystauko nyt just mullakin. [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #92 : 14.03.08 - klo:19:08 »

1) vihervarpunen  [:-I]
2) Pilvi jäänyt liian vähälle huomiolle  [:-I]

1) kiitos !
2) olen vahvasti eri mieltä: Hän on perheen keskipiste, liikaakin saanut huomiota
esim. " mitäs meidän kisu ?", "tässä on sulle muroja ja vettä", "minäpä siivoan sun hiekkistä", sili-sili, rapsun-rapsun jne.
= hemmoteltu lemmikkieläin  [:-DD]

tai sitten, hänellä pitäisi olla kaveri, mutta pelottaa,että alkuun tulisi valta-tai reviiritaistelu ja siihen eivät kotiväen voimat/kärsivällisyys enää riitä !

Kiitokset Jarmolle kommenteista !  [:-)]

P.S. Terveisiä saunasta ! Minä en näköjään pysty enää edes hikoilemaan, alilämpöä ?
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:19:09 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #93 : 14.03.08 - klo:19:24 »

Jos Pilvi tosiaan on "hemmoteltu" ja alkaa pomotteleen. :-)) En tiiä...

Olen huomannut, että mun kissoilla on "kausia". Tiituu viihtyy usein omissa oloissaan, mutta nyt on jo kolmisen viikkoa ollu mahottoman seuran- ja hallyydenkipea. Kiehnää paljon ja katsoo silmiin kuin jotain pyytäen ja naukasee, vaikka on ruokakupit täynnä ja kaikkee on, haluu vaan huomiota kauheesti. Sitte menee syömään ja meikä paijaa ja huomioi ja sit hää tyytyväisesti ruokailee, kun sai seuraa... Kirsikka taas saa semmosia kehräyskohtauksia, ettei se osaa lopettaa ollenkaan. Varsinkin illalla nukkumaan mennessä. Joo ja päivällä, hää tunkee ittensä näppäimistön ja näytön väliin ja kehrää ja puskee ja kehrää ja puskee eikä lopeta ennen ku mä kertakaikkiaan työnnän sen pois.

Välillä Tiitu taas on semmonen, että kun sen ohi kävelee, niin saattaa takaa päin läppästä! Ja kehtaa sähistä päälle, ilman mitään syytä. [:-I] On ne hulluja [:-I] ja ihania. :-))

Ja hemmoteltuja. :-))

p.s. Mullahan oli kans alilämpöä silloin yks päivä, flunssaan liittyen... vai onko Jaska sulla joku lääkekuuri vielä menossa, semmoset voi vaikuttaa...
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #94 : 14.03.08 - klo:19:28 »

Ehtoota.  [:-)]

Mesellä hyvät hiihtokelit jatkuu ja suksi luistaa  [:-)]   täällä ei ulkona luista mikään, upottavaa ja kuraista, kuraista  [:-(]  kumpparit oltava jalassa, pisarointia tällähetkelläkin ulkona, 1,9 plussaa.
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #95 : 14.03.08 - klo:19:34 »

Jos Pilvi on ainut "nuorikko" perheessä, niin saahan se diivailla. Yksi kissa useinkin alkaa sooloilla ja sallittakoon se sille. Onko muuten Pilvillä kevättä rinnassa? Mä oon silmä kovana tarkkaillut Pullaa, mutta ei se oo villiintynyt kevätriehaan niinkuin aikanaan Lilli. Onkohan Pulla kuitenkin jo leikattu vai onko kisu vielä niin "nuori", ettei hiffaa tätä kevätkiimaa. Simppa vaan laihtuu ja sähisee Pullalle, mutta sulassa sovussa ne kuitenkin ovat.  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #96 : 14.03.08 - klo:19:36 »

Lisalle toivottelen jaksamisia ja "lisäkäsiä". Meneillään on ihana, mutta ajoittain voimia vaativa jakso.
Lepohetket pitää koettaa löytää ja kaiken turhan höösäämisen (= siivous ym.) voi siirtää tuonnemmaksi. [:-)]



Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #97 : 14.03.08 - klo:19:38 »

Minunkin tuli mieleeni, että olisiko Pilvillä vain "kevättä rinnassa". Se aiheuttaa monenlaista käyttäytymistä. Keljua, kun kohdistuu ihmisiin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #98 : 14.03.08 - klo:19:39 »

Jaska, onks Pilvi leikattu? Jos ei oo niin uskonpa että "kevättä rinnassa"-juttua on meneillään.

Tiitu on tällä hetkellä kuin ihan eri kissa. Ihan toisenlainen kuin aikaisemmin. Leikattuja on mun tytöt. Sillä vaan on nyt joku "kausi". On ollu ennenkin. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #99 : 14.03.08 - klo:19:40 »

Minunkin tuli mieleeni, että olisiko Pilvillä vain "kevättä rinnassa". Se aiheuttaa monenlaista käyttäytymistä. Keljua, kun kohdistuu ihmisiin.

Sillä on "liikaa energiaa". Ja hormonit hyrrää jos ei oo leikattu. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #100 : 14.03.08 - klo:19:42 »

Minäki toivottelen Lisalle välikäsiä lisää ja lisäkäsiä väliin! :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #101 : 14.03.08 - klo:19:47 »

Kiitos Sus kommenteistasi, sullahan on niitä kissoja !  [:-)] He ovat persoonallisuuksia, jokainen...Ja siksi niin rakastettuja.
Joo, mulla loppuu tänään se 10:n päivän mysiinikuuri. 3 päivää+viikonloppu oli lääkärinmääräämää sairaslomaa ja sitten 5:n päivän vauhdikas ja vaativa työviikko, joka otti lujille. Rehtorikaan ei ollut tiistaina kuulevinaan, kun selvästi sanoin, ettei koulussa ainakaan parane, vaan antoi vielä hyppytunnilla toisen opettajan tunnin pidettäväksi.  [:-/] No, mulla on kehityskeskustelu tän kuun lopussa, annan palautetta.

Kai sitä olisi maanantaina pitänyt ruinata lääkäriltä lisää sairaslomaa, mutta nuukana likkana menin töihin. Epäilin, että yksityisen lääkäriaseman lekuri ottaa taas maksun uudesta todistuksesta, kuten varmaan olisi tehnytkin. Työterveyteen ei ollut menemistä,ei siis saanut aikoja, terveyskeskukseen en jaksanut soittaa enkä päivystykseen mennä istuskelemaan.

Mun annettiin ymmärtää työpaikalla,että sijaisia on hyvin vaikea saada ja niille pitäisi kuitenkin kirjoittaa joka tunnille ohjeet sähköpostiin. Siispä "helpompi" tai yksinkertaisempi ratkaisu raahautua itse töihin.
Oletteko te muut yhtä "korvaamattomia" omilla työpaikoillanne ? Viaton kysely.

Ja nyt mä lopetan tämän valitusvirren. Siellä joku ajattelee, että opetushenkilöställähän on ne piiitkät lomat...OK, ne on korvattu moneen kertaan syksyn ja talven-kevään mittaan. Eikä kaikilla ole edes töitä, kyllä minä sen tiedän, meillä on kotona yksi sellainen.

P.S. Tämä olisikin oikeastaan kuulunut itse aloittamalleni vali-vali-osastolle, mutta ensin vastasin Susun kysymykseen ja sitten vaistomaisesti jatkoin, sorry !  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:19:50 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #102 : 14.03.08 - klo:19:50 »

Kyllä jokaisella täytyisi olla mahdollisuus jäädä sairaslomalle silloin kun ei ole kunnossa, kurjaa kun kipeänäkin täytyy jotain tehtäviä yrittää järjestellä tai hoitaa, onneksi omatyö ei niin tärkeää että täöytyisi sijaista hankkia ja opastaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #103 : 14.03.08 - klo:19:52 »

Toivottavasti Jaska "ehdit" (tuon ei varmaan tarttis olla edes lainausmerkeissä) nyt viikonloppuna levätä kunnolla! [:30]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Perjantaita pukkaa 14.3.
« Vastaus #104 : 14.03.08 - klo:19:53 »

Onko Jaska down? Tosi kurjaa. Parempia aikoja tästä eteenpäin. Mä en tiedä olinko mä kerran korvaamaton, kun päivystysvuorossa ja tosi nuhakuumeessa hälytettiin leikkaukseen, kun muilla vastaavilla oli "muita menoja".  Menin.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.335 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.