Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 17. 3 2008.  (Luettu 1583 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Maanantai 17. 3 2008.
« Vastaus #60 : 17.03.08 - klo:19:10 »

Nyt vasta luin Pyriksen kokousviestin. [:-DD]
Monasti totisinta totta ja toinen vastaava on tiehoitokunnan kokoukset täällä maalla.  [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #61 : 17.03.08 - klo:19:13 »

On hyvää omenalimska. Nam. Ja on hyvää tää lasagnettekin minkä tein. [:73] [:73] [:73] :-)) Taidan jäädä koukkuun tähän, oli niin helppo tehdä, kun ostin tommosen pakkauksen.

Sauna on tulessa. :-))

Hei, onks MAITOJAUHETTA vielä olemassa ja myynnissä? Ei oo ainakaan silmään osunut...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #62 : 17.03.08 - klo:19:14 »

Hei, onks MAITOJAUHETTA vielä olemassa ja myynnissä? Ei oo ainakaan silmään osunut...

Juu, kyllä sitä luultavasti saa isommista kaupoista. Rasvatonta.
Täytyy tarkistaa....  [:-I]

Valiolta löytyy: http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma/Tuote?productId=84335&tuory=5

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #63 : 17.03.08 - klo:19:16 »

On toki. Pidän usein varalla jos iskee kauhia leipomisinto.
Kaija jo vastasikin, nimenomaan vain rasvatonta olen nähnyt. Hyvin toimii myös lättymaitona. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 17.03.08 - klo:19:20 »

Hyvä! Kiitos vastauksista. Aattelin vaan, kun oon kyllä Prisman hyllyjä hartaasti tutkinut (ihan huvin vuoksi) ni ei ole silmään osunut. En vielä oo varsinaisesti etsinyt. Mä vaan kun en juo maitoa, ni mulla ei koskaan OLE sitä. Sitten kuiteskin, joskus kun haluu pikaruokaa, (vaikka pussikeitto tms.) ja tänään esim. tuo lasagnettepaketti, niin niihin tarvii maitoa. Tuo maitojauhe ois kätevä. Samaten ostan aina kuivahiivaa, kun se säilyy, niin aina tarvittaessa on. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #65 : 17.03.08 - klo:19:23 »

Mä vaan kun en juo maitoa, ni mulla ei koskaan OLE sitä. Sitten kuiteskin, joskus kun haluu pikaruokaa, (vaikka pussikeitto tms.) ja tänään esim. tuo lasagnettepaketti, niin niihin tarvii maitoa. Tuo maitojauhe ois kätevä. Samaten ostan aina kuivahiivaa, kun se säilyy, niin aina tarvittaessa on. [:-)]

Mä pidän hätävarana UHT-maitoa. Niitä tiiliskiven mallisia purkkeja. Niissä on melkoisen pitkä myyntiaika. Jos oikea maito loppuu illalla, niin on sitten ainakin kahvimaidot aamuksi. Ja päivä pelastuu!  :-))

Sus

• Vieras
« Vastaus #66 : 17.03.08 - klo:19:24 »

ai sellastakin on olemassa? mitä tuo UHT tarkottaa?
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

• Vieras
« Vastaus #68 : 17.03.08 - klo:19:31 »

Kiitti Pihikselle myös. Mihin täällä ei saisi vastausta. [:-)] :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #69 : 17.03.08 - klo:19:35 »

Sus sa se  :-))   hyvä tuo muistutus maitojauheen olemassaolosta, olin ihan unohtanut. Lettuhin.... [:-P] [:-P]  [:-P].... paljon lettuja  [:-P].. räiskaleitä... pannukakkua  [:-P]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #70 : 17.03.08 - klo:19:37 »

On hyvää omenalimska. Nam. Ja on hyvää tää lasagnettekin minkä tein. [:73] [:73] [:73] :-)) Taidan jäädä koukkuun tähän, oli niin helppo tehdä, kun ostin tommosen pakkauksen.

On sitä ainakin Prismassa siinä maitohyllyn päässä, nurkkauksessa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 17.03.08 - klo:19:39 »

On sitä ainakin Prismassa siinä maitohyllyn päässä, nurkkauksessa.

Ai ne onkin siellä! Mä oisin ettinyt vaan kuiva-ainehyllyistä. En mä maitohyllylle ois tajunnut mennä ollenkaan.  :-)) Kiitos!
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #72 : 17.03.08 - klo:19:40 »

Susun sauna taas tulessa  [:67]               [:-DD]

Pimiä ulos laskeutunut ja jokunen hiutale putoilee, -0,3 pakkasta. Ei ole mukava ulkoilukeli koirulinkaan kanssa kun on niin kuraista kuraista  [:-(]
Jotakin hanhia oli ainakin 200-300 kpl liikkeellä ja kaakatus oli melkoista, olivat senverran kaakana ettei tunnistanut mitä mahtoivat olla  [:-I]
Kyllähän se pönttöily ja viestiketjujen lukeminen jää täälläkin hiukka vähempään nyt kun töihin meni. [:-(] [:-(]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #73 : 17.03.08 - klo:19:42 »

Kun tuut sieltä lihaosastolta maitohylylle ja köpöttelet suoraan eteenpäin ja kun tulee
seinä vastaan, siinä seinän pätkällä on Puurin-munat ja tää maitojauhe  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #74 : 17.03.08 - klo:19:55 »

Iltaa! Täällä tänään pilvistä, mutta aurinkoakin saatiin vähän aikaa ihailla ja nyt illalla sitten lumisadetta.
Mittarilukemia, yön alin oli -4,9 ja päivän ylin jopa +4,8 sekä nyt -0,6 astetta.
Nyt luen täällä ketjuja, kun tämäkin ketju on vielä lukematta. [:-)]

Mukavaa maanantai iltaa kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.242 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.