Päivää, päivää, juhannuslapsoset ja kaikki muutkin lapsoset! -
- Kivaa, kun Telkkisestäkin kuulee! ...Jos nyt sitten olin itsekin melkoisen tovin muissa, surullisissakin maailmoissa... No, nytkin on kyllä parin päivän ajan menoja ollut enemmän kuin viimeisen parin viikon aikana yhteensä - ja yksi mukavalta vaikuttanut meno vielä piti peruakin... Arghhh.
Meillä on näköjään Susun kanssa ilmennyt viime aikoina ainakin kaksi yhteistä piirrettä lisää: Unta viime aikoina tarvittu vain 5-6 tuntia ja - siivooja ei ole käynyt, ei ole edes näyttäytynyt...
Tulipa tavallaan muuten Telkkisestä mieleeni ääneen ihmetellä, jot missäs Hilu ja Ansku...? Ja puuttuukohan muitakin...? Ovatko ilmoittaneet jotakin, vai muutenko vain ovat hissukseen...? Vai enkö minä vain vielä ole ennättänyt törmäämään nimiinsä...?
Täälläkin oli maanantaita vasten yöllä sitten piiitkästä aikaa satanut lunta - ja ihan kuvia siitä ihmeestä jo heti ikkunan läpi piti näpsiä!
Harmi vain, ettei ole kunnon kameraa... Taas arghhh. No nyt sitten lumista ei paljoa tietoakaan ole; täällä kaupungin laitamilla ja metsiköissä joitakin läimäreitä. Kas tässä alla kuva toissapäivältä ja sen alla kuva tältä päivältä. Huomatkaas muuten, kuinka ankeat ovat näkymät ikkunoistamme tuohon sisäpihalle...
17.3.2008:
19.3.2008:
Ja jos nyt en saa kuvia näkymään, joudun taistelemaan jutun kanssa myöhemmin... Kyllä tää systeemi esikatselussa ne mulle näytti!
muoks. vielä aamulla 20.3. - Eilen illalla pari kertaa tänne vilkaisin, ja täällähän kuvat näkyivät sittenkin... Ja koska ne olivat msn:n albumeista, eihän niitä tietenkään enää tänä aamuna täällä näkynytkään! Mitään väliähän sillä ei sinänsä ole, mutta ärsyttää vain tuo msn:n touhu - monessakin mielessä... Photobucketin kautta yritin nyt... Siellä vasta opettelen systeemiä käyttämään; Maikkarinkin kuvaboxin haltsaan jo hiukan paremmin...