Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suolaista asiaa  (Luettu 415 kertaa)

Sus

• Vieras
Suolaista asiaa
« : 19.03.08 - klo:15:27 »

M i e l e n k i i n t o i s t a  asiaa suolasta. Varsinkin MERIsuolasta. Aattelin ottaa tuommosen kuurin. Aloitin jo... kaksi raetta KARKEATA merisuolaa litraan vettä, jatkossa annosta lisätään... [:-)]

muoks. Linkki unohtui:

http://www.e-coach.fi/index.php?name=Content&nodeIDX=35
« Viimeksi muokattu: 19.03.08 - klo:16:17 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Suolaista asiaa
« Vastaus #1 : 19.03.08 - klo:15:36 »

Minä vetelen suolaa suolapiipusta päivittäin..henki kulukee..hyvin :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #2 : 19.03.08 - klo:16:14 »

M i e l e n k i i n t o i s t a  asiaa suolasta. Varsinkin MERIsuolasta. Aattelin ottaa tuommosen kuurin. Aloitin jo... kaksi raetta KARKEATA merisuolaa litraan vettä, jatkossa annosta lisätään... [:-)]

Antaisitkos jotain linkkiä tuosta?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #3 : 19.03.08 - klo:16:16 »

Antaisitkos jotain linkkiä tuosta?

Kääk. Linkki unohtu. [NUT] Täsä:

http://www.e-coach.fi/index.php?name=Content&nodeIDX=35
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 19.03.08 - klo:16:50 »

Magnesiumsuoloja minä varmaan olisin tarvinnut jo aikasemmin.
Oli öisin hirveitä suonenvetoja, eli esioire laskimotukokselle.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #5 : 19.03.08 - klo:16:57 »

Mulle tulee heti suonenvetoja, jos en syö magnesiumtabletteja. Todettu monet monet kerrat. Tuossa artikkelissa sanottiin, että merisuolakuurilla loppuu suonenvedotkin. Juu ja ensiapu suonenvetoon ON laittaa merisuolarae suuhun. Kielen alle kuulemma, en tiedä miks sinne...
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 19.03.08 - klo:17:06 »

Liukeneeko sieltä sit paremmin  [:-I]
Pitää sitten ostaa suolaa ja testata, tosin en tiedä olisiko sentään ennaltaehkäissyt tämän taudin...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #7 : 19.03.08 - klo:17:10 »

Liukeneeko sieltä sit paremmin  [:-I]
Pitää sitten ostaa suolaa ja testata, tosin en tiedä olisiko sentään ennaltaehkäissyt tämän taudin...

Niin, siihen en tiedä vaikuttaako suolajutut. [:-I] Onks sulla vielä kramppeja (suonenvetoja)?
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 19.03.08 - klo:17:20 »

Ei ole nyt ollut, toisaalta nyt koko sääri on sen verran kovin kipeä että peittyisi suonenvetokin.

Suolasta lisää, sarvikuono on ehdottoman hyvä poskiontelotulehduksiin ja siitepölyallergian oireisiin.
Ennen söin 3-4 antibiottikuuria vuodessa poskiin, vaan kun kannun sain niin eipä enää tarvi.
Samaten jos tekee pölyistä työtä ( entisöinnissä hionta esim ) niin ilma raikastuu kun huuhtelee tuolla.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 19.03.08 - klo:17:50 »

edellisyönä meni vasen pohje pahasti kramppiin ei vain aina muista ottaa magnesiumpillereitä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 19.03.08 - klo:17:54 »

Mulle tulee heti suonenvetoja, jos en syö magnesiumtabletteja. Todettu monet monet kerrat. Tuossa artikkelissa sanottiin, että merisuolakuurilla loppuu suonenvedotkin. Juu ja ensiapu suonenvetoon ON laittaa merisuolarae suuhun. Kielen alle kuulemma, en tiedä miks sinne...

Kiitos tiedosta. Tämä tuli tarpeeseen, koska usein vetää suonta jaloista. Pakko laittaa yöksikin unisukat jalkaan.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.03.08 - klo:17:56 »

Kiitos tiedosta. Tämä tuli tarpeeseen, koska usein vetää suonta jaloista. Pakko laittaa yöksikin unisukat jalkaan.

Mäkin nukun villasukat jalassa. Olen huomannu, että suonenveto tulee herkemmin, jos jalat ei oo lämpimät. Tulee se joskus villasukkien kanssakin, jos on magnesiumpillerit loppuneet.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 19.03.08 - klo:17:58 »

Magneesiumia syön kanssa nykyään. Kaikkein kurjinta on tällaiset kelit, kun on lähdettävä koiran kanssa lenkille KUMISAAPPAAT jalassa, ja se jos mikä saa aikaan suonenvedon, ainakin minulla.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 19.03.08 - klo:18:01 »

Joo kumisaappaat on varma keino hankkia suonenveto.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 19.03.08 - klo:18:03 »

Jos sinne mahtuisi lämpöpohjallinen ja villasukat, ni auttaiskohan... [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.163 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.