Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiirastorstai 20.3.2008  (Luettu 2012 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kiirastorstai 20.3.2008
« Vastaus #75 : 20.03.08 - klo:16:49 »

nyt pikku torkuille [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #76 : 20.03.08 - klo:16:56 »

OOohoh kirjoitin ekaks keskiviikon ketjuun ....  [:-DD]

Taas yks lehti myyjä soitteli  [PUH] ja oli varsinainen puhekone  [:14]  yritti myydä mulle kaikenlaisia lehtiä ja viimeks vielä sport-lehteä jossa olis saanut marimekon laukkusetin kaupanpäälle  [:-I], mut pakit annoin  [:-DD]

Aurinko vielä paistaa ja -1,7 pakkasta, jospa sitten ulkoilmaan ja koirulin kanssa pikku lenkille. heips.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #77 : 20.03.08 - klo:16:56 »

Kyllä se on nyt kauppaanlähtö itkua vaille. Byyäääh. Miks pitää lähtä polkemaan. [:´((] Jätänkin siivoukset sikseen ja lähen kauppan nyt. Sit se on tehty. Pahimmat ruuhkatkin siellä alkaa varmaan klo 16 jälkeen, vaikka on varmasti nyt jo...

No, nyt se on tehty.
Oliko ruuhkaa ?

Oli pikkusen, mutta ei pahasti. Kaikki kassat tais olla käytössä. Eppäilen, että NYT on pahimmat ruuhkat juuri. Juu, toivon mukaan ei tartte mennä enää kauppaan lauantainakaan, kop kop. Kaikkee pitäis olla... oli nääs mukana se muistilista. :-)) Kyl mä melkein aina muistilistan kirjotan, mutta mulla on paha tapa unohtaa se kotiin keittiön pöydälle. [:-DD] Ei oo yks eikä kaks kertaa, ku niin on tapahtunu... mutta kuitenkin vähän auttaa se, että sen KIRJOITTI, kaupassa saattaa jotenki muistaa mitä siihen tuli kirjoitettua... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #78 : 20.03.08 - klo:16:57 »

Iha töötti olo, söinkin just ni alko silmäluomia painaa. Hetki pitää olla selällään.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #79 : 20.03.08 - klo:16:59 »

On ollut erikoinen päivä... normaalisti mä nukun työviikkoina aamusta iltaan mutta tänään olenkin ollut reipas. Kävin aamulla uimahallissa vesijuoksemassa tunnin  :-O ja nyt olen hereillä montamontamonta tuntia ennen normaalia. Saas nähdä miten sitten yöllä silmä luppaisee  [:-I]

Please, onhan tänään ruokakaupat normaalisti auki, onhan???
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #80 : 20.03.08 - klo:17:02 »

no joo kauppareissu tehty ja mikä unehtui... paristo palovaroittimeen, vaikka paristojen ohi kävelin... Pitoteippi löytyi, nyt vain suksiin ja huomenna menoksi. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 20.03.08 - klo:17:08 »

Noista lehtimyyjistä; minulle soitti eilen eräs lehtimyyjä ja ensimmäiseksi kehui, kuinka hyvä asiakas olen ollut. Seuraavaksi hän tarjosi ILMAISEKSI 3:n kuukauden lehtiä. Heti minulla heräsi epäilys, että ei se ihan näin yksinkertaista voi olla ja kysyinkin, että mitä se edellyttää. Ei muuta kuin että sanon, mikä hänen luettelemistaan lehdistä minua kiinnostaa. En kuitenkaan siihen vastannut, vaan tivasin, että mitä siitä seuraa, jos otan ne lehdet. Myyjä tivasi vastaan, että sano vain, mikä näistä lehdistä kiinostaa. En antanut minäkään periksi, vaan kysyin, että mitä siitä seuraa, jos otan ne lehdet. Hän vakuutti, että ei mitään, HEHÄN MAKSAVAT TÄMÄN PUHELUNKIN MINUN PUOLESTANI!?!?!?!? Sanoin, että en kai MINÄ nyt maksaisikaan tällaista puhelua, KUN EN OLE MIHINKÄÄN SOITTANUTKAAN.  :-O. Myyjä meni vähän hämilleen, mutta jaksoi vielä sanoa, että kerrot nyt vaan mikä näistä lehdistä kiinnostaa. Sanoin, että en nyt ota mitään lehtiä. Pikaisesti hän lopetti puhelun siihen.
Olen joskus aiemminkin saanut vastaavanlaisen puhelun, ja silloin myyjä myönsi, että jos otan lehdet, niin lehden tulo jatkuu automaattisesti, ja niistä sitten laskutetaan. Että tämmöistä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 20.03.08 - klo:17:14 »

Niinpä, ensiksi ne lehdet ovat ilmaisia, ja kun aikansa tivaa, niin käy ilmi, että osa onkin maksullista. Voihan sitä tietty sanoa että ottaa vain sen ilmaisen osuuden, niin säästyy laskuttamisen vaiva.  [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #83 : 20.03.08 - klo:17:18 »

Iha töötti olo, söinkin just ni alko silmäluomia painaa. Hetki pitää olla selällään.

Älä ny me nukkumaan  :-)) [:-DD]  sigalassa lumimyrsky  [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 20.03.08 - klo:17:30 »

Älä ny me nukkumaan  :-)) [:-DD]  sigalassa lumimyrsky  [:-DD]

Hehhee.....korppimyrsky :-))   Jaahas ny se on laitettava lumpui ja rätei päälle ja ohjauduttava kauppaan  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #85 : 20.03.08 - klo:17:36 »

Ja nyt ulkovaatteet päälle ja pienelle kierrokselle [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #86 : 20.03.08 - klo:17:44 »

Onpa ollut hieno ilma, vaikkakin melko viileä.
Täällä ei kaduilla ole lunta lainkaan ja tämänpäiväisessä tuulessa
lensi hiekkapölyä marketin parkkipaikalla oikein mahtavina pilvinä.
Hampaissa narskui  [:-(]
Isälläni olisi tänään 93-vuotissyntymäpäivä, jos eläisi.
Kynttilän menen kohta viemään haudalle.
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 20.03.08 - klo:17:45 »

Oulussa Aurinkoinen päivä  [:45], Lämpötila -3--4 lauhimmillaan..
Ulkona tullut oltua tänään paljon... oikein kuumottaa nyt poskia ja naamaa..

Oulujoki alkoi jäätymään aamulla jo Viidennen kerran tälle talvea... jäät lähti viime viikolla jo 4 kerran.. On Outo Talvi....

Ei oikein muuttolintuja näyt pahemmin, kun näin viileää... vielä 2-3 Kylmää Yötä etelää myöten, lämpötilat riippuu myös pilvisyydestä.

Lokkien kaklatusta ja taivaalla ne lenteli yks aamu... muuta ei ole juuri kuulunut, tosin tietenkin Tintit laulaa ja Harakat ja Varikset jo keväsissään...

Mukavaa To Iltaa Kaikille!  [:44] [:44]

Hyvää Pääsiäisen aikaa Kaikille Pönttöläisille
Kirjattu
#Jani#

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #88 : 20.03.08 - klo:17:50 »

Nyt sitten kiirastuleen....eiku saunaan  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #89 : 20.03.08 - klo:18:15 »

Isälläni olisi tänään 93-vuotissyntymäpäivä, jos eläisi.
Kynttilän menen kohta viemään haudalle.

Minunkin isälläni olisi synttärit huomenna, täyttäisi 88, mutta ehti menehtyä jo 24 vuotta sitten. Pääsen viemään kynttilän Nastolaan sunnuntaina.

Sitten oppitunti N:o 8½ : pankit ovat kiirastorstaina auki klo 10 - 13 !!!!!!!! Olisin saanut maksukorttini, jos olisin lintsannut töistä ennen klo 13.00 !!!!!! Ei tullut pieneen mieleenikään.  :-O :-O :-O
Aarikan myymälä oli sentään auki, joten voin ostaa sen veljenvaimon synttärilahjan, joka on vain 2 kuukautta myöhässä, hän kun ei juhlinut synttäreitään...
Oppitunti N:o 9 : Kaikki pankkiautomaatit eivät välttämättä toimi pankkien ollessa suljettuina ja asiakkaan kortin ollessa siellä pankin sisätiloissa... [:-DD] Onneksi on mies, jolta saa vielä luottoa. ( Siis oma mies )
« Viimeksi muokattu: 20.03.08 - klo:19:01 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.262 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.