Vai että Mämmiseuraa ja kaikkea... Ja kun vain jossain välissä ennättäisin katsomaan mitä ihmettä täällä on tuolla välillä jutusteltu - kun noin hauskaa on ollut...
Juu, kaksipiippuinen juttu meillä täällä molemmilla tuo mämmi. Kumpikaan ei siitä sinänsä välitetä, mutta YKSI ropponen joka pääsiäinen tulee ostettua. Nykyisin mies pruukaa ostaa... Hah. Kumpikaan siitä ei siis sinänsä pidä, mutta kieltämättä se on hyvää, kun sitä vain kerran vuodessa syö - ja vain vähän. Itse otan yhdestä ropposesta yleensä sen yhden kerran pienen jälkiruokakulhollisen ja mies syö sitten parin päivän aikana ne loput...
Sokeria olla pitää. Ja kenties tilkka maitoa, vaikka maitoa käytämme muuten yleensä vain ruoanlaittoon ja leivontaan. Mies laittaa hiukan kermaa joukkoon. Penskana söin sitä itsekin aina kerman kera. Mutta tuota vaniljahommaa en ole hoksannut ajatellakaan! Ohhoh; se vanilja kun nääs on mun herkkua, se! Pitäisi kokeilla.
Jotta arvosanaksi oli PAKKO antaa 4. Mies sanoi saman arvosanan, mutta arvanneekohan itse tulla äänestämään... Se kun siis ei ole niin kauhean hyvää, mutta hyvin tehtyähän se on.
Mutta mitähän sanoisi herra Berlusconi...?