Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanataita 4.9.  (Luettu 1783 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #30 : 04.09.06 - klo:10:56 »

Käenpiika, sinä olet vielä niin nuori... [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #31 : 04.09.06 - klo:10:59 »

Huomenta...harmaan sateista on keli täällä meilläpäin.Tästä se uusi viikko taasen alkaa ja surureppu edelleen selässäni kulkee matkalla mukana..
Tässä sateessa koiran kanssa kulkiessani lenkillä monenlaiset ajatukset liikkuivat mielessäni..taivas itkee kanssani ja tekee surutyötä.Viikko ja kaksi päivää vasta........

Surureppu kulkee varmaan vielä pitkäänkin mukanasi. Vähitellen se rupeaa kuitenkin keventymään eikä ole enää niin raskas kantaa. Tulee aika, jolloin voit ottaa sen surun kädellesi, katsella sitä, silitellä sitä. Siitä se vähitellen keventyy ja pienenee - koskaan se ei kuitenkaan katoa kokonaan.
Tässä on itkut vielä monet itsekenelläkin edessä - vaikka jo aikaa on kulunut. Sellaista on Suru ja Kaipuu.
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #32 : 04.09.06 - klo:11:04 »

Käenpiika, sinä olet vielä niin nuori... [:-DD]

Kaarin,kiitos kohteliaisuudestasi  [:57] taitaa tuota ikää minulla olla jo aivan riittävästi,mutta kuulun niiden onnellisten joukkoon jolla ei niitä ikähikoiluoireita ole eikä varmaan enää tulekaan.Ainakin oma gyneni niin minulle on jo vuosia sitten sanonut.Ja siitä olen onnellinen,että olen säästynyt niiltä täysin kokonaan.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #33 : 04.09.06 - klo:11:04 »

Luscinia,peukut pystyssä.....olen minä täällä.... [;-)] [;-)]Lisään vielä....
Tohon ikähiki juttuun en ota kantaa...... [:-//] [:-DD] [:-//]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #34 : 04.09.06 - klo:11:14 »

No NYT on tullut vettä, oikein ROIMASTI! Jippii!!!!!

Yöllä kun heräsin n. klo 3 kuului kova kohina, ja nyt aamullakin tuli kuin saavista. Eli sitä on kai tullut ihan tauotta. Nyt saa niitä sieniä kaivoon ja vettä metsään vai mitens se menikään... [NUT]

Ja pyykkii pestyy ja astioitakin.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 04.09.06 - klo:11:22 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #35 : 04.09.06 - klo:11:21 »

Telkkiselle jaksamista minultakin.

Mua joskus - kummasti - lohdutti yksi äitini lause, kauan sitten, kun olin menettänyt veljeni, hän siis oman poikansa... Kun äiti sitten ihan hiukan myöhemmin "tokaisi", että "tallessahan on". En oikein edes osaa selittää, miks tuo lauahdus lohdutti mua niin paljon, vieläkin ajattelen että tallessahan on, aikaa on kulunut 22 vuotta.

Olen kokenut hyvin paljon menetyksiä, ihmisystäviä ja eläinystäviä, mutta minulla on kaikkia heitä kohtaan tää samantyyppinen "tallessahan on" -olo, ja sellainen, että he kuitenkin vielä ovat minulla... rakkaus ei lopu... "kuolema ei katkaise rakkauden siteitä."

Ehkä sekin auttaa mua, kun mä uskon, että elämä jatkuu tuolla toisellakin puolella, vain eri olomuodossa...  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #36 : 04.09.06 - klo:11:29 »

Mikä kumman ikähiki?Minulle aivan vieras asia,ei siis ole koskaan ollut minkäänlaista ikähikoilemista.Ainut oire on tuo unettomuus aika ajoin,mitä ikä on tuonut mukanaan.

Vähäistä se on täälläkin ollut, eli ei voi sanoa että olisin kärsinyt vv:sta Mutta, ukkosta on ilmassa sen minä vaan sanon [:-)] Kohta pääsee kotiin, tai oikeastaan menen sinne Karttakaupan kautta. Se Sipoonkorvenkartta, sen menen ostamaan Karttakeskuksesta.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 852
  • ***Keiju***
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #37 : 04.09.06 - klo:12:07 »

Huomenta, Päivää oikeastaan jo! Täällä on kanssa sadellut koko päivän. Ehkä jo yön aikana alkanut, mutta vielä oli ennen puolta yötä aivan tähtikirkas taivas. Niin, ja näyttäytyihän lepakkokin vielä.. lauantai iltana lenteli tässä talon lähellä. Ehkä jopa kaksi oli liikkeellä silloin. :))
Niin ja se mittari lukema näyttää nyt +15,8 astetta ja yöllä alin lukema ollut +14,2 eli on taas ollut lämmin yö, kun tuuleekin nyt etelä suunnasta.

Sitten Kaikille Hyvää Alkavaa Viikkoa ja Maanantai Päivää! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #38 : 04.09.06 - klo:14:14 »

Moikka ja huomenta Keravalta! Eka yövuoro takana ja heräsin päiväunilta syömään, kurkkaamaan pöntölle ja pyöräyttämään koneellisen pyykkiä. Aion kyllä kömpiä jossain vaiheessa takaisin sänkyyn!

Mulla näkyy nyt tää pönttöfoorumi valkoisena????? Jotenkin oudon näköinen koko systeemi; onkohan tää kone ottanut nokkiinsa, kun sitä kuljetellaan pitkin poikin?

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 852
  • ***Keiju***
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #39 : 04.09.06 - klo:14:42 »

Kaija, ei kait sulla ole koneessa mennyt tuo -tulostusversio- päälle. [:-I] [:-)]

Tuli vain mieleeni, että silloinhan pönttölän sivun näkymä on valkoinen!

--------------------------------------------------------------
Ja meillä vain edelleen sataa, ei siis tietoakaan pyykinpesusta. No ainakaan ei ulkona voisi kuivattaa siis odotettava parempaa säätilaa sitä hommaa varten.
Mittarissa nyt +17,1 astetta ja kahvikupposen kanssa tässä ajattelin ottaa kohta kahvia lisää. [:27] [:57]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #40 : 04.09.06 - klo:14:44 »

Nyt se omia aikojaan muuttui normaaliksi. Ensin tuli herja, että tämä tiedosto on tyhjä!  [:-I]

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 852
  • ***Keiju***
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #41 : 04.09.06 - klo:14:53 »

No joo, täällä tapahtui samoin :-O Siis, sivu muuttui valkoiseksi, kun näppäsin itseni pois viestiketjusta, mutta kun avasin uudelleen toisen eli tämän, viestiketjun, muuttui taas normaaliksi Pönttölän väreiksi !!! [:-DD] [:-)]

Jotain häikkää nyt sitten itsestä riippumattomalla taholla. :))
« Viimeksi muokattu: 04.09.06 - klo:14:54 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #42 : 04.09.06 - klo:15:07 »

Täällä ei mikään ole muuttunut valkoiseksi...mutta on ollut vähän vaikeuksia päästä pöntölle ...heh heh vois joku ajatella vaikka mitä tosta lauseesta [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #43 : 04.09.06 - klo:15:11 »

Hirmu hitaasti aukee pönttö tänään...  [?]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanataita 4.9.
« Vastaus #44 : 04.09.06 - klo:15:11 »

Töyhtis, vaikeuksia PÄÄSTÄ pöntölle? Vai EHTIÄ pöntölle?  [:-DD]
 

Sivu luotiin 0.331 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.