Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 25.3.2008  (Luettu 1989 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Tiistai 25.3.2008
« Vastaus #30 : 25.03.08 - klo:08:37 »

Huomenta.    [:-)]
Pakkasta on  -13 astetta,mutta auringonpaiste lämmittää mittaria.
Äsken rusakko köpsytteli talon takaa ja fasaanin ja hiiren jäljet oli lintusten ruokinnalla.
Tikrulla on maha sekaisin. Eilen illalla rupesi lentämään ihan laatikon ulkopuolelle asti.    [?]
Kuukausi sitten sai matokuurin,pitäsköhän uusia. Virkee on ja leikkii niinkuin ennenkin.
Olen kohta lähdössä asioille,pitää apteekista kysellä lääkettä.
Toivottavasti pärjäävät täällä,kun pitää ne kaksin jättää. Laitoin laatikon ympärille lehtiä runsaasti.
Mä oon syöttäny sille Friskies junior muroja ja syöhän se emon murojakin välillä.
Onko ketään kissatohtoria,joka osais antaa ohjeita?    [:-I]      :-))
Nyt aamukahville ja kohta kävelemään bussille. Olin suunitellut,että jään odottamaan vesijumppaa ja tulen miehen kyytillä pois,vaan pitänee tulla aikaisemmin bussilla kotiin sairasta katsomaan.
Aurinkoista tiistaita.    [:45]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #31 : 25.03.08 - klo:08:44 »

Melkein kaikki hoidokit ovat kannettu jo päivähoitoon, nuoltavaksi ja kuritukseen ...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 25.03.08 - klo:08:47 »

:-))
Tuoko on iipa se sinun hauva? Mikäs hänen nimensä on?
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #33 : 25.03.08 - klo:08:49 »

Hää on Linda-villikko, huom. tukka vielä kampaamatta....
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 25.03.08 - klo:08:53 »

No nythän mää muistankin että Lindahan hän. Tukka on vielä kampaamatta mullakin... :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #35 : 25.03.08 - klo:08:57 »

Mä oon syöttäny sille Friskies junior muroja ja syöhän se emon murojakin välillä.
Onko ketään kissatohtoria,joka osais antaa ohjeita?    [:-I]      :-))
Nyt aamukahville ja kohta kävelemään bussille. Olin suunitellut,että jään odottamaan vesijumppaa ja tulen miehen kyytillä pois,vaan pitänee tulla aikaisemmin bussilla kotiin sairasta katsomaan.
Aurinkoista tiistaita.    [:45]

En minä mittään tiijä, mutta oletko vasta alkanut antaa  muroja tai vaihtanut murojen merkkiä? Meillä ainakin ripuloidaan herkästi, jos merkkiä vaihdetaan.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #36 : 25.03.08 - klo:09:10 »

Kiitti Hömis vastauksesta.    [:-)]
Samaa olen syöttänyt. Tuli kyllä äsken mieleen,että yllätin sen toissapäivänä tiskipöydältä latkimassa lihalientä.Olin laittanut sen jäähtymään pakastamista varten. Oli tuhtia ainetta,kun lihojen päältä sen kaadoin.
No,pitää kohta lähteä bussille ja kysellä apteekista.    [:75]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 25.03.08 - klo:09:28 »

Aurinko paistelee Oulussa, lämpötila kohoaa mukavasti..

Uusimpaan SÄÄ-Katsaukseen Tuli Nyt Päivitystä----  Talven Pahin Myräkkä saapumassa, Lumimäärä kertymät voivat olla 10-30 cm itä-suomessa...?

Ja tämä on ehkä talven viimeinen kovin myräkkä, mutta mistäpä tietää näitä
säitä, niin äkiiä tulee nytkin muutoksia... 

Tilannetta seurataan ja päivitetään!

Mukavaa Tiistaita! [:-)]
Kirjattu
#Jani#

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 25.03.08 - klo:09:35 »

Huomenta aurinkoisesta Lahdesta! [:-)]

Pääsiäisenpyhinä lohkesi hampaasta paikka ja sain ajan hammaslääkärille vasta ensi viikon keskiviikoksi. [:-(] Onneksi hammasta ei särje, joten enköhän pärjää vielä viikon verran. Jos olisin hoitanut hampaani ajoissa kuntoon, niin ei tätäkään lohkeamista olisi sattunut, mutta se hammaslääkärinpelko, se on mulla niin voimakas. [:´((] En oikeasti edes muista milloin olen viimeksi käynyt hammaslääkärillä, mutta jos olen ihan rehellinen niin siitä on useita vuosia. No, nyt täytyy laittaa koko purukalusto kerralla kuntoon, joten siis rahanmenoa ja tuskaa tiedossa lähitulevaisuudessa. :-))

Eilen kun lähdettiin Pertunmaalta Lahtea kohti, vitostie oli aivan tukossa Kuortin kohdalla, liikenne seisoi täysin. Tehtiinkin sitten täyskäännös ja lähdettiin Hartolan suuntaan ja tultiin Kalkkisten ja Vääksyn kautta kotiin. Kilometejä tuli 45 enemmän, mutta eipä ollut tiellä ruuhkaa. :-))

Arkinen aherrus taas alkaa, seuraavat vapaat on huhtikuun lopulla kun lähdetään Parikkalaan neljän päivän lintulomalle. [:-)]

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #39 : 25.03.08 - klo:11:22 »

Huomentapäivää Nurmijärveltä!  [:45]
Kaikenlaisia hankaluuksia tänään. Eräs nuori tyttö runttasi meidän auton Kiirastorstaina parkkipaikalla ja nyt täytyy yrittää saada vuokra-autoa tilalle. Onneksi meidän ei tarvitse maksaa mitään, mutta kovasti harmia tästä on. Tämän päivän tapaamisia piti peruuttaa yms.

Ilma on ollut kaunis, mutta nyt näyttää pilvistyvän. Tuleekohan pyry? Tarkoitan lumipyry.  :-))

Jotenkin ontto olo, kun päivän ohjelmat menivät uusiksi tuon autohomman takia. Mistähän päästä aloittaisi?

Päivän iloinen asia on: olen pudottanut painoa 3 kg! (Vähän yli viikossa.)  [:5]
Jotenkin eksyin tuolla blogihommassani laihdutusblogeille ja liityin Laihdutusrinkiin. Sunnuntaina oli ensimmäinen punnituspäiväni ja painoa oli pudonnut tuo 3 kg. Olin porukan suurin pudottaja. Jihaa!  [:63]

Nyt täytyy mennä tyhjentämään auto kaikesta rojusta, että Didi voi hakea sen vuokra-auton.
Mukavaa pävää kaikille pönttökavereille!  [:43]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #40 : 25.03.08 - klo:11:41 »

Menikö Marjuli auto pahastikin ruttuun? Harmillista, etenkin kun ei ole
itse aiheutettu ongelma.

Tänään on taas sellainen päivä ettei olis kannattanu herätä ollenkaan.
Menin Hopoa hakemaan tarhasta lenkille, Hopo otti pientä spurttia karkuun ympäri
tarhaa sillä seurauksella että yksi popo lensi jalasta - eli ei tarvinnutkaan sitten lähteä lenkille.
Yhdessä etsimme popoa, mutta ei sitä löytynyt. Voinut lentää tarhan ulkopuolellekin.
Nyt on sitten huoli miten saadaan uutta popoa jalkaan. Meidän kengittäjä tulee tänään pari
hepoa kengittämään, laitoin jo viestiä että jos vaan millään kerkeis lyödä yhden tossun Hopolle....
totesinkin Hopolle että eipä susta tällä menolla ravihevosta tule kun ei päästä treenaamaan.  [:-(]

Lisäksi Leevi dyykkasi roskiksesta yhden humman haavasiteen ja söi sen. Juu, nielasi koko haavalapun.
Eipä ole ihmekään että pitää yölläkin käydä kakalla kun ruokavalio on tällainen. Hevonkakkaa vedettiin
kanssa naamaan antaumuksella. Hohhoijaa näitä kaikenkarvaisia ystäviä...  [NUT]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 25.03.08 - klo:11:56 »

Kaunista tiistaipäivää.  Aurinko taas ilahduttaa mieltä.  Linnut laulelee iloisesti.  Pakkasherra antautuu pikkuhiljaa.  Yöllä oli pakkasta -14 ja nyt -4 astetta.

En valita, vaan sanon, et jalka on tuhma!  Koko yön kenoili.  Tais ottaa itteensä, kun eilen ulkona käppäilin, enkä meinannut malttaa tulla kotiin, vaikka jalkaan sattuikin.
On niin niin ristiriitainen olo.  Sielu ois valmis kaikkeen, mut ruumiin kutale jarraa!!  [:-/]
Ei tästä tään enempää.

Sus sai uuden piristysruiskeen Penasta.  :-)) 

Arjen askareet ja huvit alkoi.  Mukavaa päivää kaikille.  [:-)] [:45] [:9]
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #42 : 25.03.08 - klo:11:57 »

Menikö Marjuli auto pahastikin ruttuun? Harmillista, etenkin kun ei ole
itse aiheutettu ongelma.
....

No just senverran pahasti, että harmittaa. Kyllä sillä ajaa voi, mutta etuvalot eivät pelaa. Siis ei pimeässä ajoa.
Mutta kyllä oli se nuori tyttö, joka tämän teki, kovin pahoillaan. Hän ajoi veljensä autoa, johon hän ei ollut varmaan oikein tottunut. Tyttö oli peruuttanut parkkipaikalla meidän autoon aika rajusti. Voi ressukkaa.
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #43 : 25.03.08 - klo:12:00 »

.....
On niin niin ristiriitainen olo.  Sielu ois valmis kaikkeen, mut ruumiin kutale jarraa!!  [:-/]

.....

Hyvin sanottu Kaarin! Tämä on ollut minunkin mielessäni monta kertaa.  [:68]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #44 : 25.03.08 - klo:12:24 »

Keskipäivää!
Aamun kaunis aurinkoinen ilma vaihtunut utuiseen pilvisyyteen. Kohta vesijuoksua harrastamaan puoleksitoista tunniksi. Meitä uimassakävijöitä taitaa täällä pöntöllä olla aika monta?? Tosi mukava liikuntamuoto joka sopii tällaiselle huononiveliselle oikein mainiosti.
Päivänjatkoa!!  [:45] [BYE]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.196 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.