Mielenkiintoinen päivä: ehdin työpaikalle ajoissa, osa oppilaista ei vielä puoleen päivään mennessä ollut päässyt Haarajoen taajamasta kaupunkiin tai ainakaan kouluun, sillä paikallisliikenne, sekä bussi- että juna-, oli aivan sekaisin. Ja junallahan pitäisikin "Haariksesta" tulla Keravan kautta Järvenpäähän, hehe..No rauhallisempaa oli !
Tuota, onkohan ne teinit nyt hiukan liioitelleet? Ovat tietty maleksineet kylillä koko päivän!
Aamulla juna klo 05.05 J-päästä Pasilaan oli täällä päässä 3 min myöhässä, Pasilassa ihan ajoissa. Samoin Pasilasta Valimoon aikataulussa.
Valimosta 14.08 juna Pasilaan ja sieltä seuraava Järvenpäähän ihan minuutilleen ajassa. Onko voinut olla niin hurjaa takkuamista junissa tuossa koulujen alkamisaikaan?
Juu, Prismassa kävin ja olin tuloksetta etsinyt Zeenerin mainostamaa kaiverruspaikkaa ja miettinyt, että olisko Zeta hereillä, jos soittaisin siltä neuvoa, kun sitten törmättiin. Kaiverrusliike oli silloin noin 5 metrin päässä, enkä mä huomannut sitä
Tän Kultaisen kengän hoitoon toimittamisen jälkeen käväistiin
Hesellä ja sitten mä lähdinkin kotia kohti. Tuntui ajatuksena aika rankalta mennä isoon Prismaan pelkän jauhelihan takia... Pikkukaupasta sen sai pienemmällä vaivalla.
Kotona sitten odotti massiiviset lumityöt. Mulla meni yli 45 minuuttia.... ja arvatkaas, alkoiko just sataa lisää?
Ja mulla on selkä jo nyt ihan poikki. En kyllä enää aio lumikolaan tänään tarttua. Mites se yksi kappale menee: Let it snow, let it snow...
Kuvakisat päättyy kohta. Ovatko kaikki muistaneet laittaa kuvat ajoissa kisoihin?