Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä musikkia kuuntelet mielelläsi?  (Luettu 1016 kertaa)

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
Mitä musikkia kuuntelet mielelläsi?
« : 27.03.08 - klo:18:32 »

Minä diggaan:

Rockia,bluesia ja soulia.

Oopperaa ja klassista.
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Mitä musikkia kuuntelet mielelläsi?
« Vastaus #1 : 27.03.08 - klo:18:43 »

Minä Olen Aika Kaikki Ruokanen Musiikin Kuuntelussa.

Kuitenkin Iskelmää Kuuntelen Enimmäkseen  [:-)]
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 27.03.08 - klo:19:20 »

Melko kaikkiruokainen olen. (Yleensä kuuntelen sitä mitä radiosta tulee, koska toosa on auki lähes 24/7. Kanavana Ylex, kun ei täällä juuri muut kuuluu, ja siellä on niin mukavat juontajat.)

Mutta jos valitsen itse musiikkini, niin kaikkein eniten kuuntelen tällä hetkellä raskaanpaa rock -musiikkia, sekä alternative, eli indie, eli vaihtoehto rockia. Klassinen taas on aina "soittolistoilla".

Konemusiikki menee sille alueelle jota en voi sietää (tarkoitan siis kaiken maailman tekno, trance ja dance -musaakkia).

Kirjattu
... Kuvia

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 27.03.08 - klo:19:25 »

Tässä linkki tämän pönttölän yhteen ketjuun, kohtalaisen kattava selvitys pönttökansan musiikkimausta. Lisääkin linkkejä tietenkin voi tähän ketjuun laittaa... [:-)]

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=4545.0

Ilmoitustaulu-osiosta löytyy sitten vielä erillinen musiikkilinkkiosasto, jonne voin toivomuksesta lisätä musiikkikappaleisiin viittaavia linkkejä.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=1249.0

Itse olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, oopperasta iskelmään. Hevi, tekno ja kovin hengellinen musiikki ei taas ole makuuni. Riippuu vähän tietty myös kappaleesta.

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 27.03.08 - klo:20:16 »

Aika kaikkiruokainen mutta kakofoninen jazz eikä mikään "siljaline" musiikki: daadaadaadabadabada-daadaadaadabadaba-daadaa....eikä black/deathmetal.

[:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.03.08 - klo:22:57 »

Tekno on jautaa!
Ei mitää solistei, pelkkää teknoo vaa! 

Muistu yks huisa juttu männävuodelta.
Olin aukassu radio Sputnikin ajaessan laiturii viimiselle lähdölle Elielinaukiolla.
Jengi tungeksi sisää ja ku alko jo olemaa ahdasta, ni joku tuumas, et paas volymia lisää. Miä tempasin nupit kaakkoo ja jengi rupes nytkymää. Löin ovet kii, täppäsin fullsat napin päälle ja käänsin hanaa. Hesperian pysäkil porukka huito, mut eiku tuuppasin lisää hanaa. Kisahallin pysäkil viä yks juippi huito ja miä kysyin siin lähel olevilt, et viäks toi otettas. Yks mimmi siin tuumas, et otetaa vaa, se kuitekki käyttää Reksonaa. Löin liinat kii ja oven auki. Juippi oli just astumas sisää, ni peruuttiki takas ja tuumas et hei, mikä juttu tää on? Miä hihkasin, et tulet, tai jäät, me mennää ny. Äkkii se hyppäs sisää ja alko ihmettelemää, et täälähä hyvä meininki on, en o tällästä dösäs koskaa nähnykkä! Yks ja toine siin tuumi, et tällee kotimatka aina piräs sujua.
Alettii tulemaa Pitäjänmäelle ja miä olin jo ihmetelly, ku ei stoppinappi ollu yhtää kertaa kilahtannu. No sitte se kumminki kilahti ja melki puolet matkustajist pomppi ulos. Monta matkustajaa juoks sielt ulkokautta etuovelle ja tuumi, et hitsi, ei voinu jäädä aiemmi, ku sul oli nin hyvää musaa. Lähtivät sitte talsimaa takasippäi. Loppujen kaa sitte huristeltii etiäppäi ja kuunneltii kajareist jytinää.
Päätepysäkillekki tuli viä joku, ku olis jo aiemmi pitänny jäädä. Ei vaa voinu, ku piti kuunnella teknoo.
Miä sitte täppäsin kilvet ja sisävalot pimeeks ja viskasin niit takasippäi tallille mennessän. Kaikil oli ollu huisaa.
Oon monesti sen jälkee sit Sputnikkia kuunnellu, mut ei o sattunu sellasta teknoiltaa toistakertaa, vaik hyvää musaaha sielt kyl aina tulee.   :-))
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 27.03.08 - klo:23:36 »

Veke  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Marle
Joo, toi Siljaline/hissimusiikki on aivan järkkyä!
Kirjattu
... Kuvia

Risto

• Vieras
« Vastaus #7 : 27.03.08 - klo:23:48 »

Muistu yks huisa juttu männävuodelta.
Olin aukassu radio Sputnikin ajaessan laiturii viimiselle lähdölle Elielinaukiolla.

Hyvä Veke.

Minä kuuntelen iskelmäradioo.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #8 : 06.04.08 - klo:03:52 »

Illalla tuli jostai NRJ merkkiseltä asemalta 2 ja ½ tuntii yhtä menoo teknoa.
Oli tunnelmaa taas nyssessä.   :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 06.04.08 - klo:08:49 »

Kuuntelen mielelläni kotimaista iskelmämusiikkia, mutta myös paljon muuta. Esim. instrumentaalimusiikkina piano, viulu, haitari ovat lähellä sydäntä. Klassistakin kuuntelen. Yleisesti ottaen kuuntelemiseni/tykkäämiseni riippuu kappaleen melodiasta. Kun on kaunis, mollivoittoinen melodia, niin melkein kaikenlainen musiikki käy.
Hengellisessä musiikissakin on monta tosi kaunista kappaletta.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 06.04.08 - klo:09:35 »

Tällä hetkellä kuuntelen iTunesilta Classical: radio Whispering solo piano: Piano music to quiet your world  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #11 : 06.04.08 - klo:09:40 »

Toukokuun lopussa pitäisi mennä yhteen konserttiin,mutta mies kielsi kertomasta, ennenkuin on liput plakkarissa... [:-I]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #12 : 06.04.08 - klo:09:41 »

Mä olen kans aika kaikkiruokainen, mut- moderni jatsi ja kotimainen iskelmämusiikki tökkii ja tökkii vahvasti. [:-)] Kauheimmasta päästä on esmes P. Koivuniemen "Kuka pelkää Paulaa!?"   No mie ainakin. [:67]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 06.04.08 - klo:09:49 »

Minäpä meen Hamina tattooseen, saa kuunnella ja näkyä sotilassoittova, torvet on jotain!!  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 06.04.08 - klo:09:57 »

Kovin kaikkiruokainen olen. Helpompi on sanoa mistä en tykkää. Mutkun ei-tykkääminenkin riippuu NIIN PALJON itse kappaleesta, eikä välttämättä musiikin "tyylilajista", jotta en vissii viittikkää selostaa mitään. :-))

Paitsi että...  :-)) ... joku tekno ei mene, iskelmistä joku menee joku on aivan hirvittävän kammottavaa, ooppera noin YLEISESTI OTTAEN ei mene, mutta sitten siellä on VARSINAISIA HELMIÄKIN,  ja ja ja ... moderni jatsi ei mene, eikä big band -jatsi oikein, muut jatsit tuppaa menemään... [:-DD] että tulikin tässä siis nyt selostettua. :-))

Niin ja mie tykkään LASTENLAULUISTA. [:-)] :-)) [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.276 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.