Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletkos koira tai kissa ihminen?  (Luettu 1619 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Oletkos koira tai kissa ihminen?
« Vastaus #30 : 11.04.08 - klo:07:33 »

Yleisillä teillä minä työnnän kasan ojaan jollakin risulla tms, jos joku siellä kulkee oma häpeä.  :-))
Täälläpäin laki sanoo, että kasat on kerättävä pois hoidetuilta alueilta.
Noooo Pikin kakkapaikan kunta ajaa yleensä jo joskus lokakuussa heinästä, että sittenkö on lopetetteva kasojen sinne jättö  [:-DD]
Minä en ole saanut kasaa kenkiini kuin kerran ja sekin omalla pihalla.

Eilen katselin Tikkurilassa kun nätti musta koira oli pää pensaassa, mutta se toinen pää oli melkein jalkakäytävällä.
Miten opettaa koira peruuttaan hmmm  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 11.04.08 - klo:22:01 »

Meidän koira kakkii käskystä. [:-)]
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 13.04.08 - klo:22:45 »

Uskoisin, että koiran voi opettaa kakkaamaan ojaan tai penkalle, kun se vaan pennusta asti ohjaa sinne, kun alkaa näyttää siltä, että kohta tulee. Oppihan ne sanomalehdellekin tekemään [:-)]. Meillä on yhtä lukuunottamatta kaikki koirat tehneet tarpeensa automaattisesti pusikkoon. Tarpeiden tekemisen käskystä voi tosiaan opettaa koiralle, kuten ravistamisen, haukkumisen ja muutkin temput. Se ei tosin ole vältämättä "temppu" ihan sieltä helpoimmasta päästä.
Kirjattu
... Kuvia

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #33 : 23.04.08 - klo:09:02 »

Tarpeiden tekemisen käskystä voi tosiaan opettaa koiralle, kuten ravistamisen, haukkumisen ja muutkin temput. Se ei tosin ole vältämättä "temppu" ihan sieltä helpoimmasta päästä.

Yksi kaveri kertoo aina koirastaan, jonka paras temppu oli "häntä seis". Koko koira tärisee kun sillä on niin kivaa eikä silti saa heiluttaa häntää ennen kuin saa makupalan...  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 23.04.08 - klo:16:22 »

Minä olen kyllä ihan kaikki ruokainen tykkään todella paljon koirista,hiiristä ja Jennan pupuista ja Gerbileistä sekä Jennan linnuista ja Roosa koirasta.
Kirjattu

Vierastelija

• Vieras
« Vastaus #35 : 23.04.08 - klo:16:41 »

Minä olen kyllä ihan kaikki ruokainen tykkään todella paljon koirista,hiiristä ja Jennan pupuista ja Gerbileistä sekä Jennan linnuista ja Roosa koirasta.
Kirjattu

vierastelija

• Vieras
« Vastaus #36 : 23.04.08 - klo:16:42 »

Kirjattu

vierastelija

• Vieras
« Vastaus #37 : 23.04.08 - klo:16:45 »

Viestit lähti liian äkkiä?!  Kuitenkin..."Kaikkiruokainen", tykkäät siis koirista, hiiristä, ja Jennan pupuista sekä gerbiiileistä, linnnuista ja Roosakoirasta, HUI,  Jenna! Pidäpäs huolta lemmikeistäsi :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 23.04.08 - klo:19:52 »

Viestit lähti liian äkkiä?!  Kuitenkin..."Kaikkiruokainen", tykkäät siis koirista, hiiristä, ja Jennan pupuista sekä gerbiiileistä, linnnuista ja Roosakoirasta, HUI,  Jenna! Pidäpäs huolta lemmikeistäsi :-))

Tarkoitin sillä "kaikkiruokaisella" että pidän todella paljon eläimistä.
Eikös vierastelija ymmärrä suomenkieltä.
Puhutaan siitä musiikistakin että on kaikkiruokainen.
Kirjattu

Vierastelija

• Vieras
« Vastaus #39 : 23.04.08 - klo:20:51 »

Ja pöntöllä olisi ehkä hyvä ymmärtää myös huumoria  [;-)] Ymmärsin kyllä mitä ´kaikkiruokainen´tarkoitti.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 23.04.08 - klo:23:48 »

[:21]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #41 : 25.04.08 - klo:21:57 »

Mie oon KAIKKI eläimet ihmine (ei välttämättä kärmes).. [:-I] [:75]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 25.04.08 - klo:21:59 »

Minä olen koirakissaihminen. molempia on ollut ja molempia haluaisin että olisi yhtäaikaa. Tämän hetken koirat eivät tykkää kissoista, mutta toivon että joskus on taas kissa ja koira yhtäaikaa.
Kirjattu

Visertäjä

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 29.04.08 - klo:07:53 »

99 % koira ihminen ja varsinkin Siperianhusky fani. En voisi muuta rotua edes kuvitella elämääni vaikka kuinka "muista" muuten pitäisin. 30 vuotta näitä otuksia ollut - vain 2-3 kerralla tarhassa mutta nyt vain yksi. Pitäisi löytää sille kaveri mutten jaksaisi ihan pennusta aloittaa...Aikuiset lapset ovat sitä mieltä että mutsi ei enää niiden kanssa pian jaksa urheilla (toista mieltä!) -ja lunta kun etelässä ei enää oooo... Jos joku tietää huskyn joka kaipaa uutta kotia niin... Muuten taitaa "Koerakko" olla vähän samaa rotua yhdestä logokuvasta päätellen -  siis ei perhonen...
Tuo koiranomistajan kuva täsmää vain osittain mutta hauska se on.
 :-))Visertäjä :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 29.04.08 - klo:09:23 »

Huskyt ovat täälläkin vedonneet susimaiseen luontooni [8-)]  Lammas mä kuitenkin olen...no susi vetoo: villi ja vapaa...Huskyssä on sellaista ylväyttä myös, mutta kaikki koirat periaatteessa ovat mukavia paitsi limaa lennättävät kuten Beethooven :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.