TAsiasta toiseen. Katselin sitä lehmäkameraa, missä lehmät ovat kiinni. Siellä oli kaksi miestä ja ne veivät taas yhden lehmän pois. Siihen laidalle on tuotu takaisin lehmä, mutta onkohan sama, joka silloin vietiin pois??? Mitä niille tehdään???
Tainan juttuun viitaten: mä ihmettelen myös sellaisen "ystävän" motivaatiota, joka kertoo tuollaiset ikävät jutut. Mun mielestä selän takana kuullut ikävät puheet välitetään niiden kohteelle VAIN, jos kyseessä on uhkaus tai vastaava, mikä on sen takia hyvä saada tietoon!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 28.03.08 - klo:13:59Tainan juttuun viitaten: mä ihmettelen myös sellaisen "ystävän" motivaatiota, joka kertoo tuollaiset ikävät jutut. Mun mielestä selän takana kuullut ikävät puheet välitetään niiden kohteelle VAIN, jos kyseessä on uhkaus tai vastaava, mikä on sen takia hyvä saada tietoon! En tiedä miten Taina oli aikonut jatkossa tuota Hopon treeniä järjestää.Mutta jos on aikonut tuolle samalle valmentajalle, oli hyvä saada tietää millainen törkimystää on.