Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.3.2008  (Luettu 2402 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 29.3.2008
« Vastaus #15 : 29.03.08 - klo:07:14 »

Tänään sitten marssitaan vaihtamaan upouusi näyttö hiukkasen toimivampaan. Onneksi siinä on kahvallinen kuljetuslaatikko, eikä matkakaan ole pitkä (kun sen bussilla ajaa)...

Aiotko sanoa muutaman valitun sanan?  [RULES] JOS siis ovat tosiaan myyneet sulle maanantai-kappaleen ja sä joudut marssimaan edestakaisin näyttöä kantaen.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 29.03.08 - klo:07:16 »

Minä soitan sinne ensin ja kerron, että olen tulossa, jotta tietävät valmistautua.   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 29.03.08 - klo:07:18 »

Minä soitan sinne ensin ja kerron, että olen tulossa, jotta tietävät valmistautua.   :-))

Juu ja koko porukka piileksii takahuoneessa kahvilla. Jättävät siihen jonkun harjoittelijanplantun päivystämään  [:-DD]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 29.03.08 - klo:07:22 »

[:-DD]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #19 : 29.03.08 - klo:07:26 »

Mukava oli ilma pihalla, vaikka vähän tuuleekin. Kullanmurut selvisivät hengissä
aamutassuttelulta. Taavin annan juosta vapaana tuolla puistossa sillon kun on
hiljainen aaamu eli ei ketään muuta liikkeellä. Hän menee aina ojan reunaan tekemään
isot tarpeet ja kuikuilee sieltä huolissaan ettei me Leevin kanssa vaan lähdetä mihinkään.

Molemmat on siistejä, koskaan ei tehdä tielle tai lähellekään sen reunaa kakkaa, vaan
kummankin pitää päästä johonkin puskaan mahdollisimman kauas tiestä. Aina ihmettelen niitä
koiria kun kakkaa tielle, että eikö niillä ole tällaista luontaista siisteyttä. Ainakaan mä en ole
näitä opettanut, molemmat ovat itse hoksanneet mennä puskaan.

Kohti työmaata.  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 29.03.08 - klo:07:29 »

Molemmat on siistejä, koskaan ei tehdä tielle tai lähellekään sen reunaa kakkaa, vaan
kummankin pitää päästä johonkin puskaan mahdollisimman kauas tiestä. Aina ihmettelen niitä
koiria kun kakkaa tielle, että eikö niillä ole tällaista luontaista siisteyttä. Ainakaan mä en ole

Termu taas oli sellainen törkimys, että teki mihin vaan. Hiihtolatu oli kivampi kuin pehmoinen hanki  [:-/] Hankihan kastelee pyllyn ikävästi.
Kiva siinä sitten yrittää lämpimiä sotkuja siivota, kun eihän mulla "metsäreissulla" mitään kakkapusseja ollut mukana  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 29.03.08 - klo:07:30 »

Kohti työmaata.  [KIPPIS]

Onko teillä jotain hyvää pullatiskissä, jos pistäydyn kaakaolla?  [:-P] [:26]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 29.03.08 - klo:07:30 »

Aamua 0,8 plussaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 29.03.08 - klo:07:36 »

Huomenia [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 29.03.08 - klo:07:41 »

Huomenia.  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #25 : 29.03.08 - klo:07:42 »

Taaville ja Leeville  [:5] [:24] [:5] [:24]

Samaa olen aina itsekin ihmetellyt, niitä koiria ja koiran omistajia kun koirulin tekee kakat tielle tai tien reunaan.
Donnalle en myöskään ole opettanut että mennään kauas pusikkoon, itse on hoksannut ja useasti vielä vilkaisee minua kohden että onko nyt hyvä kakka paikka  ....  :-))
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 29.03.08 - klo:07:48 »

Huometa!

-0.9 ja aurinko nousi jo vähän kuuden jälkeen  [:-)]

Kissat on hurjia  [:-DD]
"190-senttinen ja 90-kiloinen karhu koki tänään elämänsä järkytyksen Yhdysvaltain Floridassa, kun kohtasi kaksi kuusikuukautista kissanpentua."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803287446894_ul.shtml

[:10] [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 29.03.08 - klo:07:51 »

kummankin pitää päästä johonkin puskaan mahdollisimman kauas tiestä.

Taaville ja Leeville  [:5] [:24] [:5] [:24]

Samaa olen aina itsekin ihmetellyt, niitä koiria ja koiran omistajia kun koirulin tekee kakat tielle tai tien reunaan.
Donnalle en myöskään ole opettanut että mennään kauas pusikkoon, itse on hoksannut ja useasti vielä vilkaisee minua kohden että onko nyt hyvä kakka paikka  ....  :-))

Meidän (Tainan) Lotta-koira oli oppinut Somerolla käymään yhdellä tietyllä hylätyllä pellolla. Sitten se tuli mulle viikoksi Pitäjänmäkeen hoitoon ja kyllä oli rankkaa koiralla, kun mistään ei löytynyt sopivaa paikkaa, jossa olisi ollut korkeaa heinikkoa.  [:´((]
Kävi sääliksi koiraa, kun se alkoi muutaman korren päällä pyöriä ja sitten ei kuitenkaan pystynyt antamaan periksi. Me käveltiin kilometritolkulla, mutta hyvää paikkaa ei ollut missään.
Muutaman päivän jälkeen aloin jo suunnitella, että syötän sille lakritsia. Joku väitti sen auttavan ummetukseen.  [:-I]
No, ei se koko viikkoa sitten pantannut vaan lopulta lasketteli Valion pihanurmikolle kunnon kasat. Mutta siinä vaiheessa oli varmaan mennyt jo 4 päivää.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 29.03.08 - klo:07:53 »

Onneksi karhu ei kohdannut Elmeriä  [:67] [:67]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 29.03.08 - klo:07:53 »

Huomenta Lapista! Lunta sataa vaihteeksi. Laudalla mahoton säpinä. Varmaan kaikki paikkaseudun linnut siellä syömässä. Lauantai, hmmm...mitähän sitä keksis päivän kuluksi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.665 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.