Mä laitoin pari talipalloa viimeviikolla ja ,uutamat talitiaiset siinä onkin ahkerasti käyneet.
Mutta mutta kunhan nuo talipallot loppuu niin odottelenpa sitten loka marraskuulle ennen kuin aloitan ruokinnan täysillä.
Meinaan harakan peijoonit valloittavat koko pihan ja yrittävät mitä omituisimmilla keinoilla päästä palloon käsiksi.
Ja lisäksi sotkevat pihan,terassin,kukkaruukut ja kalusteet ulosteillaan.
Ei muuten mutta kun olisi vielä tarkoitus siellä pihalla oleskella ja laitttaa syyskuntoon ja osa tavaroista sisällekkin.
Talvella se ei haittaa kun pihalla ei olla.
Tosin siinäkin olin vähän kahden vaiheilla että ruokinko lintuja tänä vuonna ollenkaan koska sitten ei päästä pojan kanssa tuohon takapihalle leikkimään,kun ei innosta linnunkakkojen seassa leikkiä kun on niin pieni piha että pitää valita jompsinkumpsin,joko ruokin lintuja tai leikin pojan kanssa pihalla.
Päädyin kuitenkin siihen tulokseen että lintujen seuraaminen on kuitenkin talvella niitä harvoja ilojani ja tuo vaihtelua ja mielenkiintoa päiviini.
Lapsen kanssa voidaan touhuta etupihallakin ja taloyhtiön pihalla
Matotkin voi heittää taloyhtiön telineille tuulettumaan kun tähän asti olen pihalle heittänyt lumihankeen.
Nyt pitäis vielä miettiä että miten saisin linnut lähelle ikkunaa jotta ne näkisi paremmin mutta niin ettei sisällä liikkuminen aja niitä pois
kas siinäpä pulma