Minulla ainakin tuo pähkinäautomaatin katto loksahtaa heti kiinni kun kurrelainen on sieltä tarvitsemansa ottanut. Toinen reuna on vain kovia kokenut kun kurret sitä jyrsii.
Saatte olla onnekkaita te joilla on omat pihat jonne laittaa ruokinta-automaatteja.
Täällä tämä kaupungin puisto on ainoa paikka jonne voin ylipäätänsä mitään laittaa.
Kaupungin asentamat lntulaudat ovat huonossa kunnossa ja niitä olemme kaverin kanssa välillä korjailleet omakustannushintaan. Onneksi nämä itse hankkimani ruokinta-automaatit ovat saaneet olla rauhassa - niitä ei ole rikottu
ainaskaan vielä. Alueella liikkuu pari pikkutyttöä jotka laittavat aina silloin tällöin kokonaisia tai murskattuja keksejä - sekä juustonakseja
ruokintalaudoille. Olen nähnyt heidät mutten ole koskaan ehtinyt huikkaista heille että linnut syövät kyllä mielummin jotain muuta. Inhoittaa se keksimössö - tekisisi mieli vähän
Luonto on todella surkean ja alakuloisen näköinen - harmaata ja likaisen näköistä joka paikassa kun ei ole sitä lunta - saa nähdä sitten vuodenvaihteen jälkeen.
Omat linnut tulevat aina iloisesti tervehtimään kun käyn lisäämässä ruokaa - myös lähes pimeään aikaan kaksi sinitinttiä tulee aina piipertämään ihanalla vienolla äänellään. Miten niillä voikin olla niin liikuttava ääni - tekee aina mieli
niitä.