Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai.31.3. 2008  (Luettu 2194 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Maanantai.31.3. 2008
« Vastaus #30 : 31.03.08 - klo:10:15 »

Itse olisin kyllä ikionnellinen, jos kisu katoaisi ja löytyisi.

Kaikki katoamiset eivät ehkä ole omistajien välinpitämättömyyttäkään, vaan kissa on vikkelä luikahtamaan jos tilaisuus vahingossa tulee.

Sus, ethän kuitenkaan toivo kissasi katoavan....? [:-DD]

No en todellakaan. :-)) Mutta löytymisen riemu olisi suunnaton!

Äitini kissahan oli kerran - talvella - kadoksissa neljä kuukautta! (Pääsi irti talutushihnasta, kun pelästyi autoa, erittäin arka kissa.) Äitini piti loukkua pihalla koko talven, ja yksi kaunis aamu - kissa oli siellä!
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #31 : 31.03.08 - klo:10:30 »

Aamupäivää. [:-)]
Oottepa taas ehtineen jo paljon viestejä kirjoittaa. Pitää ryhtyä lukemaan.
Niin ja tietenkin vähän säästä. :-)) Heti aamusella pussa  +3, sumuista tai paremminkin utuista, muuten ihan ok. Lumet varmaan taas tänäänkin vähentyvät kun näkyy tuulevankin. Hyvä. [:-)]
Mukavaa maanantaita jokaiselle. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 31.03.08 - klo:10:31 »

Mandei mandei!  :-))  Aamulla paistoi aurinko täysillä.  Tään talon porukan kanssa pidimme ulko-ovenedessä palaverin ja siinä samalla ahmimme sisuksiimme D-vitamiinia ja lämpöä.
Nyt on harmaata.  Taitaa kehitellä sadetta.

Iloista kevätmieltä kaikille.  [:45] [:44] [:45] [:45]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #33 : 31.03.08 - klo:10:42 »

Huomenia.    :-))
Lämpöasteita + 3,9 ja aurinkoinenkin pilkistelee.
Aavalla jo lumet lähtee silmissä,kotipihalla kovaa liukasta jäätä tiellä ja muualla lunta vielä paljon.
Kylälle lähtöä tässä suunnitellaan,kun mieskin on nyt taas kotosalla.   [:-)]
Hyvä Hömis,että Milliäinen löysi kotinsa.    [:5]
Mukavaa maanantaita.   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 31.03.08 - klo:10:48 »

Mun pitää tännekin tulla äimistelemään tätä uutista, että pölypunkit on Suomessa kuolleet lähes sukupuuttoon! :-O Tuolla Marlen aloittamassa sniif-ketjussa lisää...

Ja mie ku niin oon patjoja ja tyynyjä raahaillut pakkaseen tai saunaan aina jaksaessain... Ei se tietty pahastakaan ole, mutta oon raahaillut niitä vain ja ainoastaan pölypunkkien tähden! Siis turhaan!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 31.03.08 - klo:10:52 »

:-)) :-))

Sitävastoin torakat on lisääntyneet!  :-O [:67]  Et eiköhän jatketa vuodevaatteidenpeppuutusta edelleen.  [:-I] :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 31.03.08 - klo:11:10 »

Issekseni täällä höpisen.  Täytyyhän mun teille kertoa, et sain aamulla upeen hopeanharmaan ihkauuden rollen. 
Ei mee meitsin kalloon sellainen, et miksi nuihin tehdään umpipyörät, jotka tärisyttää ja jarraa vehettä, hiekkatiellä kävellessä.
Täytyy kiitollinen kuitenkin, kun tk:sta ilmaiseksi nuita antavat lainaksi. [:-)] [KIPPIS]
Ei sit tälläerää muuta.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 31.03.08 - klo:11:28 »

Kai tuo umpipyöräjuttu on säästäväisyyssyistä, sillä ne kai kestävät vaikka kuinka kauan. Se on varma, että ne täristävät enemmän. Kuitenkin hienoa, että niitä annetaan käyttöön. Ovat kyllä oiva apu.

Täällä taas valmistaudutaan pikkuhiljaa työelämään. Iltavuoroviikko edessä. Saisipa tehdä aina aamuvuoroa 6:sta 2:een. Se sopisi minulle kaikkein parhaiten. Sitä kun ei vaan meiltä työläisiltä kysellä, mikä vuoro itse kullekin sopisi.

Aurinkoinen päivä edessä, ainakin siltä näyttää. Lumet sulavat kohisten ja sitä KURAA on. Koirakin on ihan kurassa lenkin jälkeen.
Linnuille ei näytä ruoka kelpaavan. Taitaa jäädä paljon A-kukan siemeniä varastoon ensi talveksi. No, ei haittaa. Voi sitten aloittaa ruokinnan ihan koska itselle sopii.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #38 : 31.03.08 - klo:11:39 »

Tosi tärkeä tiedonanto: Nyt viemäri pelittää  :-)) neljälle "ukolle" selvittänyt oikeestaan viidelle  [NUT]

:-)) :-))    Sitävastoin torakat on lisääntyneet!  :-O [:67]  Et eiköhän jatketa vuodevaatteidenpeppuutusta edelleen.  [:-I] :-)) 

Muistaakos kukaan luteita  [:67]  onkos niilläkään mitään mahdollisuuksia  [?]

Mun täytyis saada umpipyörä kottikärryihin?
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 31.03.08 - klo:11:42 »

Ai niin, tän unohdin kertoa. [:-)]

Meillä on autopaikka parkkitalossa missä on sellainen verkkoliukuovi. Aamulla klo 5:10 kun Repe olisi lähtenyt autolla töihin, joku oli yön aikana jollakin ihme konstilla saanut verkko-oven väännettyä niin että se ei auennut ollenkaan. Siellä oli sitten ainakin 150 autoa niin ettei kukaan päässyt ulos ja Repekin joutui menemään kävellen töihin, onneksi matka ei ole pitkä mutta taisi kyllä vähän myöhästyä. Katsoin verkkoliukuovea töihin lähtiessäni (nyt se oli jo saatu auki) ja minusta se näytti siltä että joku olisi ajanut sitä päin sisältäpäin. :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #40 : 31.03.08 - klo:12:16 »

Tiinallakin jatkokertomus tulollaan, tuleeko poliisit tutkimaan  [:-I]

Mun piti vielä sanoa, jotta viemärini avaukseen menee ainaskis kolmasosa rillien hinnasta  [:-(]

Istuin kaffella, kytiksellä tuolla omassa eteisessä.
Olen seuraillut aamun kuluessa pienen pienen lintupariskunnan asunnon valintaa, tiaisen pönttöä selvittävät, mitenhän tuossa käy...
Joskus on käynyt mielessä, miltä näyttää ulkoapäin, tieltä ja naapurista, tuijottelu ja kuikkiminen ikkunoista  [:-I]  :-))

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 31.03.08 - klo:12:26 »

Tiinallakin jatkokertomus tulollaan, tuleeko poliisit tutkimaan  [:-I]

Tähän en osaa kyllä vastata, luulisin että tulee kun varmaan kuitenkin aika iso vahinko noin rahallisestikin. En tiedä oliko yritetty autoja varastaa vai mikä oli syynä että ovi oli väännetty. [:-(]
« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:16:48 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 31.03.08 - klo:12:51 »

Pertunmaalla pistävät rahoiksi puukaupoilla, joka puolelta on kaadettu ihan mahdottomasti puita ja lauantainakin ihan meidän talon takana oli koko päivän joku puunkaatokone töissä. Pahoin pelkään että ensi viikonloppuna kun mennään niin taas on uusi aukko ilmestynyt ihan melkein pihapiiriin. [:-(]

Tässä kuva yhdestä valtavasta puupinosta ja siitä on jo 1/4 viety pois. Repe on tuolla oikeassa reunassa vähän niinkuin mittatikkuna jotta pinon koko selviää.

(tulipas nyt pieni mun kuvasta, oli vähän vaikeuksia laittaa kun aina herjasi että kuva on liian iso)

« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:12:55 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 31.03.08 - klo:12:56 »

Päivää. On oikein mukavan lämpimän oloinen ilma ulkona. Krookuksetkin nostavat päitään ulko-oven pielessä, KEVÄT TULEE!! [:41]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #44 : 31.03.08 - klo:12:58 »

Auronko paistelee ihanasti     [:46].

Meillä ei nyt moneen, moneen vuoteen ole autolle esim. tehty pahojaan
(raivokasta puun koputtelua).
Mutta sensijaan noin kuukausi sitten meidän aita ajettiin mäsäksi.
Siinä sitä onkin ensikesänä korjailemista.
Tolpat ja kaikki valutkin menevät uusiksi  [:-//]
Arvatkaa antoiko kukaan esim. postilaatikkoon puhelinnumeroaan  [:-I] ?
Poliisille ilmoitettiin, mutta eiväthän ne ehdi tällaisia kuin kirjata.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.