Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai.31.3. 2008  (Luettu 2122 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: Maanantai.31.3. 2008
« Vastaus #90 : 31.03.08 - klo:20:34 »

Päivä mennyt taas jotenkin niin ettei ajankulua huomannut. Tallilta tultiin vähän aikaa sitten
hirmuisen nälkäisenä. Aamulla lähdettiin yhdeksän aikaan. Onneksi oli eväänä eilisen pizzan jämät.

Manne meni sitten takaisin korjaamolle. Katsastusmies ei vieläkään tykännyt jarruista.  [:´((]
Tarttee alkaa aktiivisesti myymään niitä mainospaikkoja kyljessä, että saa tämän korjauksen maksettua....
yhden vanhan tarran kiskoin pois tänään, siinä kun luki ruottiks että kylmäveriravuri matkalla raveihin.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #91 : 31.03.08 - klo:20:36 »

6,4 plussaa, jospa ehtoon hunajateekupposelliset ja hiukka uutisia .....  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #92 : 31.03.08 - klo:20:51 »

JEEEE!!!
Mä soitin sinne "antiikki-liikkeeseen" ja varasin sen ihanan  [:36] klaffi-lipaston, johon rakastuin lauantaina. Tinkivät jopa hinnasta ihan kivasti. Se on mahonkia ja nyt siinä on "varattu"-lappu päällä  :-)) :-)) :-))

Hyvä, että tinkivät !  [:-)] Mun piti just Sua neuvoa, että siinä kaupassa kannattaa nimenomaa tinkiä ! Juttelin tänään yhden kollegan kanssa, joka on ollut mutkan kautta "sukua" sille kauppiaalle. Täytyypä itsekin joskus pistäytyä vaikka siellä pikkutavaroiden puolella.

Joo, homma kävi tooosi helposti: mä kysyin puhelimessa, että mikä on se oikea hinta ja hintalapun hinnasta putosi saman tien 80 euroa. Ilmeisesti hinnoissa on ilmaa todella paljon. Mutta kyllä se on "mun" lipasto. Mä tiesin heti, kun näin sen, että tämä mun on pakko saada  [:36]

Mutta tuo säästö menee huomenna, kun haen auton huollosta. Soittivat tänään, että Kia on valmis. Kysyin hintaa. SIIS ihan perus 30 000 km:n huolto: 660 euroa  [:-//]  Kyllä on taas Toyotaa ikävä  [:´((] Miten mä pystyn pitään suuni kiinni aamulla, etten sano muutamaa valittua sanaa? Mä olen kiukutellut jo kahdessa pääkaupunkiseudun Delta-Autossa; pitäis varmaan yrittää pysyä väleissä J:pään liikkeen kanssa  [:17]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #93 : 31.03.08 - klo:20:57 »

Soittivat tänään, että Kia on valmis. Kysyin hintaa. SIIS ihan perus 30 000 km:n huolto: 660 euroa  [:-//]  Kyllä on taas Toyotaa ikävä  [:´((] Miten mä pystyn pitään suuni kiinni aamulla, etten sano muutamaa valittua sanaa? Mä olen kiukutellut jo kahdessa pääkaupunkiseudun Delta-Autossa; pitäis varmaan yrittää pysyä väleissä J:pään liikkeen kanssa  [:17]

Olipa kallis öljynvaihto! Noo, mä vaihoin ite ja säästin 640 €  [:-DD]

Suomi24 sivulta kopsattu:

KIA on sika kallis auto huoltaa
Kirjoittanut: KIA 5 v takuu tulee todella...   1.12.2006  klo 23.25

Kun ostatte KIA:n niin ottakaa huomioon että sen huollot maksavat enemmän kuin esim. BMW:n huollot. Esim. KIA Sorennossa maksatte huollosta
7500 km välein 150 €, 15000 km välein 250 € ja 30000 km välein 690 € eli esim. 100 000 km huoltokulut KIA Sorennossa ovat. Itse olen nämä huoltokulut maksanut 100 000 km KIA Sorennolla ajettuani eli 4880 € eli 30 000 mk kahdessa vuodessa. Eli KIA Sorennon huoltokulu on peräti 30 penniä per ajettu kilometri.    
 :-O :-O
« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:21:02 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #94 : 31.03.08 - klo:20:57 »

Toivottavasti Pasi antoi luvan lipaston ostoon  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #95 : 31.03.08 - klo:20:58 »

Toivottavasti Pasi antoi luvan lipaston ostoon  [:-I]

Kyllä antoi, mutta kovasti jouduin tätä ostotarvetta perustelemaan  [:-I]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #96 : 31.03.08 - klo:21:00 »

Nyt käy niin että lipaston väri tai malli ei sovi tuoliin joten uusi tuoli täytyy ostaa, sitten lipasto ja tuoli eivät sovi matton väri sävyyn ja sitten uusi matto... onkohan verhojen värisävy oikea...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #97 : 31.03.08 - klo:21:02 »

Nyt käy niin että lipaston väri tai malli ei sovi tuoliin joten uusi tuoli täytyy ostaa, sitten lipasto ja tuoli eivät sovi matton väri sävyyn ja sitten uusi matto... onkohan verhojen värisävy oikea...

verhot täytyy sopia Kian värisävyyn, koska ne näkyy ulos, jossa autokin on... [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 31.03.08 - klo:21:03 »

Älä höpötä!  :-)) Ihan seuraava homma on saada puhuttua työhuoneen yhdelle seinälle Birger Kaipiaisen klassikko-tapetti "Kiurujen yö". Punaisena: http://www.tapettitalo.fi/kiurut2.html

Katsotaan niitä mattoja/ verhoja/ tuoleja sitten myöhemmin!  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #99 : 31.03.08 - klo:21:03 »

verhot täytyy sopia deltan värisävyyn, koska ne näkyy ulos, jossa autokin on... [:-DD]

Ei näy etupihalle!  [:-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #100 : 31.03.08 - klo:21:04 »

jos ikkunasta näkyy auto, niin taitaa Kiakin joutua maalukseen että soveltuu lipaston väriin, ei taida tulla halpa lipasto  [:-I]

odotellaan kuvaa  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #101 : 31.03.08 - klo:21:25 »

Onnittelut Kaijalle uudesta kauniista lipastosta! [KIPPIS]  [:5]

Tykkään kanssa noista klaffilipastoista. Ei vain ole itselle sellaista tullut hankittua.
Ei sitä vielä tiedä, vaikka joskus [:-I] . :-))

Sus, Onnittelut 100 tunnin pönttöilystä! :-)) [:-)]

Täällä mittari näyttää nyt +5,6 astetta ja sisällä koneen vieressä jopa +25,2 astetta lämmityksen ansiosta.
Ehkä jo hiukan liikaa, kun tämä konekin vielä osaltaan on lämmittänyt huonetta.
Ulkona kyllä tuulee vieläkin aika kovasti, joten sekin jäähdyttää nyt huoneita.

Justiin söin iltapalan ja taidan ihan pian mennä nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #102 : 31.03.08 - klo:21:28 »

Kullanmurut ovat taas ihan väsyjä, ovathan he olleet koko päivän liikenteessä.
Hopon ajamisen ajaksi laitoin heidät tallin pihalla olevaan koira-aitaukseen, kauhea metelin
pitivät, ilmeisesti sitten mieluummin ovat autossa sen ajan. Pöljät. Tallin koiruuksien kanssa
porukalla söivät hevonkakkaa ja tonkivat kakkakasaa, hirveän näköistä sakkia - paitsi Leevi -
eli Taavi joutui kylpyyn. Yritin leikellä Taavista pitkiä karvoja lyhyemmäksi vatsan alta ja persuksista,
mutta herra ei oikein ollut ihastunut trimmaukseeni. Huusi kuin pistetty sika, ja nyt se sitten
näyttää pikkaisen omituiselta kun sieltä täältä saksittu turkkia.  :-)) :-O [:-DD]

Pitäisi tuo yksi kotitentti saada valmiiksi ja palautettua vielä tänään.
Aamulla mennään jo klo 6 töihin kun on inventaaripäivä, eli nukkumaankin pitäisi yrittää
pikaisesti. Pitäs kai viimeistellä tuo kotitentti ja pistää menemään ilman suurempaa stressiä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #103 : 31.03.08 - klo:21:30 »

jos juo ennen inventaariota paljon olisi vähemmän inventoitavaa  [:65] [:65]

Ulkona vieläkin 6,2 ja koneen vierellä 19,1 eikä tänään ole tulia ollut
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 31.03.08 - klo:21:33 »

Nyt alkaa väsyttää ja tämä päivä on iltakaakaota vaille valmis!
Mukavaa illan jatkoa jokaiseen Pönttöön!  [:-)]

Sivu luotiin 0.79 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.