Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 1.4.2008 APRILLIN PÄIVÄNÄ  (Luettu 2499 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 1.4.2008 APRILLIN PÄIVÄNÄ
« Vastaus #90 : 01.04.08 - klo:21:22 »

Hyviä ja helppoja ovat pakaste pizzat - vastaan vaikka ei niitä minulta kysyttykään  [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #91 : 01.04.08 - klo:21:27 »

Jos mun vatsani on johonkin tottunut niin pakastepizzoihin!

Aina on pitänyt kysyä, että mitä ihmeen pakastepizzoja? Kun en ole itse niitä harrastanut. Onko ne mistään kotoisin - onko helppoa pikaruokaa iltapalaksi?
Onks sulla joku lempparimerkki?
Onko niissä muuta kuin paksu pohja???

Esim saksalainen RISTORANTE/ Dr Oetker on tosi hyvä. Varsinkin salami. Ja mozzarella. Ohut pohja, todella maukas tomaattikastike. Mä olen syönyt niitä varmaan 10 vuotta, enkä ole kyllästynyt. Mulla on aina hätävarana pakasteessa. Tulee nopeasti uunissa; noin 10 min +200 astetta!  [:-P]

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #92 : 01.04.08 - klo:21:36 »

Jos mun vatsani on johonkin tottunut niin pakastepizzoihin!

Aina on pitänyt kysyä, että mitä ihmeen pakastepizzoja? Kun en ole itse niitä harrastanut. Onko ne mistään kotoisin - onko helppoa pikaruokaa iltapalaksi?
Onks sulla joku lempparimerkki?
Onko niissä muuta kuin paksu pohja???

Nimimerkki "Tietämätön ja utelias"

Aika helppo pikaruoka, uunissa keskimäärin 10 minuuttia - muuta tiskiä ei tule kun lautanen, haarukka ja veitsi.
Pakasteessa kun aina pitää pizzaa, ei pääse nälkä yllättämään jos ei jaksa kauppaan lähteä
Yksi suosikeista on saksalaiskaupan pizza tonno, siinä ainakin on reilusti täytettä
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #93 : 01.04.08 - klo:21:59 »

Vielä +2,2 astetta. Aurinkoinen päivä,mutta jähmetyin sisälle.Hellan lämpö on niin nukuttavaa.Ei jaksanut sinne lintusafarillekaan lähteä.    :-))
Selkäkin kipuillut joten kohta pitkälleen. Huomenna onneksi pääsee vesijumppaan vetreytymään.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #94 : 01.04.08 - klo:22:26 »

Saunomiset saunottu ja ulkona hiukka vilvoiteltu, tyyni ja aika lämmin ilma ulkona, 3,7 plussaa  [:-)]
hetkinen taas pöntöllä ja sitten vielä pihalle koirulin kanssa kurkkimaan ja tipusten ruokinnat huomiseksi tarkistamaan, omenaa ja rusinoita myös mustarastaille  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #95 : 01.04.08 - klo:22:29 »

Saunomiset saunottu

Samaten. Nyt pitää päästä hetkeksi pihalle.... Ihanaa, kun kevät tulee. Tarkenee tosiaan vilvoitella ulkona eikä tukka jäädy!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #96 : 02.04.08 - klo:10:58 »

Kohta kotiin kärvistelemään huomisaamuun asti, mulla on klo 9.00 hammaslääkäri ja pelkään ihan sigana. [:´(]

Turha sitä vielä on pelätä. Ala pelkäämään vasta sitten kun istut hammaslääkärin tuoliin, niin saat nukkua yön rauhassa.

Näinhän sitä pitäisi ajatellakin..but! Ymmärrän Tiinaa, itse pelkään kans valtavasti..pahinta on se kun istuu odottamassa vuoroaan, ja kun pääsee piinatuolille, pelko häipyykin pois kummasti.. [NUT] Tsemppiä!  [:-)]

Otin tän jutun varman päälle ja nappasin illalla nukahtamislääkkeen, koska itseni tuntien, olisin muuten pyörinyt kaiken yötä unettomana, laskien tunteja aamuun.

Ja kuten jo keskiviikon ketjussa kerroin, kaikki meni hammaslääkärissä ihan hyvin. Ei sattunut. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #97 : 02.04.08 - klo:19:17 »

Kohta kotiin kärvistelemään huomisaamuun asti, mulla on klo 9.00 hammaslääkäri ja pelkään ihan sigana. [:´(]
Turha sitä vielä on pelätä. Ala pelkäämään vasta sitten kun istut hammaslääkärin tuoliin, niin saat nukkua yön rauhassa.
Näinhän sitä pitäisi ajatellakin..but! Ymmärrän Tiinaa, itse pelkään kans valtavasti..pahinta on se kun istuu odottamassa vuoroaan, ja kun pääsee piinatuolille, pelko häipyykin pois kummasti.. [NUT] Tsemppiä!  [:-)]
Otin tän jutun varman päälle ja nappasin illalla nukahtamislääkkeen, koska itseni tuntien, olisin muuten pyörinyt kaiken yötä unettomana, laskien tunteja aamuun.
Ja kuten jo keskiviikon ketjussa kerroin, kaikki meni hammaslääkärissä ihan hyvin. Ei sattunut. [:-)]

Ja jos oikein hirveästi pelottaa se hammaslääkäri, hoitaahan ne jotkut potilaita myös nukutuksessa...
Mutta sitten varmaan saa varata aikaa, että siitä toipuu.  [NUT]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #98 : 03.04.08 - klo:10:51 »

Ja se nukutushammashoito maksaa ihan kauhiasti. [:-(]
Mistä muuten tuli mieleeni, että nukutushoidosta säästyneillä rahoilla minun täytyy palkita itseni jotenkin, olinhan niin reipas että ansaitsen palkinnon. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #99 : 03.04.08 - klo:10:57 »

Minulla on aina hammaslääkärireissun jälkeen sellainen olo, kuin olisin tehnyt jonkin urotyön, -ja siitähän PITÄÄ aina palkita itseään  :-)) :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 03.04.08 - klo:11:03 »

Samaa mieltä. Hammaslääkärissä käynnistä pitää saada vähintäänkin mitali! Mieluiten pokaali!

[:63]  <--- Tässä Tiinalle :-)) Eikä maksa mitään. :-))
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #101 : 03.04.08 - klo:11:09 »

Päivää täältäki.
Minä taas ihmettelen, ettei hammaslääkäri enää määrää, sitä kahta tuntia syömättä ja juomatta.
Muistan nimittäin aivan hyvin, miten aina hammaslääkäriltä tullessa, vatsa kurni ja suuta kuivasi Ja oli mltei pakko saada, vaikka pienempikin välipala ja lasillinen jotain juotavaa. Sensijaan, nykyisin saattaa aamupäivän hammashoidon jälkeen mennä aivan iltamyöhään, ennenkuin edes maittaisi joku suuhunpantava!   :-O
« Viimeksi muokattu: 03.04.08 - klo:11:10 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #102 : 03.04.08 - klo:11:09 »

Ja minä menen hammaslääkäriin klo 14.30.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #103 : 03.04.08 - klo:11:12 »

Miks me muute kirjotellaa aprillipäivän ketjuu?    :-O
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 03.04.08 - klo:11:17 »

Koska tässä ketjussa oli Tiinan hammaslääkärijuttua  :-)). Tuli siihen vaan jatkettua  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.425 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.