Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 2.4.2008  (Luettu 1072 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 2.4.2008
« Vastaus #30 : 02.04.08 - klo:09:48 »

Ai niin Tiinalla on tänään............ SE! [:67] Peukkuja! [:72] [:72] [:72] Tais olla aika klo 9...

Kolme varttia on Tiina-raukka jo ollut hankalassa asennossa suu täynnä käsiä, imureita, poria, vanutuppoja  [:´((]
Selkä kaarella valmiina pakenemaan hetkenä minä tahansa. Hikisillä käsillä pitää tuolin käsinojista kiinni  :-O

Joo, mun pitäisi myös varata hammaslääkäri, mutta en taida just nyt ehtiä... Jos vaikka ensi vuonna paremmalla ajalla!  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 02.04.08 - klo:10:24 »

Ai niin Tiinalla on tänään............ SE! [:67] Peukkuja! [:72] [:72] [:72] Tais olla aika klo 9...

Kolme varttia on Tiina-raukka jo ollut hankalassa asennossa suu täynnä käsiä, imureita, poria, vanutuppoja  [:´((]
Selkä kaarella valmiina pakenemaan hetkenä minä tahansa. Hikisillä käsillä pitää tuolin käsinojista kiinni  :-O

Joo, mun pitäisi myös varata hammaslääkäri, mutta en taida just nyt ehtiä... Jos vaikka ensi vuonna paremmalla ajalla!  [:-I]

Huomenta!

Hammaslääkäristä palattu ja kaikki meni ihan hyvin. Eihän se mikään miellyttävä kokemus ole, mutta puudutuksen ansiosta ei kyllä yhtään sattunutkaan. Oli vaan epämiellyttävää kun se oli just niinkun Kaija sanoo, kaikkea sälää ja käsiä suu ihan täynnä, ja homma kesti vielä normaalia kauemmin kun oli aika hankala paikattava.
Seuraava aika onkin sitten 16.4. Toivottavasti menee yhtä kivuttomasti.

Ihanan aurinkinen päivä taas Lahdessa! Mukavaa päivää kaikille. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #32 : 02.04.08 - klo:10:29 »

Häikäisevää huomenta..toivottelen..kuten Tiinakin totesi ihana aurinkoinen paistaa..lumet saa kyytiä...ne hitot roskat ja koiran peet taas tulee esiin lumen alta..ja kohta on lehdet niitä kirjoituksia täynnä..kyllä minuakin henkilökohtaisesti ottaa päähän..nää p...läjät..itse kun olen aina kerännyt pois....mutta selkä ei taivu kaikilla...ehkä siinä syy.. :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #33 : 02.04.08 - klo:10:43 »

Aurinkoista huomenta täältäkin.Asteita +6.
Kesäaika varmaan vaikuttaa,vaikkei tarvi kellon kanssa elääkään,kun toinen yö jo tosi huono.    [:-(]
Puolenpäivän jälkeen vesijumppaan pitäs raahautua,mutta siellä varmaan virkistyy.
Mukavaa keskiviikkoa.     [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 02.04.08 - klo:10:45 »

Huomenta.  Mitähän lie hussakkaa ilmassa, kun ei ole kirkas, vaikka aurinko paistaa.
Kevät kuitenkin kaikkuen tulevi! [:33]

Sus, mä kävin yöllä sun luona. :-))  Ihastelin, kun kotonasi oli kolmella seinällä ikkunat. 
Pikkuhiljaa sä muutuit toiseksi henkilökisi.., niin jäi parempi tuttavuus tekemättä.  [:-(]
Auringonvaloa ja hyvää mieltä kaikille.  [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 02.04.08 - klo:10:49 »

Sus, mä kävin yöllä sun luona. :-))  Ihastelin, kun kotonasi oli kolmella seinällä ikkunat. 
Pikkuhiljaa sä muutuit toiseksi henkilökisi.., niin jäi parempi tuttavuus tekemättä.  [:-(]

Ai no mä yöllä ihmettelinkin mikä täällä liikuskelee... :-)) Täällä ON kolmella seinällä ikkunat, neljännellä ei oo. Ne kolme ei kyl oo samassa huoneessa, olkkarissa on kulmaikkuna, eli kahteen suuntaan. Mä istun kulmittain just tässä kulmassa, tää on tää mun lentokoneohjaamo. [:-DD]

Mä näin viime yönä unta HYMIÖISTÄ. [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #36 : 02.04.08 - klo:10:52 »

Minä näin unta siileistä, niitä oli kaksi ja oli meidän pihalla. JOku meinasi loukuttaa ne, mutta minäpä en antanut!

Flunssa meinaa iskeä, olen ottanut auringonhattu-uutetta. Uskookos kukaan muu sen voimaan? Pahalta se ainakin maistuu, luulis auttavan! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 02.04.08 - klo:10:58 »

Niin se alkaa tämäkin ihana vapaa aamupäivä loppua uhkaavasti. Kohta pitää lähteä töihin  [:-(]
Just kun mä totuin ajatukseen, ettei ole kiirettä minnekään...

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #38 : 02.04.08 - klo:11:02 »

Huomenta Itäsuomesta!  [:-)]

Välillä paistelee ja välillä pilveilee, jonkinlaista "husakkaa" on täälläkin ilmassa, niinkuin Kaarinkin kirjoitti.  [:-)]

Ja nyt ne tulivat, ekat mustarastaat tälle keväälle  [:-)]. Tässä tietsikan ääressä istuskelen ja vällillä kurkistelen ikkunasta ulos ja siellä ne puun oksilla kököttelevät, 2 koirasta.  [:-)] Muuten on todella hiljaista ruokinnalla ollut monta päivää ja mulla on vielä avaamaton 25kg:n auringonkukansiemensäkki, minnekähän niitä laittelis, jotta kaikki saisi tänä keväänä syötettyä  [:-I].

Melkoista liikennettä tuolla taivaalla on nyt jo toista päivää menossa, horneteilla on matalalentoharjoitukset käynnissä ja sen mukainen mekkala kuuluu.  [NUT]

Keväistä Keskiviikkoa Kaikille!  [:-)]

Lisäänmpä vielä, että tänään taitaakin olla muuttolintupäivä täällä, just meni ekat joutsenet pohjoista kohti.

« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:12:27 kirjoittanut Talvikki »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 02.04.08 - klo:11:42 »

Päivää, kohta pääsee kotiin potemaan flunssaa, se kun kurkkukivusta päätellen sitten päättää tulla [:-I] Chicken souppia pötsiin, sehän kuulemma auttaa fluuhun [:-)] vai.... [:-I]

Tsau
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 02.04.08 - klo:11:53 »

Auringonhattua ja sinkkiä flunssaan. [:-)] Ja valkosipulii ja sipulimaitoo ja c-vitamiinii ja kuumaa juomaa ja rommitoti. :-))

Hömis tuolla kyselikin auringonhatusta... mie ainaskin luotan sen tehoon. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 02.04.08 - klo:11:58 »

Jukra näitä mun naapureita. Sain kauheesti vaatteita naapurin rouvalta, kun hää ei itte niihin mahdu. Tyhjentelee kaappejaan. On se hyvä, että jotkut ostelee paljon, ni toisten ei tartte ostella mitään. [:-DD] TODELLA hyväkuntoisia, lähes käyttämättömiä laatuvaatteita. Jee!

Miksköhän kaikki aina antaa mulle vaatteita? [:-I] Johtuukohan se siitä, että nytkin mun päällä on villapaita, jossa on reikä...? [:-I] Ne pitää mua köyhänä! Täh?! Minäkö? :-O [:-DD] Ne ei tiiä, että mulla on pankissa jemmassa miljardeja euroja... mää vaan köyhäilen huvikseni... [8-)]

[:-DD] (ai nii enää ei ookaan aprillipäivä...)
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 02.04.08 - klo:12:07 »

Jukra näitä mun naapureita. Sain kauheesti vaatteita naapurin rouvalta, kun hää ei itte niihin mahdu. Tyhjentelee kaappejaan. On se hyvä, että jotkut ostelee paljon, ni toisten ei tartte ostella mitään. [:-DD] TODELLA hyväkuntoisia, lähes käyttämättömiä laatuvaatteita. Jee!

Mutta oikeesti toi on tosi kätevää, säästyt shoppailun vaivalta. Laita nyt ihmeessä muutama kuva näytille hienoimmista! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 02.04.08 - klo:12:27 »

Mutta oikeesti toi on tosi kätevää, säästyt shoppailun vaivalta. Laita nyt ihmeessä muutama kuva näytille hienoimmista! [:-)]

Voinhan mä jossain vaiheessa... en oo sovittanut noita edes päälle vielä. Laskin, että niitä on 14, osa kuitenkin kaksiosaisia (tuulitakki+housut, hame+jakku jne.) Eli vaatekappaleita varmaan parikymmentä. [NUT] :-)) Ja lisää vissiin tulossa... [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 02.04.08 - klo:13:47 »

Lahden Moottoritiellä oli jo kesänopeusrajoitukset vaihdettu, eli työmatka lyheni (ajallisesti) kun nyt saa taas posottaa 120km/h +10% marginaali  :-))

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.