Lainaus käyttäjältä: Liinu - 08.04.08 - klo:21:04Tänä vuonna olen lukenut mm. Kueglerin:Paluu viidakkoon (aikaisemmin sen Viidakkolapsi),Parkkisen:Yrjö Kokko, sadun ja luonnon runoilija,Hosseini Khaledin Tuhat loistavaa aurinkoa ja Leijapoika, nyt menossa Arjavan:Swanin tytöt-Sain eilen kirjastosta varaamani (oli muuten pitkät varausjonot) Hosseini Khaledin kirjan: Tuhat loistavaa aurinkoa. Luin sitä eilen ahmien niin, että iltasella alkoi olla jo silmät niin ristissä ettei meinannut nähdäkään mitään, silti jäi vielä vähän lukemista tällekin illalle. Sanon vaan että onpahan hyvä kirja, en ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä mukaansa tempaavaa. Kirja kertoo Afganistanista, Afganistanin historiasta ja kahden naisen elämänkohtalosta, naisista joilla on yhteinen aviomies. Suosittelen lämpimästi tätä kirjaa ja aionkin nyt heti laittaa varaukseen myös tuon toisen Khaledin kirjan: Leijapoika.
Tänä vuonna olen lukenut mm. Kueglerin:Paluu viidakkoon (aikaisemmin sen Viidakkolapsi),Parkkisen:Yrjö Kokko, sadun ja luonnon runoilija,Hosseini Khaledin Tuhat loistavaa aurinkoa ja Leijapoika, nyt menossa Arjavan:Swanin tytöt-
Sain juuri luettua Diana Gabaldonin Lumen ja tuhkan maa. Hyvä ja mukaansa tempaava tämä koko sarja - olen lukenut ne kakki. Edellyttäen tietysti että pitää fantasiasta. Mun mielestä todella mielenkiintoisesti kuvattu Skotlannin ja Amerikan historiaa. Kantavana teemana aikamatkustus ja rakkaus.Nyt aloitin Mankellin Kennedyn aivot.Matkalle mukaan lähtee pari dekkaripokkaria.T: Lentsu