Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kesämuistoja  (Luettu 684 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Kesämuistoja
« : 04.09.06 - klo:20:47 »

Tässä yksi sellainen...



Mitenkäs muilla pönttöläisillä, jäikö menneestä kesästä jotain erityistä mieleen? Kai nyt voidaan jo sanoa, että kesä on mennyt... 
 
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #1 : 04.09.06 - klo:20:51 »

Kuivuus :-)) Ja syyskesän ihanin ja tunnelmallisin kuva omasta mielestäni on lammesta Sipoonkorvessa eli tämä:



 [:-)]

Pyriksen kuvaan haluaisin mennä rannalle kahlaamaan. Tuon hiekan aaltoilun tunnen jo jalkapohjissa  [:-)]



« Viimeksi muokattu: 04.09.06 - klo:21:02 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #2 : 04.09.06 - klo:21:00 »

Minä olen tallentanut ihan omalle muistikortille aika monta hienoa hetkeä menneestä kesästä  [:-)]

Korjattu yx kirjain:-)
Kirjattu

leila

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #3 : 04.09.06 - klo:21:47 »

Jotain tällaista muistuu jokaisesta kesästä.

(Kuva keskeltä kirkonkylää.)
Kirjattu
leila

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #4 : 04.09.06 - klo:21:49 »

Onpas Leilalla mukavan  näköinen kirkonkylän keskusta... ei vaan kovin vilkkaalta näytä  :-))

Ja toi Marle kuva on kuin taulu  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 670
  • Lahti
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #5 : 04.09.06 - klo:21:55 »

Nyt jo tuli kaipuu takaisin kesään,vaikka siitä on vasta kotvasen aikaa kun sitä eleltiin.Niin upeita kuvia taasen täällä on nähtävissä..kiitos piristyksestä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #6 : 04.09.06 - klo:22:02 »

Tässä yksi minun kesämuisto...auringonlasku mökillä
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 817
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #7 : 04.09.06 - klo:22:04 »

Kauniit kesämuisto kuvat kaikilta kuvaajilta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #8 : 04.09.06 - klo:22:04 »

Töyhtiksenkin kesämuisto on ihana. Tuota varmaan katsoit pitkään, ihan auringon laskuun asti  [:-)]
Siis pimentymiseen asti  [NUT] [:-P]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 670
  • Lahti
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #9 : 04.09.06 - klo:22:05 »

Töyhtiksen kuvasta voisin tehdä vaikka taulun seinälleni...niin kovin puhutteleva kuva...ihailtavaa kuvataidetta....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #10 : 04.09.06 - klo:22:11 »

Ihania kaikki kuvat, jokaiseen maisemaan haluaisin mennä  [KIPPIS]  Kiitos   [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

leila

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #11 : 04.09.06 - klo:22:20 »

Töyhtiksen kuvan tunnelma on upea.

Omalta kotilammelta, yhdeltä soutelulta.
Kirjattu
leila

Tuula

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 677
  • Karvakorvien matkassa
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #12 : 04.09.06 - klo:23:41 »



Miten niin kesä ohi?! Mä pesin eilen mattoja ja ajoin tänään ruohon - ihan kesältä maistuu.  :-))
Iltakin on niin lämmin, että hyvin tarkeni lyhythihaisessa paidassa ja sandaaleissa iltalenkillä.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #13 : 05.09.06 - klo:00:59 »

Voi vide. En edes päivän ketjua ole taaskaan ehtinyt - ainakaan vielä - lukemaan, mutta niin vain tähän piti hyökätä naputtelemaan...

On tämä niin ikimuistoinen kesä ollut. Kuten Tuula sanoi, ei kesä vielä ohi ole, mutta kaikenkaikkiaan uskallan jo nyt sanoa, että minulle ainakin tämä kesä tulee jäämään mieleeni lopuksi ikääni erikoisena kesänä. Syitä on parikin...

Kuumuus. Kuivuus. Läkähdyttävää. Pakahduttavaa. Tuskaista. Kivuliasta...

Eli juuri tällaisen helteisen kesän olen viettänyt tuon nilkkani kanssa taistellessa. Toukokuussa tämä kurjuus alkoi, ja koska marraskuussa vasta on varsinainen, virallinen kontrollikäyntini ihotautien polilla, todennäköisesti vielä siis toiset kolme kuukautta jalka monien siteitten peitossa on. Hoitosysteemejähän muutettiin välillä, joten nyt siteet ovat jatkuvasti triplaten paksummat kuin aikoinaan - ja ulottuvat varpaista polveen. Ja siis, todellakin, tuollaiset helteet juuri tänä kesänä... Huh. Jatkuvasti minulle sanotaan, että paremmalla puolella ollaan, mutta, mutta...

Nooh; kävely sentään sujuu ainakin silloin tällöin tarrasandaaleilla paremmin kuin silloin alkuaikoina vain sukka toisessa jalassa, mutta mitenköhän käynee sitten myöhään syksyllä...?

Toinen juttu, mikä heti tuli mieleeni. Ensimmäinen kesä elämässäni, etten ainakaan vielä mökille sinne Itä-Suomeen olekaan pässyt! Siellä kyllä olemme ennenkin syyskuussakin (kuten talvellakin) olleet, ja ihanaa aikaahan juuri syyskuu siellä aina on ollakin. Nyt pääsymme riippuu vastaavasti miehen töistä... Ja voi, miten monet kerrat olen nauttinut uimisesta myöhäisinä iltoina juuri siellä tuollaisten auringonlaskujen aikaan kuin tuossa Töyhtiksen kuvassa! Aivan ihania kuvia teillä muutenkin täällä!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Kesämuistoja
« Vastaus #14 : 05.09.06 - klo:07:47 »

Ihania kesämuistokuvia, täytyypä jossain vaiheessa kuvatuksia kaivella (kunhan on kotona) josko jonkun kesämuiston löytäisi.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.
 

Sivu luotiin 0.179 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.