Huomenta. Nokka tukossa, pää kipeä ja väsyttää. Mutta, kahvi maistuu eli ei hätää!
Eilen jo oli vähän flunssainen olo töissä, illan hiittireissulla sitä ei kyllä huomannut mutta nyt se palasi.
Kaffen jälkeen tallille ajelemaan kevyt palauttelulenkki Hopolla että näkee onko
ihan ok hiitin jälkeen. Kahdeksi pitäisi keretä töihin.
Mihinköhän muuten nykyisin autoilijoilla on aina niin pirun kiire? Motarilla liimaannutaan
(myös rekoilla) ihan hevoskopin persuksiin (olis muuten hyvä mainospaikka kun kerää väkeä) kiinni
jos ei heti päästä ohitte. Oikeesti hirvittää iso auto siinä takana, jos tulee joku tilanne niin
ollaan Hopon kanssa liiskana. Pienemmällä tiellä eilen jumiuduin traktorin perään ja tietty mun perään
hirmu jono, kun traktori väisi linja-autopysäkille ja pääsin ohitte, alkoi mun takaa tulla sitten autoa ohi.
Yksi meni hurjasti töötäten ja hätävilkut päällä. Tietty ajattelin että nyt on jotain mun kopissa pielessä,
eiku auto äkkiä tienposkeen ja tutkimaan onko kärryt kopin perässä irronnut, lastaussilta auki tms.
Mitään ei vikana ollut, eli autoilija vaan oli niin kauhean kiireinen ja suivaantunut siitä että jäi meidän
perään hetkeksi.