Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai huhtikuun 5. päivä 2008  (Luettu 2570 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai huhtikuun 5. päivä 2008
« Vastaus #45 : 05.04.08 - klo:11:36 »

Taavista tuli ISO MIES kun nähtiin isokokoinen juoksuaikainen narttu,
niin Taavi tajusi mitä sen kanssa kuuluisi tehdä.

No varmaan Taavi haluaa ottaa jakkaran/tikkaat  mukaan seuraavalle lenkille!  [:-DD]

Kunhan Pasi pääsee töistä, me mennään hakemaan se mun ihana klaffi-lipasto. Pasi ei olekaan nähnyt sitä kuin kuvassa. Toivottavasti tykkää siitä, eikä ala perua mun kauppoja  [:67]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #46 : 05.04.08 - klo:11:41 »

Huomenta ja päivää samantien! :-))  Täällä pilvistä ja nyt äsken alkoi sataa märän näköistä vesiloskaa. Tuulee jonkin verran kanssa.
Mittarissa yön alin lukema oli -0,9 tai tuo lukema tuli jo myöhäisillasta sekä nyt +3,9 astetta.
Sisäpäivä varmaankin tänään ja pönttöilyä voisi harrastaa sitten myös.

Juu, mukavia asioita oli tässä ketjussa! [:-)]

Ihana kukka kuva Pyrikseltä! [:-)]

Toivottavasti Kaija saa lipastonsa! [:5]

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:-)]

Mukavaa lauantaita kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #47 : 05.04.08 - klo:11:51 »

Niin, Ristolta oli kiva joutsenten kuva sekä niitä pilkillä saatuja kalasaaliita! [:-)]
...Jaa-a, olikos ne kalakuvat tässä ketjussa vai jossain muualla.. no joka tapauksessa näin ne. :D
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #48 : 05.04.08 - klo:12:01 »

Odotellaan sitten lipaston kuvaa ja toivotaan että kaikki värit sopivat yhteen... [:-)] [:-)]

Kauppamatka tehty pisaroinnissa ja nyt lasissa vähäsen %-juomaa. Porinmatissa tulet ja teetä odotellaan

ulkona 3,1 plussaa ja pisarointia [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

• Vieras
« Vastaus #49 : 05.04.08 - klo:12:08 »

Päivää!
Aurinkoinen ilma täällä, + 4 lämmintä ja tuulee aika kovasti. Lumet ovat vähentyneet jo aikalailla. Paljon on lintuja liikkellä. Kurkiaurakin suunisti äsken pohjoista kohti. Aamulla olivat peipot, mustarastaat ja punakylkirastaat sulassa sovussa ruokailemassa punatulkkujen ja tiaisten kanssa.  [:-)]

Hyvää lauantain jatkoa kaikille! [:45] [:46] [:45]
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 05.04.08 - klo:12:11 »

Kauppamatka tehty pisaroinnissa ja nyt lasissa vähäsen %-juomaa. Porinmatissa tulet ja teetä odotellaan

Sitä on alettu jo puoliltapäivin  :-O [:-I] [:48]

Toki se lämmittää sateessa pyöräilyn jälkeen  [:-)]

Illalla vasta saunajuomaksi Mustaa lammasta  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 05.04.08 - klo:12:13 »

Eikös mustaa lammasta pitäisi syödä, toisaalta jos lammas on mustaa on ollut liikaa lämmössä ja maistunee sitten hiileltä [:-I] [:-DD]
Illaksi on varattuna vielä "pelijuomat" [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #52 : 05.04.08 - klo:12:45 »

Päivee  [:-)]
Tänään pussaa vain 2, ja pilvistä. Linnutkin tulivat takaisin pihalle  [:-)]

Mukavaa lauantaita pönttöihin  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #53 : 05.04.08 - klo:12:47 »

:-)) [:-DD]     <- Tämä oli poikien jutuille.

Nyt täällä aletaan syömään. Lohi tuli juuri uunista ulos, ei kun syömään!  [:20]

Mittarissa nyt +3,3 astetta.
Kone ollut taas varhaisesta aamusta asti päällä ja sisälämpötila näin ollen jo +23,6 astetta tässä koneen vierellä.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #54 : 05.04.08 - klo:12:48 »

Hirvikamerassa hirvet saa rapsutuksia  :-))
Onpa kesy toi yksi kauriskin  :-O

http://moosegarden.com/400-17-112.html
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 05.04.08 - klo:12:58 »

Nyt alkaa olla tylsää. Pasi joutui lähtemään aamulla puoli yhdeksän liikkeelle. Mä olen just sen verran saanut aikaiseksi, että olen pessyt 2 koneellista pyykkiä.
Remppa seisoo, kun odotetaan kiireisen sisustussuunnittelijan suunnitelmaa... Muutama huone on pohjamaalattu ja nyt odotellaan, että millaista väriä mihinkin aletaan läiskiä. MÄ kyllä jo malttamattomana olisin ehtinyt itse  [:-DD] tehdä päätökset, mutta kun se sisustusmestari on Pasille työn kautta tuttu, niin Pasi haluaa käyttää tilaisuutta hyväkseen. Niin ja varmistaa, ettei tule vaaleanpunaisia ja oransseja seiniä!   :-O

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #56 : 05.04.08 - klo:13:03 »

virus iski! no onneks vain koneeseen ja sekin tapettavissa  [:-DD]
siinä se ny skannaa... 2% vasta!
Ulkona on senverran kiva keli, ettei viitsi lähteä...sataa,tuulee, tuiskuttaa yäk  [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #57 : 05.04.08 - klo:13:06 »

Nyt alkaa olla tylsää. Pasi joutui lähtemään aamulla puoli yhdeksän liikkeelle. Mä olen just sen verran saanut aikaiseksi, että olen pessyt 2 koneellista pyykkiä.
Remppa seisoo, kun odotetaan kiireisen sisustussuunnittelijan suunnitelmaa... Muutama huone on pohjamaalattu ja nyt odotellaan, että millaista väriä mihinkin aletaan läiskiä. MÄ kyllä jo malttamattomana olisin ehtinyt itse  [:-DD] tehdä päätökset, mutta kun se sisustusmestari on Pasille työn kautta tuttu, niin Pasi haluaa käyttää tilaisuutta hyväkseen. Niin ja varmistaa, ettei tule vaaleanpunaisia ja oransseja seiniä!   :-O

Entä jos sisustus suunnittelijan mielipide on kovasti erilainen kuin Kaijan&Pasin  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 05.04.08 - klo:13:07 »

Entä jos sisustus suunnittelijan mielipide on kovasti erilainen kuin Kaijan&Pasin  [:-I]

MÄ TOIVON, että sen mielipide on lähellä KAIJAN mielipidettä  :-))
Ei mekään kaikesta samaa mieltä olla Pasin kanssa  [;-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 05.04.08 - klo:13:10 »

Sitä ajattelin että jos Kaija tahtoo valkoista ja Pasi vaalean keltaista ja sisustus suunnittelija sanoo vaaleanpunaisen ja violetin raitoja niin ei varmastikaan silloinkaan vaaleanpunaista ja raitoja...

Hyvähän se on aina ammattilaisen mielipiteitä kuunnella
Kirjattu

Sivu luotiin 0.114 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.