Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 7.4.2008  (Luettu 3126 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 7.4.2008
« Vastaus #60 : 07.04.08 - klo:17:37 »

Huomenta! Mä olen melkein hereillä. Nyt suihkuun ja kuppi kahvia; katsotaan sitten uudetsaan, että selviänkö tästä pöhnästä, vai pitääkö mennä takaisin sänkyyn!  [:-DD]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #61 : 07.04.08 - klo:17:38 »

Ei sada mutta ei paistakaa  6,9 plussaa, jospa pikkuhiljaa ulkoilmaan, vaikka koirulin kanssa kuralenkille ....  heips  [:-)]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #62 : 07.04.08 - klo:17:39 »

Iipa: kasvihuone lämpiää 6 kW lämpöpuhaltimella. Lämpötila on säädetty 15 asteeseen.
ja ihan hyvin tykkäävät taimet ja jo isommat kasvitkin siellä olla!

Nyt jooogaaamaaan!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #63 : 07.04.08 - klo:17:40 »

Huomenta! Mä olen melkein hereillä. Nyt suihkuun ja kuppi kahvia; katsotaan sitten uudetsaan, että selviänkö tästä pöhnästä, vai pitääkö mennä takaisin sänkyyn!  [:-DD]

Pieni pyöräilylenkki voisi piristää  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 07.04.08 - klo:18:19 »

Me ollaan Susun kanssa käyty keskustelua tuolla "tonnikerhopuolella" ihmeellisestä "Stop"-merkistä, joka näkyy minun onnitteluvietissäni Susulle. Olen itse laittanut siihen sellaisen ornamentin, mutta Sus ei näe kuin sen stop-merkin. Olisitteko kilttejä, ja kävisitte kurkkaamassa mitä te siellä näette. Ja jos joku osaisi sanoa, mikä se stop-merkki on.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #65 : 07.04.08 - klo:18:28 »

hetkeksi pihalle [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #66 : 07.04.08 - klo:18:56 »

kuntotalolla jäi saunominen väliin jos sittenkin tuli kiukaan sisään  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 07.04.08 - klo:19:10 »

Eikös siellä kiukaan sisällä ole kiuaskiviä   [:-P]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #68 : 07.04.08 - klo:19:14 »

Ei [:-)]             on keramiikkaa palikoita ja nekin taitavat olla enemmin kiukaan päällä ainakin päällimmäiset  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #69 : 07.04.08 - klo:19:16 »

Iltaa kaikille! Täällä tänään oikeastaan sadepäivä. Ensin aamulla tuli isoja räntähiutaleita ja sitten se muuttui vedeksi. Nyt illan suussa oli sumuista, mutta nyt sumu on haihtunut. Vähän tuulta.
Mittarilukemia, yön alin oli +0,5 ja päivän ylin +2,4 sekä nyt +0,9.
Asioita tuli tänään hoideltua ja nyt vähäsen jo väsyttää, mutta kuitenkin pönttöilen nyt, kun eilenkin jäi hieman vähemmälle sitten illalla.
Tämä päivän ketju lukematta, katsotaan ehdinkö.

Mukavaa maanantai iltaa jokaiselle!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 7.4.2008 **Jäätilanne**
« Vastaus #70 : 07.04.08 - klo:19:22 »

Omalla kohdalla on ranta vähän jäässä taitaa olla niin heikkoa ettei kestälyä kävelyäkään...
Vajaan sadan metrin päästä onkin jo vettä paaaljooon, tämän pienen poukaman jäät lähtevät aina viimeisinä ja välillä tuuli saattaa kasata ranna tuntumaan irtojäätä, yksi soutuvenekin näkyi liikkeellä tänään alkuillasta [:-)]
vapaa vesialue suurentunut eilisestä todella paaljoon
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #71 : 07.04.08 - klo:19:26 »

Onpas ollut kurja ilma tänään.
Jotain hyötyä kuitenkin,kun kiipesin vintille ja lajttelin siellä vaatteita kierrätykseen.
Se on ollut ikuisuusprojektina ja jospa vähän menisi eteenpäin.Pieneksi jääneitä puseroita yms. yritän "kaupata" sukulaispojille töskävaatteiksi. Mitään en vielä pois laittanut,katsotaan mikä kelpaa vielä käyttöön.
Osaksi ihan hyvää vaatetta,mutta kun ne on kummasti kitistyneet.     [:-I]   :-O
Mesis:Se kuva ei taida olla enää saatavissa. Mä huomasin eilen,että mun makaava tikru on häipynyt ja tilalle tuli stop-merkki.Kun kävin katsomassa sitä siellä tsekkiläisellä sivulla,niin ei sitä ollut enää,vaan sen paikalla oli iso stop-merkki.
Tämä oli vielä siellä:
http://www.gify.nou.cz/pc_linky_soubory/l33.gif
Se entinenhän oli samanlainen paitsi,että se aukaisi välillä silmiään.Harmi,kun se oli niin ihana,mutta kunhan on tiikeri.    :-))  Voishan tietysti vaihtaa tuon nukkuvan tiikerin.    [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 07.04.08 - klo:19:30 »

Ei [:-)]             on keramiikkaa palikoita ja nekin taitavat olla enemmin kiukaan päällä ainakin päällimmäiset  :-))

Mulla on jonkinlainen mustikuva että jossakin keramiikkakiville oli tapahtunut jotakin kamalaa, oliko ne räjähtäneet tjm... [:-I]  HUI! jos muistan oikein, ja nou hätiä mitiä, jos väärin  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #73 : 07.04.08 - klo:19:31 »

keramiikkapalikat olleet jo ennen 2001 loppuvuoden muuttoa ja hyvin toimivat edelleen  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 07.04.08 - klo:19:32 »

Onpas ollut kurja ilma tänään....
....Tämä oli vielä siellä:
http://www.gify.nou.cz/pc_linky_soubory/l33.gif
Se entinenhän oli samanlainen paitsi,että se aukaisi välillä silmiään.Harmi,kun se oli niin ihana,mutta kunhan on tiikeri.    :-))  Voishan tietysti vaihtaa tuon nukkuvan tiikerin.    [:-I]

Eipä ollut tuotakaan, vaan STOP-merkki   :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.