Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 10.04.2008  (Luettu 1929 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 10.04.2008
« Vastaus #30 : 10.04.08 - klo:10:31 »

Lintupuolelle jo kirjoitinkin, miten tänä aamuna kävi:
Ehdin just töistä kotiin, kun Pasin kännykkään piippasi häly 4 avosetista Laajalahdella ja eipä siinä mennyt kauaakaan, kun jo hurautettiin Valion ohi   [:-DD]
Linnut löytyivät. Sitten käytiin aamupalalla Mäkkärillä (juustohampurilaista, jäätelökahvia). Nyt voisi alkaa suunnitella, että josko vaikka menisi sänkyyn!  :-))

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 10.04.08 - klo:10:31 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Nyt näkyy paljon sinistä taivasta ja äsken pilkahti jo aurinkokin. [8-)]

Hetki sitten kävi asiakkaalle köpelösti mun kaupassa. :-)) Mulla on tossa myymälässä sellaisia melko korkeita tuoleja, vähän kuin baarijakkaroita ja asiakas (mies) laittoi reppunsa tuolille. Hetken päästä reppu mätkähti kolisten lattialle, asiakas lausui muutaman voimasanan mutta jätti repun lattialle. Sitten kun kaupat oli tehty hän nosti repun selkäänsä ja kuinka ollakaan sieltä virtasi iloisesti pieni noro. Mainitsin asiasta jolloin asiakas vain totesi että: no pitihän se arvata, se yksi siellä hajosi. Kun kuivasin lattiaa niin tuoksui hyvin voimakkaasti mielestäni Vermouth Biancolle. Mites se sanonta menikään, parempi maassa kun jumalattoman suussa. [:-DD] Ja vahingonilo on paras ilo. [:-DD] Eikun oikeesti harmittava tapaus ja mulle vielä ylimääräistä lattianpesua. [:-)]

Aamukahvit juotu ja munkki syöty. Äiti sai yhdeltä ystävältään Arnoldsin munkin eikä tykännyt kun oli liian makea, joten munhan oli tietysti uhrauduttava se syömään. :-))

Tämmöstä tänään, kaikille kivaa päivää!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #32 : 10.04.08 - klo:10:36 »

Huomenta Nurmijärveltä! Aurinko meinaa ruveta paistamaan täälläkin. Näkyy palasia sinistä taivasta. Kauas pilvet karkaa...  [:45]

Vähän kiirettä nyt, mutta palaillaan pöntölle myöhemmin.  [:9]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 10.04.08 - klo:10:48 »

Tervehdys...aurinko yrittää naamaansa näyttää...saas nähdä nujertaako sateen..sitä eilen tuli ihan kyllästymiseen asti..siis vettä  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #34 : 10.04.08 - klo:10:50 »

Täälä on ressikäyräki alkannu nousee, ku evakkoo lähtö lähestyy. Putkiremontti alko talon toisesta päästä ja kaks rappuu on jo kuulemma valmiina. Kuulehamma ku jytinä lähenee, vaikkei niiten täs rapus piräs ennen elokuuta alottaa.
Tota ma olen vähä ihmetelly, ku olen käsittänny, et Taina asu asunnossaa koirien kaa koko remontin ajan ja mua on peloteltu, ettemmä muka voi asuu täs ainaka sillon kylppärin purkamisen aikana ja se vie ainski kolme viikkoo!
Valvontakamerajärjestelmä on viä asentamati, enkä o mitää valmistelui viä alottannu.    :-O  :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #35 : 10.04.08 - klo:10:52 »

Huomenta. [:-)]
Yöllä on maisema kuorruttunut valkoiseksi, nyt paistaa aurinko täysin selkeältä taivaalta.  [:-)]
Kohta lumet sulavat ja kuraisuus ainakin pihassa ja teillä on vallitseva olotila.  [:-(]
Onneksi ei sada, pääsee sentään ulkoilemaan vaihteeksi.
Mukavaa Torstaita kaikille, huomennahan alkaakin jo viikonloppu. :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 10.04.08 - klo:10:55 »

Tota ma olen vähä ihmetelly, ku olen käsittänny, et Taina asu asunnossaa koirien kaa koko remontin ajan ja mua on peloteltu, ettemmä muka voi asuu täs ainaka sillon kylppärin purkamisen aikana ja se vie ainski kolme viikkoo!

Kyllä Taina asui meillä sen "pahimman" vaiheen. Eli silloin toukokuussa. Siihen oli just tulossa remppa ja me todettiin, että parempi, kun siirtää muuttoa sen yli. Mitä lie nyt vielä jotain viimeistelyjä tekevät  [:-DD] mikä ei haittaa asumista!

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #37 : 10.04.08 - klo:11:45 »

Ahaa, siis että viisainta on alkaa sitteki vaa ettikselemää evakkopaikkaa!

piräskö panna tonne ilmotuksii: (annetaa elätiks kolmenviikon ajaks, puolipöljä, hävitön ja sillee.........)    [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #38 : 10.04.08 - klo:12:11 »

Päivää  [:-)]       tasaisen harmaa taivas     +6    ei sada, ei tuule  [:-I]

Vekellähän on tuloollaan houkutteleva ilmoitus  :-))

Kierrän taas kuin kissa kuumaa puuroa, ideoita kyllä pulputtaa,
mutta vaikein on edessä, jostain pitäis tempaista hommaan aloitus.

Keittelenpä neuvoa antavat Metsäkahvit  [:26]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #39 : 10.04.08 - klo:13:00 »

Huomenia vaan!  [:-DD] Ei vaan, heräsin minä puol yhdeksältä jo, mutta oli kiire pyykille ja pariinkolmeen muuhun paikkaan, ja nyt vasta kerkesi pöntölle... ja syödäkin kai pitäis.  :-))

Taidanpa mennä laittamaan jotain tulemaan ja sitten pönttölounas.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #40 : 10.04.08 - klo:13:06 »

Aurinko ei sitten pitkään malttanut näissä maisemissa näkyä, nyt on pilvistä, mutta sateetonta ja muutenkin hyvä sää. Viimeöiset lumet ovat muisto vain.
Sauvoja ulkoilutin taas vakion n. 7 km:n lenkin. Kivalta tuntuu kun sisällä tulikin oltua sadetta paossa jo
muutama päivä.
Kurkikin kuului saapunen pesimäsuolleen. [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #41 : 10.04.08 - klo:13:52 »

Päivän pikku kurkkauksella [:-)]
Aurinko paistaa ja vettä sattaa taitaa tulla kesä .....  :-))   4,7 plussaa ja kuraista kuraista on pihalla ja santateillä  [:-(]
Peukku saikkua [:5]  jatkettiin tämänviikon loppuuna ja maanantaina katsellaan josko jo töihin voisi mennä ...
Joutsenet ja nokikanat järvellä uiskentelee ja pikku tiput pihapiirissä laulelee  [:-)]

Kiva urpparikuva Meseltä  [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #42 : 10.04.08 - klo:13:58 »

Kaija: onnittelut avoseteista! Se on nätti lintu, kunpa kerran onnistuisi bongaamaan...

Täällä yrittää aurinkoinenkin paistella. Ihan kiva sikäli, että sateessa tai tihkussa on kurjaa pyöräillä töihin...
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #43 : 10.04.08 - klo:14:43 »

Jarmolta terveisiä  [:-)] oli Hätrikissä käväisemässä. Ei aukene
kuulemma pönttölä kunnolla.
Enkä saannu selville, että missä se Jarmo oikein on?  :-))  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 10.04.08 - klo:15:14 »

Kiitos Jarmon terkuista  [:-)]  saman huomasin että oli hättrikissä kurkkimassa ... :-))

Pilvistä on ulkona mut ei nyt just sada, 4,5 plussaa, jospa päivän hunajateekupposelle ja hiukka koirulin kanssa ulkoilmaan .... heips  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.245 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.