Voi Airin pahkanaa...niinkuin jo päivän ketjuun kirjoitin, se tunkas mun kännykän eilen illalla Tirpin kassiin ja nyt känny on reissussa. Mä etin ja etin ja etin sitä kännyä...kaivoin roskiksen, sukkalaatikon, kurkin vessanpönttöön, kiersin pihalla pimeässä, mylläsin sängyn nurin...siis kaivoin ihan kaikki paikat nurinniskoin. Ja soitin Eepron kännystä Tirpille, joka väitti ettei mun känny oo sillä...mutta oli se kuitenkin...noh, hyvä kun löytyi. Vappuaatona känny tulee sitten kotio reissulta.
Ja tänä aamuna menin sitten tankkaamaan...huoh....kun sain tankattua auton, niin reippaana painelin sitä ajonestonäpykkää vai mikä varkaudenestojutska se onkaan...ei tapahtunu mitään
tungin kuitenkin avaimet virtalukkoon ja auto alko älyttömän elämöinnin. Jonnii verran oli ihmisiä huoltiksella, kyllähän sain päitä kääntymään. Siinä sitten vaan käsiä levittelin avuttomana valtaisen metelin säestyksellä...no, yks avulias mies työnsi mun auton siitä mittaripaikalta pois ja huoltikselta sain soitettua Eeprolle, että toi mulle varanäpykän. Kas kun eihän huoltiksella ollut tieteskään sopivaisia paristoja siihen näppylään. Että Airi on käyny tyhjentämässä sen näpykän paristot ihan kuiviksi! Kaikkee se keksii