Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida !
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:11:48Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida ! Kuulostaa tekosyyltä!
Sotapojat harjoittelee kun melkoista paukuttelua kuuluu ...
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:13:58Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:11:48Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida ! Kuulostaa tekosyyltä! Nii-in, mies makaa sohvalla, joten minä en voi imuroida ! Ei siis mennä leffakerhoonkaan, onhan noita kotonakin, elokuvia. Pitää varmaan hoitaa parisuhdetta ja voidella hänen selkäänsä Voltarenilla...
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:14:08Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:13:58Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:11:48Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida ! Kuulostaa tekosyyltä! Nii-in, mies makaa sohvalla, joten minä en voi imuroida ! Ei siis mennä leffakerhoonkaan, onhan noita kotonakin, elokuvia. Pitää varmaan hoitaa parisuhdetta ja voidella hänen selkäänsä Voltarenilla... Mä ymmärsin väärin, että MIEHEN olisi pitänyt imuroida, mutta yllättävästi siivouspäivälle osuneen selkäkivun takia ei pystykään! Mä en muuten suosittelisi selkäkipuiselle pehmeää (?) sohvaa.
Kakkoselta tulisi kolmen tunnin ravilähetys ja mun typerä töllöni pätkii koko ajan.Tai siis vain kakkonen pätkii, muissa kanavissa ei ole mitään vikaa.
Lainaus käyttäjältä: Taina - 12.04.08 - klo:14:23Kakkoselta tulisi kolmen tunnin ravilähetys ja mun typerä töllöni pätkii koko ajan.Tai siis vain kakkonen pätkii, muissa kanavissa ei ole mitään vikaa. Ei se sitten välttämättä ole telkkarin vika???
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:14:28Lainaus käyttäjältä: Taina - 12.04.08 - klo:14:23Kakkoselta tulisi kolmen tunnin ravilähetys ja mun typerä töllöni pätkii koko ajan.Tai siis vain kakkonen pätkii, muissa kanavissa ei ole mitään vikaa. Ei se sitten välttämättä ole telkkarin vika??? Taavi on syönyt kakkoskanavan johdon...
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:14:13Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:14:08Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:13:58Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:11:48Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida ! Kuulostaa tekosyyltä! Nii-in, mies makaa sohvalla, joten minä en voi imuroida ! Ei siis mennä leffakerhoonkaan, onhan noita kotonakin, elokuvia. Pitää varmaan hoitaa parisuhdetta ja voidella hänen selkäänsä Voltarenilla... Mä ymmärsin väärin, että MIEHEN olisi pitänyt imuroida, mutta yllättävästi siivouspäivälle osuneen selkäkivun takia ei pystykään! Mä en muuten suosittelisi selkäkipuiselle pehmeää (?) sohvaa. Meidän sohva on oikeesti kovempi kuin sänky, aika hyvä selkäkipuiselle.( Miltähän miehestä tuntuis, jos se tietäis, että me hänen selästään ihan julkisesti täällä juorutaan... )
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 12.04.08 - klo:13:10Sotapojat harjoittelee kun melkoista paukuttelua kuuluu ... Jos Jarmo onkin siellä paukutteluporukoissa. Mutta toivotaan,että olisi kuitenkin niissä pelottavimmissa porukoissa.
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:14:35Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:14:13Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:14:08Lainaus käyttäjältä: Kaija - 12.04.08 - klo:13:58Lainaus käyttäjältä: Jaska - 12.04.08 - klo:11:48Miehellä on selkä kipiä, makaa sohvalla, ei siis voi imuroida ! Kuulostaa tekosyyltä! Nii-in, mies makaa sohvalla, joten minä en voi imuroida ! Ei siis mennä leffakerhoonkaan, onhan noita kotonakin, elokuvia. Pitää varmaan hoitaa parisuhdetta ja voidella hänen selkäänsä Voltarenilla... Mä ymmärsin väärin, että MIEHEN olisi pitänyt imuroida, mutta yllättävästi siivouspäivälle osuneen selkäkivun takia ei pystykään! Mä en muuten suosittelisi selkäkipuiselle pehmeää (?) sohvaa. Meidän sohva on oikeesti kovempi kuin sänky, aika hyvä selkäkipuiselle.( Miltähän miehestä tuntuis, jos se tietäis, että me hänen selästään ihan julkisesti täällä juorutaan... )Niin ja kaiken lisäksi paljastui, ettei se imuroi!