Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 14. 4. 2008.  (Luettu 1611 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 363
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #60 : 14.04.08 - klo:18:37 »

Äsken hetki pihalla muutama pihapinnoja lisää [:-)]
mittarissa 4,6 plussaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #61 : 14.04.08 - klo:18:55 »

Olipa rankka koulupäivä, ensin johtamista ja sitten jurotusta ja investointilaskelmia.  [NUT]
Aurinko paistaa vielä ihan mukavasti, eli kullanmurut naruun ja menoksi.
Hopo sai synttärin kunniaksi kesälenkkarit jalkaan, hän on nyt pari päivää huililla kun on
takajalat kipeät, saa vähän lääkettä ja lepoa, eiköhän se siitä!
Kirjattu

Elina

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 145
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #62 : 14.04.08 - klo:18:58 »

Ainoastaan yksi krookuksenkukka reppana on katkennut, muut voi hyvin.
Sain irrotettua jouluvalotkin takapihan pensasaidasta. Nyt jo!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #63 : 14.04.08 - klo:19:00 »

Sain irrotettua jouluvalotkin takapihan pensasaidasta. Nyt jo!

Ihan turhaa työtä. Johan ne saa taas puolen vuoden päästä ripustaa takaisin  [:-DD]

Elina

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 145
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #64 : 14.04.08 - klo:19:01 »

No mä oon samaa mieltä, mutta ukko sanoi, että hän ei niihin ala uusia lamppuja hajonneiden tilalle ostaan vaan ne lähtee roskiin koko himmeli...
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #65 : 14.04.08 - klo:19:01 »

Mulla on ollut tänään pesukoneen pyörityspäivä... koneen pohjalle oli jäänyt/tullut muutama sentti vettä joka oli siellä toista viikkoa seissyt ja olin pyykkejä kasannut jo koneeseen. Haisi ihan kivalle se seisonut likavesi  :-)) No ensin huuhtelu/linkous, ja tarkastus onko vedet pois, sitten pesu aineiden kanssa ja taas tarkastus ja nyt lopuksi vaatteet koneesta pois ja kone yksin pyörimään aineiden kanssa 95 asteessa, jospa putsaantuis. Tuli koneen (ainakin 9 vuotta vanha) käyttöohjekin löydettyä netin syövereistä, kaikkea sieltäkin löytää  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #66 : 14.04.08 - klo:19:32 »

Tänään ei parane lukea teidän viestejä.  Luin äsken Parisuhdelinkkiä ja alako naurattamaan tyttöjen kommentit.  Nauruni ei ollut mitenkään sykähdyttävän naisellista, niinkuin tuolla aikaisemmin kerroin.  Köh, koh!!  :-)) :-))
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #67 : 14.04.08 - klo:19:48 »

Oli yhdet tärkeät paperit hukassa. Löysin sentään ne ja samalla tuli heitettyä pois puolikiloa vanhoja takuupapereita ja käyttöohjeita, laitteista joita ei enää ole ollut vuosiin. Että on helpottunut olo taas.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 363
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #68 : 14.04.08 - klo:19:51 »

4,2 pihalla lämpöä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #69 : 14.04.08 - klo:19:54 »

Mä yritin suunnitella kokeita ja mies hihitteli vieressä pääministerin tekstareille...keskity tässä sitten !  [NUT]
( Meillä on siis yhteinen työtila eli tietokone"luokka". )
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 820
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #70 : 14.04.08 - klo:20:09 »

 :-))

Täällä nyt -0,9 astetta ulkolämpötila.
Kummasti alkaa nyt jo väsyttää, mutta kohta laitan iltapalan.
Ei nyt vielä sentään nukkum...
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #71 : 14.04.08 - klo:20:25 »

Iltaa. Mihinköhän tämä päivä humahti. Kauhiaa vauhtia, en ole edes viestejä kerinny lukee... kauppamatkaa ja naapurilta vaatteita.... (kohta perustan vaatekaupan [:19] ), viherkylvöjä, madeiratuliaisia ja nyt lämpenee sauna. Illalla alkoi paistaa aurinko!
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #72 : 14.04.08 - klo:20:26 »

Iltataivas on kirkas ja mittarissa pussaa 7 astetta.... [8-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 14. 4. 2008.
« Vastaus #73 : 14.04.08 - klo:20:40 »

Olipas vauhdikas päivä! Ensin töihin pääkallon paikalle, sieltä sitten Hesaan kurssille iltapäiväksi. Onneksi se ei kestänyt liian kauan - ennätin kivasti kotiin ja huovuttelemaan!
Valmistelen pienimuotoista huovutusnäyttelyä työpaikalle - nyt alkaa jo hahmottua ja kamat alkaa olla kasassa!

Idea voi lähteä vaikka kaupan vihanneshyllystä:
villasta muotoutuu:
porkkana, punajuuri, peruna, paprika, terttutomaatti, herneenpalko, nauris, valkosipuli, retiisi....
Noistahan jo soppa syntyykin! Ja sitä ryydittää vaikkapa reikäleipä

Ja kaiken kruunaa itse villan ydin: lammas! Sitä olen tänään viimeistellyt, alkaa olla aikamoinen pässi!!! [:-)]

Täytyyhän sitä jurottajillekin jotain kevennystä olla työpäivään! [NUT]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 14. 4. 2008. *VITSI*
« Vastaus #74 : 14.04.08 - klo:20:51 »

Eräänä yönä murtovaras murtautui taloon. Hän katseli taskulampun valossa ympärilleen etsien arvoesineitä. Juuri kun hän oli nostamassa CD soitinta säkkiinsä, kaikui pimeydestä outo ääni sanoen: "Jeesus katselee Sinua". Murtovaras sai melkein sydänkohtauksen, sammutti taskulamppunsa ja jähmettyi paikalleen. Kun hetkeen ei kuulunut mitään, jatkoi hän etsimistään. Juuri kun hän oli irrottamassa stereon johtoja, kuului pimeydestä kirkas ääni: "Jeesus katselee Sinua"

Täysin sekopäisenä pelosta, murtovaras alkoi katsella taskulampun valossa ympärilleen etsien äänen alkuperää. Lopulta taskulampun valokeila osui huoneen nurkassa olevaan papukaijanhäkkiin. "Sinäkö puhuit äsken", murtovaras kysyi. "Minä se olin", papukaija tunnusti, "yritän vain varoittaa sinua" Murtovaras rentoutui, "varoittaa minua, kuka sinä oikein luulet olevasi?" "Mooses", vastasi papukaija. "Mooses", murtovaras nauroi, "minkälaiset ihmiset antavat papukaijalleen nimeksi Mooses?" "Sellaiset, jotka antavat rottweilerilleen nimeksi Jeesus", vastasi papukaija.
 
 
 
 

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.