Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 15.4.2008  (Luettu 3216 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 24 734
  • Lahti
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #60 : 15.04.08 - klo:16:03 »

Iltapäivätervehdys..ihanan aurinkoisesta säästä...käytiin juuri Veruskan kanssa lenkillä ja tälläisiä ihmeellisyyksiä näkyi rannalla... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 612
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #61 : 15.04.08 - klo:16:03 »

Päivää!
Kylläpä Kaija ja Inke ovat unia katselleet  :-)).
Hui kun minua hirvitti, kun luin tuosta Kaijan kotimatkasta  [:67]. Kyllä olisin itsekin pelännyt ihan sairaan kauheesti.

Ilmat eivät oikein ole suosineet minua tänään. Kun lähdin koiran kanssa lenkille, oli aivan ihana ilma, lämminkin. Olin tyytyväinen, kun pysyy koirakin puhtaana. -Katin kontit! Kun pääsin vähän matkaa, tuli ensimmäiset pisarat, ja yltyihän se oikein kunnon vesi/raesateeksi. Itse kastuin ihan läpimäräksi ja koirakin oli kuin "uitettu koira" -ja KURAINEN kuin mikä!  [:-/]. Onneksi laitoin pipon päähän kun lähdin, koska olisi tuntunut aika keljulta, kun rakeet hakkaisivat päälakeen. Kotiin päästyämme alkoikin sitten seljetä, ja nyt paistaakin aurinko. Osuin lenkille varmaan päivän ainoan sadekuuron aikaan.  :-))
Mukavaa tiistai ehtoota kaikille"

Kilppareita Rannalla  :-O :-)). Mitä Veruska niistä tykkäsi?
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #62 : 15.04.08 - klo:16:28 »

Ohjelmassa ulkoilua. Ilma on komia, ei parane sisällä homehtua.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #63 : 15.04.08 - klo:16:32 »

Kotona taas  [:-)]  Pilvistä ja aurinkoista vuorotellen ja nyt aurinkoista, 10,1 plussaa, kuraista on pihalla ja santatiellä kun päivällä on sadellut.
Tipuset laulelee ja orava myös ak-siemeniä napostelemassa.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #64 : 15.04.08 - klo:16:37 »

Eeii täältä kämpiltä enää mihinkää pääse, päikkäritkin meni poskeleen ei jaksa. Taitaa olla vielä sittenkin fluu jemmassa mussa. Kuinka mä siellä kuntoutuksessa.. eihän sitä voi altaaseenkaan mennä kun alkaa nokka toimia ja eihän siellä ole nenäliinojakaan mukana vai pitäiskö siinä vesijumpan roiskeessa roiskasta...  [8-)] tai vaan jättäytyä jengistä pois [:-I] Alkaa taivaalla näkymään tummahkoa pilveä. Aurinkoa ei näy enää, onkohan sadetta luvassa  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #65 : 15.04.08 - klo:16:40 »

Tänään on pisaroinut ja paistellut välillä, nyt aurinkoa ja ulkona vielä 10,5  [:-)]
Täälläkin varmaan päivän ulkoilut tehty ja loppuilta menee varmaan kotona taas laiskotellen...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #66 : 15.04.08 - klo:16:49 »

Kohta liikkeelle, ensin autoliikkeeseen kun kutsuivat kahville ja hakemaan ilmaisen ensiapulaukun. Sitten Plantageniin, mitähän sieltä taas tarttuu mukaan. No, multaa ainakin sais tarttua. [:-)]
Mukavaa kevätiltaa kaikille! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #67 : 15.04.08 - klo:16:52 »

Kilppareita Vesijärven ( ? ) rannalla ?  [:-DD]
Meillä peiponpoika lauleskeli tosi kovaäänisesti naapurin pihapuussa, eka kerta minun korviini tänä keväänä.  [:-)]
Työpaikalla sellaista hullunmyllyä, ettei pahemmasta väliä... [NUT] Nyt hetki lepoa ja Heartbeatiä sekä Emmerdaleä, sitten taas huomisen suunnittelua.
En muista oonko maininnut täällä foorumilla, kun yksi emäntä oli haukkunut mun miehen varomattomasta ajamisesta, oli oikein ajanut perässä mun työpaikan pihaan ja varta vasten moittinut omasta mielestään "törkeästä" ohituksesta !  :-O Miehen kertomus samasta aiheesta oli edellä hiljalleen matelevasta autosta, jonka hän sitten näppärästi ohitti, ei mitään törkeyksiä, ehei !
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #68 : 15.04.08 - klo:16:54 »

Huomasin juuri että kylläpäs voi purjokin polttaa, kun sitä laittaa raakana suuhun kunnollisen pätkän ja alkaa pureskella.  :-))
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 612
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #69 : 15.04.08 - klo:16:57 »

Aah, vatsa täynnä hyvää ruokaa. Kyllä vaan kaupankin valmistuotteet maistuvat hyvältä, kun oikein on nälkä. En jaksanut alkaa ruoanlaittopuuhiin, niin käskin miehen tuoda kaupasta Saa....sten kinkkukiusausta. Sitä ei ollut, niin hän toi jauhelihakiusausta. Sellainen sopivan suuruinen annos. Nam.
Minä olen muuten kyllä kateellinen teille, jotka olette kovia kokkaamaan. Itse en tykkää yhtään ruoanlaitosta. Ihan oikeesti olen sitä mieltä, että en voisi turhemmin aikaani kuluttaa, kun seistä hellan vieressä. Tosin sitä on vaan pakko tehdä. Joskus sitten sorrun valmiiseen, kuten esim. tänään.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 612
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #70 : 15.04.08 - klo:16:58 »

Kilppareita Vesijärven ( ? ) rannalla ?  [:-DD]
Meillä peiponpoika lauleskeli tosi kovaäänisesti naapurin pihapuussa, eka kerta minun korviini tänä keväänä.  [:-)]
Työpaikalla sellaista hullunmyllyä, ettei pahemmasta väliä... [NUT] Nyt hetki lepoa ja Heartbeatiä sekä Emmerdaleä, sitten taas huomisen suunnittelua.
En muista oonko maininnut täällä foorumilla, kun yksi emäntä oli haukkunut mun miehen varomattomasta ajamisesta, oli oikein ajanut perässä mun työpaikan pihaan ja varta vasten moittinut omasta mielestään "törkeästä" ohituksesta !  :-O Miehen kertomus samasta aiheesta oli edellä hiljalleen matelevasta autosta, jonka hän sitten näppärästi ohitti, ei mitään törkeyksiä, ehei !

Sillä emännällä oli paha päivä  [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #71 : 15.04.08 - klo:16:59 »

Iltapäivää! Käväsin "pastoreita" moikkaamassa, oli kaksi  [:38], ja kaksi telkkää, kaksi isokoskeloa, ja kaksi joutsenta, aina vaan kaksi...se on kevättä, ai niin olihan siellä kaksi varestakin  [:-DD]. Koskelot olivat kyllä poikapari  [:-I]. Mahdoton keli, sohjolunta 10 senttiä tiellä. Aja siinä sitten, no tullessa oli jo sulanut melkein kaiken pois.
Ai kilppareita, onhan siellä lintujakin Vesijärvessä! Telekkiä lienee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #72 : 15.04.08 - klo:16:59 »

Joo, Mesis, tai lääkitys pielessä... [NUT]
Mese: .... rannalla....  [;-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 612
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #73 : 15.04.08 - klo:17:01 »

Just nii  :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #74 : 15.04.08 - klo:17:15 »

juu rannalla... [:-DD]
Mis Sus? kohta tulee huippuhavis Susulta! Pikkulinnut lauloivat...  :-O
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.336 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.