Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 15.4.2008  (Luettu 3194 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #105 : 16.04.08 - klo:11:38 »

Lainaus
Mä en aio laittaa pihakukkia, sillä on turhan rankkaa Tainan ajella tätä väliä kukkia kastelemassa, kun ollaan kolme viikkoa lomareissussa.
Eiku naapureille liikuntaa  [;-)]

Mun tekee just nyt mieli mennä kukkaostoksille. Ja ostaa jotain, mitä minäkään en saa tapettua!  [:-DD]

Elina

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 145
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #106 : 16.04.08 - klo:11:41 »

Mulla menestyy kaikki, mitkä tykkää paljosta vedestä. Mä oon himokastelija!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #107 : 16.04.08 - klo:11:42 »

Mulla menestyy kaikki, mitkä tykkää paljosta vedestä. Mä oon himokastelija!

Mulla menestyisi ehkä kaktukset, mutta en tykkää niistä piikeistä  [;-)]

Elina

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 145
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #108 : 16.04.08 - klo:11:43 »

Niitäkin muuten SAA kastella aika reippaasti!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #109 : 16.04.08 - klo:14:16 »


 Lisäksi ostin parvekkeelle amppelipetunian ja parvekepöydälle orvokkiruukun. Molemmat tekokukkia mutta varsinkin amppekijutska on erittäin aidonnäköinen.

Kiitokset vinkistä! Mä en aio laittaa pihakukkia, sillä on turhan rankkaa Tainan ajella tätä väliä kukkia kastelemassa, kun ollaan kolme viikkoa lomareissussa. Mä taidankin ajaa Plantagenin kautta töihin  :-))

No, kiitokset vielä uudestaan   :-))
60 euroa  [:-/] sinne meni ihan noin vaan. Mutta nyt mulla on joku valkoinen amppelijutska ja pöydälle punainen gerbera ruukussa. Ja linnuille kylpyallas. Harmi, kun pitää odottaa iltaan asti, että pääsee kotiin "sisustamaan" takapihaa.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #110 : 16.04.08 - klo:14:23 »

Tähän väliin tällainen tiedotusluontoinen asia. Olenko käsittänyt oikein, että Kaija tykkää Hortto Kaalosta? Jos erään lehden ohjelmatietoihin on luottamista, niin ensi lauantaina tulee kakkoselta "suuri romanimusiikin ilta" klo 19.40-20.50.
Solisteina Santeri A ja Jasmin. Vierailijana mm. Hortto Kaalo.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #111 : 16.04.08 - klo:14:24 »


 Lisäksi ostin parvekkeelle amppelipetunian ja parvekepöydälle orvokkiruukun. Molemmat tekokukkia mutta varsinkin amppekijutska on erittäin aidonnäköinen.

Kiitokset vinkistä! Mä en aio laittaa pihakukkia, sillä on turhan rankkaa Tainan ajella tätä väliä kukkia kastelemassa, kun ollaan kolme viikkoa lomareissussa. Mä taidankin ajaa Plantagenin kautta töihin  :-))

No, kiitokset vielä uudestaan   :-))
60 euroa  [:-/] sinne meni ihan noin vaan. Mutta nyt mulla on joku valkoinen amppelijutska ja pöydälle punainen gerbera ruukussa. Ja linnuille kylpyallas. Harmi, kun pitää odottaa iltaan asti, että pääsee kotiin "sisustamaan" takapihaa.

Mulla ei mennyt kun 44€. :-)) Ostit sitten varmaan sen saman valkoisen amppelikukan minkä minäkin. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #112 : 16.04.08 - klo:14:29 »

Tähän väliin tällainen tiedotusluontoinen asia. Olenko käsittänyt oikein, että Kaija tykkää Hortto Kaalosta? Jos erään lehden ohjelmatietoihin on luottamista, niin ensi lauantaina tulee kakkoselta "suuri romanimusiikin ilta" klo 19.40-20.50.
Solisteina Santeri A ja Jasmin. Vierailijana mm. Hortto Kaalo.

Kiitos tiedosta! Täytyy yrittää muistaa  :-))

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #113 : 16.04.08 - klo:14:34 »

Tiina, sellaisen aika ison, petuniantyyppisen!  :-)) Sikamainen hinta, 29,90e, mutta se varmaan kestää hyvin!  [;-)]
Mulla on sille seinällä paikka; entiset asukkaat jättivät sellaisen metalli-häkkyrän oven pieleen. Kukaan ei ole vielä siihen törmännyt, mutta ihan hyvä saada siihen kukka. Erottuu paremmin!

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #114 : 16.04.08 - klo:14:40 »

Tiina, sellaisen aika ison, petuniantyyppisen!  :-)) Sikamainen hinta, 29,90e, mutta se varmaan kestää hyvin!  [;-)]

No sitten ei taida olla ihan sama mikä mulla, mun maksoi 19.95€ ja mun mielestä sekin oli ihan tarpeeksi kallis. [:-)] Saa nähdä miten noissa kestää lehdissä värit vai haalistuuko nopeasti auringossa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #115 : 16.04.08 - klo:15:25 »


Autoliikkeessä sai kylmää kovapohjaista suolaista piirakkaa ja pullasiivun, ilmaiset ensiapulaukut oli loppu [:-//]


Delta-Auto?  [:-I]

 [:5] Mistä muuten arvasit? [:-DD] [:-DD]

Hahhaaa. . . . vaikka ei tosiaan naurata.
Ollaan sitten samassa supermerkkihuollossa kiinni  [:-//]
Vaikka me ollaan yritetty löytää jotain muuta ammattitaitoistahuoltamoa.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #116 : 16.04.08 - klo:15:33 »

No on ainakin Jäken Deltassa hirmu hyvät nojatuolit, mutta kahvia siellä ei ikinä tarjottu  [:-)] Ja kolmeen kertaan korjasivat samaan hintaan yhden vian  [:-DD] No, nyt "tyytyväisenä" maksan paljon korkeampia hintoja naapuritalon toyota-huoltamoon  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #117 : 16.04.08 - klo:15:34 »


Autoliikkeessä sai kylmää kovapohjaista suolaista piirakkaa ja pullasiivun, ilmaiset ensiapulaukut oli loppu [:-//]


Delta-Auto?  [:-I]

 [:5] Mistä muuten arvasit? [:-DD] [:-DD]

Hahhaaa. . . . vaikka ei tosiaan naurata.
Ollaan sitten samassa supermerkkihuollossa kiinni  [:-//]
Vaikka me ollaan yritetty löytää jotain muuta ammattitaitoistahuoltamoa.

Kialle on annettu 5 vuoden takuu, eli mä olen naimisissa (pakkoavioliitto) tuon Deltan huollon kanssa vielä pitkään  [:-//]
15 tonnin huolto 400 e. Se oli paljon. Mutta 30 tonnin huolto, 660 euroa, meinas saada mut lentämään persiilleni  [HOT] Juu, ja työkaverien mukaan huoltojen hinnat nousee kilometrien myötä  [:-/]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #118 : 16.04.08 - klo:15:34 »

[:42] Aloittakaa pyöräily [:42] Aloittakaa pyöräily [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 15.4.2008
« Vastaus #119 : 16.04.08 - klo:15:36 »

No on ainakin Jäken Deltassa hirmu hyvät nojatuolit, mutta kahvia siellä ei ikinä tarjottu  [:-)] Ja kolmeen kertaan korjasivat samaan hintaan yhden vian  [:-DD] No, nyt "tyytyväisenä" maksan paljon korkeampia hintoja naapuritalon toyota-huoltamoon  [:-I]

Mä käytin Toyotat Keravalla Kanniston Teboililla huollossa; siellä on ihan laillinen merkkihuolto.  [:-)]
Homma hoitui suunnilleen odottaessa. Siinä kerkis juoda kahvit ja lukea päivän lehdet kahvilassa. Ja mun mielestä hinnat ei olleet pahat!
Delta taas hautoo autoa vähintään klo 9-15. Siinä ajassa ehtisi KIRJOITTAA päivän lehdet.
 

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.