Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.4.2008.Maanantai  (Luettu 1096 kertaa)

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #30 : 21.04.08 - klo:12:51 »

Linnunpoikien kuoriutumisen jälkeen ei ainakaan enää pitäisi ruokkia, ne tarvitsevat paljon hyönteisiä kasvaakseen isoiksi ja vahvoiksi!

Täällä on aika lämmin ottaen huomioon, että taivas on harmaassa pilvessä. Mitäs se mittari sanoo... +13. Fasaani kailottaa kauempana pihalla.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 602
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #31 : 21.04.08 - klo:12:55 »

Minäkin lopetan ruokinnan juuri siitä syystä, että poikaset saavat sitä ruokaa, mitä oikeasti tarvitsevat, ettei niille tule mitään puutosta. Tämä säkki kestää ehkä tämän viikon, ja sitten se on loppu. Näin olen päättänyt, jos ei sitten ihan kauheita pakkasia ja lumikelejä vielä tule.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #32 : 21.04.08 - klo:12:58 »

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. 
Tulikin kaunis päivä, eiliseen verrattuna. [:-)]

Siis tämmöse auringo voi pistää vaa oinas. Nääs tulimerkkien tulimerkki.



 :-)) [:-)] :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #33 : 21.04.08 - klo:13:16 »

Moi ja maanantaita täältäkin. [:-)]
Aamupäivä vierähti kauppa-asioilla. Aamusta oli melko pilvistä välillä paistelikin, nyt taas hiukan tuollaista harsopilveä taivaalla. Lämpötila yöllä nippanappa pakkasella nyt mittarilukema on + 10. Ulos pitänee jotain mennä kuopsuttelemaan, on vain vielä melko märkää joten haravointi ei ihan kaikissa paikoissa onnistu.

Meillä on oikein suursyömäreitä nuo lintuset tätä nykyä. -Entäs teillä? Kuluuko ruokaa nyt enemmän kuin talvella?
Meillä oli viimeviikko sellainen ettei mikään riittänyt. :-))
Nyt en enää laita kuin annostellen yhdelle lintulaudalle pähkinöitä. Niitäkin tahtoo jo jäädä syömättä, tai siis ei mene heti kaikki, kuten vielä viimeviikolla. Kohta loppuu sekin tarjoilu.

Mukavaa viikonalkua taas kaikille ! [:-)]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #34 : 21.04.08 - klo:14:04 »

Jaha, nyt siellä paistelee aurinko. Pitäisköhän lähteä ulos - illemmalla taas töihin kumminkin ja laiskottaa. Siivotakin pitäisi, tulee kersavieraita keskellä viikkoa. On se kiva kun ei tarvitse lähteä kersavahtimaan vaan hoidokit tuodaan kotiovelle...  [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #35 : 21.04.08 - klo:14:14 »

Kävin Arvon kanssa lääkärissä. 55 euroa oli sen keikan hinta!
Mutta  pakko on.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #36 : 21.04.08 - klo:14:46 »

Tervehdys täältä kotoa ennen päiväunia!
Mä karkasin töistä; mulla oli treffit  [:38] Pasin kanssa -RTV:ssä maaliosastolla. Nyt on tilattu tapetteja ja ostettu hurjan monta litraa maalia ja teloja ja kaukaloita. Tiina ja Repe tulevat huomenna "iltakahville"; aavistelisivatkohan he pahaa, jos suosittelin laittamaan jotain vanhaa ja rähjäistä päälle?  [;-)] [:-DD]
Mä otin nyt ainakin yhden, ehkä kaksi pekkaspäivää. Loppuu aika kesken, kun ennen kesälomaa pitäisi saada kämppä kuntoon. Ja kun herätys olisi 04.30, ei iltaisin voi jatkaa kovin myöhään. Kyllä kai mä täällä osaan yksinkin sutikoida ja telata maalia seiniin?  [:-I]

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #37 : 21.04.08 - klo:15:05 »

Kävin Arvon kanssa lääkärissä. 55 euroa oli sen keikan hinta!
Mutta  pakko on.

No voi sentään. Mikäs sillä tällä kertaa on? Toivottavasti paranee pian!  [:1]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #38 : 21.04.08 - klo:15:17 »

Tervehdys täältä kotoa ennen päiväunia!
Mä karkasin töistä; mulla oli treffit  [:38] Pasin kanssa -RTV:ssä maaliosastolla. Nyt on tilattu tapetteja ja ostettu hurjan monta litraa maalia ja teloja ja kaukaloita. Tiina ja Repe tulevat huomenna "iltakahville"; aavistelisivatkohan he pahaa, jos suosittelin laittamaan jotain vanhaa ja rähjäistä päälle?  [;-)] [:-DD]
Mä otin nyt ainakin yhden, ehkä kaksi pekkaspäivää. Loppuu aika kesken, kun ennen kesälomaa pitäisi saada kämppä kuntoon. Ja kun herätys olisi 04.30, ei iltaisin voi jatkaa kovin myöhään. Kyllä kai mä täällä osaan yksinkin sutikoida ja telata maalia seiniin?  [:-I]

Täytyykin laittaa "ykköset" päälle niin ei joudu maalaushommiin. [:-DD]
Eikun oikeesti voitaisiin kyllä jeesata mutta parissa tunnissa ei paljon ehdi, ainakaan näin laiska ihminen. :-)) Repe on kans tän viikkoa pekkasilla joten sehän vois kyllä jäädä sun avuksi maalaushommiin. [:-)] Sekin on kyllä suunnitellut prätkäreissuja viikon varrelle, muttei varmaan tykkää huonoa jos mä lupaan sen sulle avuksi. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #39 : 21.04.08 - klo:15:21 »

TTiina ja Repe tulevat huomenna "iltakahville"; aavistelisivatkohan he pahaa, jos suosittelin laittamaan jotain vanhaa ja rähjäistä päälle?  [;-)] [:-DD]


Täytyykin laittaa "ykköset" päälle niin ei joudu maalaushommiin. [:-DD]
Eikun oikeesti voitaisiin kyllä jeesata mutta parissa tunnissa ei paljon ehdi, ainakaan näin laiska ihminen. :-)) Repe on kans tän viikkoa pekkasilla joten sehän vois kyllä jäädä sun avuksi maalaushommiin. [:-)] Sekin on kyllä suunnitellut prätkäreissuja viikon varrelle, muttei varmaan tykkää huonoa jos mä lupaan sen sulle avuksi. :-))

Niin, onhan maalaaminen toki paljon mielekkäämpää kuin villinä ja vapaana huristaa moottoripyörällä keväisiä teitä!  :-))

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #40 : 21.04.08 - klo:15:23 »

Kyllä kai mä täällä osaan yksinkin sutikoida
[/quote] ja telata maalia seiniin?  [:-I]

Juu osaat ja itselle kun välttää vaikkei olisikaan ihan viimeisen päälle  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #41 : 21.04.08 - klo:15:26 »

Kyllä kai mä täällä osaan yksinkin sutikoida
ja telata maalia seiniin?  [:-I]

Juu osaat ja itselle kun välttää vaikkei olisikaan ihan viimeisen päälle  :-))
[/quote]

Pasi on näissä asioissa aika pilkunviilaaja  [:67] kun taas mä osaan ottaa rennosti  [:-DD]
Sinä on pieni ristiriita. Kuitenkin työn jälki katsotaan melkein suurennuslasilla  [RULES]

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #42 : 21.04.08 - klo:16:07 »

Marjulin nimi oli tänään hukassa.  Mietin ja mietin, sit ajattelin vaikka mitä nimiä Didin rinnalle, mut ei sopineet. 
Töyhtis tuli aina mieleen.  Sit yks kaks räppäs, et Marjulihan se Didin kulta on!  :-))

Tänään kunnostauduin ja soitin sairaalaan tiedustellen leikkauksesta.
Mitään papruja ei ole vielä sinne tullut, mut ja kun tulee, niin kaikki käy nopeaan, jos leikkaus suositus on lähetetty kiireellisenä.  Saattaa lonkkani saada uuden nivelen enskuussa.  [KIPPIS]

Sus, oinashan on tumma ja tulinen!!  [:-DD] :-)) :-))

Sitä piti vielä sanoa, et olin ennen sairaalaan soittoa ihan maassa.  Tein jo melekein kuolemaa.. sit soiton jälkeen sain taas virtaa ja tässä mä höpisen teille.  [:14] [:14]

Arvolle vastakarvaan silityksiä.  [:-)]

Mukavaa iltapäivää kaikille.  [:-)]
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #43 : 21.04.08 - klo:16:15 »

Tänään kävin työterveyslääkärillä. Taisi olla tyhjää täynnä koko reissu. Tai siis kyllä hän lupasi jotain jos en pysty työskentelemään siinä ikkunattomassa työhuoneessa!
Perjantaina jouduin lähtemään aamupäivästä pois kun verenpaine nousi huimiin lukemiin ja tuntui, että päästä katkeaa jotain (luulisi ettei tyhjässä päässä mitään ole?)

Koppikauhu iski ilman ennakkovaroitusta.
Ei voi mitään.
Tämä viikko onkin vapaa viikko. Ensi viikosta ei vielä tiedä...
 [:´((]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 876
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.4.2008.Maanantai
« Vastaus #44 : 21.04.08 - klo:16:29 »

Kotona taas  [:-)]

Toivotaan jattalle ratkaisua työtilaan ja Arvolle paranemisia ja kaikille muillekin isoille ja pienille pönttöläisille parempaa oloa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.279 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.