Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pesän alkua pöntössä 3 eli uutisia Pönttiksen päiväkirjassa  (Luettu 3966 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Toivottavasti se yksin lähtenyt poikanen selviää yöstä ettei satu mitään. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286

Että, kun ovat söpöjä!
Toimiiko teillä live?
Mulla ei.  [:-(]  Realprayerista tulee herjaus. 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Että, kun ovat söpöjä!
Toimiiko teillä live?
Mulla ei.  [:-(]  Realprayerista tulee herjaus. 

Live-kuva ei ole tänä vuonna toiminut, mutta se 10 sek. päivittyvä kuva kyllä toimii.
Yhdessä kasassa köksöttää poikaset, lähtisivät nyt maailmalle muutkin sen yhden eilen lähteneen perään. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913

Kyllä nyt näyttää siltä, että ainakin nuo kaksi suurinta poikasta olisivat ihan lähtövalmiita. Äsken jo näytti siltä, että nyt mennään, mutta sitten tuli emo ja toi ruokaa ja poikanen palasi alas. Kovasti näyttää kyllä olevan jo menohaluja, joten minä hetkenä hyvänsä se sieltä ponkaisee avaraan maailmaan  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Kyllä nyt näyttää siltä, että ainakin nuo kaksi suurinta poikasta olisivat ihan lähtövalmiita. Äsken jo näytti siltä, että nyt mennään, mutta sitten tuli emo ja toi ruokaa ja poikanen palasi alas. Kovasti näyttää kyllä olevan jo menohaluja, joten minä hetkenä hyvänsä se sieltä ponkaisee avaraan maailmaan  :-))

Juu, mä olen koko päivän seurannut niitten touhuja ja siltä näyttää että kohta se on menoa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka

Minä kun en eilen pöntöllä ehtinyt käymään, ihmettelinkin että poikasia olisi vain kuusi.
Mutta sehän on hyvä että yksi jo ulos maailmaan lentänyt.
Toivotaan että selviytyy alun vaaroista, kuten sisaruksensakin.

muos;  Yksi poikasista näyttää vähän pienemmältä kuin toiset.
« Viimeksi muokattu: 02.06.08 - klo:14:47 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913

Kaksikin on aika pieniä. Itse asiassa olen vähän tuosta pienimmästä huolissani. Se jää nyt kovasti tuonne isompiensa jalkoihin ja jollei nuo rontit tuosta kohta häivy tallomasta, niin en paljoa veikkaisi sen selviytymisen puolesta  [:-(]

Lisäys: Nytkin kun pesään tuli ruokaa, se ei jaksanut enää edes aktiivisesti kerjätä, vaikka ei nukkunut. Pahalta näyttää.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Kaksikin on aika pieniä. Itse asiassa olen vähän tuosta pienimmästä huolissani. Se jää nyt kovasti tuonne isompiensa jalkoihin ja jollei nuo rontit tuosta kohta häivy tallomasta, niin en paljoa veikkaisi sen selviytymisen puolesta  [:-(]

Lisäys: Nytkin kun pesään tuli ruokaa, se ei jaksanut enää edes aktiivisesti kerjätä, vaikka ei nukkunut. Pahalta näyttää.

Mä huomasin kanssa tässä ihan viimeisen tunnin aikana että yksi näyttää nyt kyllä jäävän muiden jalkoihin. [:-(] Tosta päivittyvästä kuvasta ei oikein näe kuinka usein emo tuo ruokaa. Alkaisi nyt vaan houkutella poikasia ulos.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

No ei ne nyt tänäänkään mihinkään lähteneet, koko päivän olen odottanut että ottaisivat siivet alleen ja lähtisivät maailmalle mutta ei. Ja huomenna aamulla kun tulen töihin klo 9, niin varmasti on pönttö tyhjä ja lähtö jää multa näkemättä. No, onneksi sen näkee sitten jälkikäteen videolta. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913

Jännä tosiaan nähdä aamulla, että onko siellä pönttö tyhjänä. Kovasti olisi jo valmiin näköistä sakkia. Pienimmät voisivat jäädä vielä päiväksi vahvistumaan, varsinkin jos emot toisivat vielä niille reilusti ruokaa, mutta nuo neljä isompaa saisivat jo ottaa siivet alleen.

Hirveää mylläystä siellä on nytkin koko  ajan. Emo yrittää muka nukkua, mutta näyttää lähinnä joutuneen poikasten pyörittämään tehosekottimeen.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Hilu

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -

Kuusi pikkupipopäätä näyttää edelleen olevan pöntössä  [:-)]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913

Tarkkaa kellonaikaa en nyt muista, Kaitsu sen tiesi kertoa, mutta joskus seitsemän pintaan oli lähtenyt yksi poikanen. Saas nähdä miten nuo loput. Yksi on kovasti alla edelleen, eikä ole ollenkaan vahvoilla ruokajonossa.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Äsken taisi taas lähteä yksi poikanen pöntöstä. [:-)]

Tai ehkä sitten ei kuitenkaan, hirmu vaikea nähdä kun ne on välillä niin päällekäin ja sitten vielä emo käynneillään sekoittaa lukumäärää.
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo:10:38 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897

Nyt lähti varmaan taas yksi........... neljä on nyt.
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo:12:12 kirjoittanut Varpunen »
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913

En tässä aamupäivällä päässyt seuraamaan poikasia ja kas, sieltä onkin yksi lähtenyt ja loput niin virkeinä ja menohaluisen näköisinä, että saattavat lähteä minä hetkenä hyvänsä. Kaikki neljä ovat nyt oikein hyvin voivan näköisiä!
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.
 

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.