Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?  (Luettu 504 kertaa)

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #15 : 26.04.08 - klo:22:11 »

höh, kysymyksiä [:-I] gallup olis kivempi.
känny nokia, jotain, Hyvää siinä on se että se on pieni, ei kuvia, ei radiota, ei mittää turhaa tarpeetonta mukana kannettavaa, mutta huonoa siinä on se että se ei ole nyt kunnossa.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #16 : 26.04.08 - klo:22:13 »

höh, kysymyksiä [:-I] gallup olis kivempi.
känny nokia, jotain, Hyvää siinä on se että se on pieni, ei kuvia, ei radiota, ei mittää turhaa tarpeetonta mukana kannettavaa, mutta huonoa siinä on se että se ei ole nyt kunnossa.

Nyt sitten kännyn ostoon jolla saa kuvia, jossa on radio ja joka toimii :-))
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #17 : 26.04.08 - klo:22:27 »

En mä halua uutta, vielä. Kun kaikissa uusissa olisi niin paljon opettelemista, enkä halua kesää pilata uuden kännykän käytön opettelulla. Pärjään hätätilassa tällä, jotenkin se toimii, kun kokeilen kaikki konstit.
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #18 : 26.04.08 - klo:23:38 »

Samsung. Tosi pieni ja sievä, mutta muuta hyvää siinä ei sitten olekaan.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #19 : 27.04.08 - klo:16:11 »

Nokia 6233..pari viikko vanha... [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #20 : 27.04.08 - klo:18:06 »

Nokia, ihan perus kännykkä, eikä maksanut paljoo.
Jos hajoo, niin onhan nuita vanhoja kännyköitä tullut säästettyä.  Ovat joskus antiikkia.  :-))
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #21 : 27.04.08 - klo:19:22 »

Nokialainen 7280 ( http://img.alibaba.com/photo/11324140/Nokia_7280_brand_New.jpg ), jossa akku vetää viimeisiään, hyvä jos yhden puhelun pystyy puhumaan latauksen jälkeen. Ja tuo valintanappi temppuilee eikä aina saa koko puhelinta auki lukituksesta.  [:-(] Siis uuden hankinta on edessä, kun tuohon ei itse saa akkuakaan vaihdettua, kun koko puhelin on silloin purettava.

Ostin jo kerran nokialaisen 6111 puhelimen, mutta mies hajotti omansa ja annoin sen hänelle ja onpa senkin jo kadottanut  [:-/]
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #22 : 27.04.08 - klo:19:29 »

Minulla on ikivanha Nokia jotain...
Se on hyvä kapine. Sillä voi soittaa ja vastata puheluihin. Joskus akku loppuu kesken puhelun. Sitten lataan sen.  :-))
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #23 : 27.04.08 - klo:19:37 »

Joku vanha Nokia, en edes tiedä mitä mallia kun ostin sen käytettynä. Minä olen sellainen vanhojen puhelinten loppukäyttäjä, luovun kännystä vasta kun se joko ei kertakaikkiaan enää toimi (niinkuin edellinen, siitä hajosi liian monta liikkuvaa osaa) tai kun siihen ei enää myydä akkuja. En ole ikinä oikein ymmärtänyt miksi ihmisen pitäisi hankkia joka vuosi uusi kännykkä.

Hyviä puolia: vanha, niin kukaan ei halua varastaa sitä; oranssi, se ei huku minnekään; riittävän iso ettei se huku laukun uumeniin.

Huonoja puolia: mulla ei ole sen käyttöohjetta, niin en osaa säveltää siihen "omaa" soittoääntäni joka mulla on ennen tätä kännyä aina ollut! Kun laittaa uniikin soittoäänen, niin tietää aina tasan milloin se on oma puhelin joka soi. Ja sitten sen kuulee aina helpommin ulkona kun korva poimii sen "oman" melodian. Ai niin, lisäksi se tekstarin tulosta kertova piippaus on ruma. Edellisessä oli semmoinen  nätti nouseva "blip" tässä iso ja äänekäs "PIIIIIP" joka pelästyttää mut joka kerta... :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #24 : 27.04.08 - klo:19:40 »

Viisi vuotta vanha Nokia, toimii edelleen. Akku ei vielä ole osoittanut loppumisen merkkejä, mutta ei se päivä luultavasti kaukana ole... [:-I]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #25 : 27.04.08 - klo:19:42 »

Viisi vuotta vanha Nokia, toimii edelleen. Akku ei vielä ole osoittanut loppumisen merkkejä, mutta ei se päivä luultavasti kaukana ole... [:-I]

Akkuja saa puhelinkaupasta lisää. Yksi tuttu puhelinkaupan myyjä kertoi mulle, että jotkut ihmiset ei tajua että akun voi vaihtaa ja sitten ne tuo puhelimen vaihtoon heti kun akku alkaa osoittaa loppumisen merkkejä...  :-O No, sittenpä minä saan aina uudenveroisia puhelimia!  :-))

Muoks: Milloin minä oikein opin kirjoittamaan kunnolla? Tai edes tarkistamaan oikeinkirjoituksen ennen kuin lähetän viestin?
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #26 : 27.04.08 - klo:19:46 »

Toivottavasti vanhaan puhelimeeni vielä saa akkuja, on nimittäin ollut tähän asti tosi hyvä kapistus. Ei mikään maanantaikappale. [:-)] Sen toiminnot ovat riittäneet omiin tarpeisiini aivan hyvin.
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #27 : 27.04.08 - klo:19:49 »

Viisi vuotta vanha Nokia, toimii edelleen. Akku ei vielä ole osoittanut loppumisen merkkejä, mutta ei se päivä luultavasti kaukana ole... [:-I]

Akkuja saa puhelinkaupasta lisää. Yksi tuttu puhelinkaupan myyjä kertoi mulle, että jotkut ihmiset ei tajua että akun voi vaihtaa ja sitten ne tuo puhelimen vaihtoon heti kun akku alkaa osoittaa loppumisen merkkejä...  :-O No, sittenpä minä saan aina uudenveroisia puhelimia!  :-))

Muoks: Milloin minä oikein opin kirjoittamaan kunnolla? Tai edes tarkistamaan oikeinkirjoituksen ennen kuin lähetän viestin?

Jess! Se on minun kännykkäni salaisuus. Ostan uuden akun, kun vanha rupeaa temppuilemaan liikaa.  [:5]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #28 : 27.04.08 - klo:21:19 »

Kohta viisivuotias Nokian perusmalli, soitan, vastaan ja lataan, tekstiä tarvittaessa, siinä se. Hyvin on toiminut vaikka lattiallekin putoillut muutaman kerran,  vähän on kuin osat irrallaan  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
« Vastaus #29 : 27.04.08 - klo:21:39 »

Toivottavasti vanhaan puhelimeeni vielä saa akkuja, on nimittäin ollut tähän asti tosi hyvä kapistus. Ei mikään maanantaikappale. [:-)] Sen toiminnot ovat riittäneet omiin tarpeisiini aivan hyvin.

Mun kännykkä on kahdeksan vuotta vanha Nokialainen 6150 ja alkuperäinen akku alkoi loppua ja ostin siihen just runsas viikko sitten uuden akun ja taas pelittää hyvin  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.12 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.