Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 2. toukokuuta  (Luettu 1188 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #45 : 02.05.08 - klo:14:58 »

Tulipalo on aina tosi ikävä juttu  [:-(]  ja vielä talolla oli uudet omistajatkin, onneks siellä ei ollut ketään kotona ja henkilövahinkoilta vältyttiin ....

Nii-i. Toivottavasti vakuutukset on kunnossa. [:-I] En usko, että olivat kovin paljoa ehtineet remontoida kun ihan vastikään olivat ostaneet talon, ehkä aineelliset vahingot ei sitten aivan mielettömät ole, vaikka on tietenkin, mutta kuitenkin. Vaan enhän minä tiedä.

Tää on ihan kauhee päivä. Tiituki on kipeä. [:-(] [:´((] Oon vähän kattellu, että se on ollut vaisu, mut nyt se on niin vaisu, että ihan pelästyin. Ja laihtunut :-O Nääs sillä on niin tuuhea pitkä karva, että en ollut huomannut, mutta nyt huomasin. Epäilen kyllä matoja, toivottavasti ei lapamato! Korvissa on jotakin, pitääköhän mun lähteä jo KOLMANNEN kerran kohta Prismaan, apteekkiin, ostamaan semmosia korvatippoja, joita on ollu ennenkin. Joi se äsken vettä ja ihan vähän nuolasi tonnikalalautasta ja nyt nukkuu. Katon nyt viikonlopun ja sit se on vaan lääkäriinmeno, jos ei piristystä tapahdu. Jotenki pitää saada matolääkkeet työnnettyä nyt sen kurkusta alas.

Mulla oli vaikka mitä KIVOJA suunnitelmia täksi päiväksi ja nyt tuntuu, että päivän energiat on jo menny. Airi on nyt JOKA PAIKASSA. Taidan siirtyä tuonne vali-vali-osastolle ihan sovinnolla. [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #46 : 02.05.08 - klo:15:05 »

Tsemppiä Sus  [:30]  ja toivottavasti Tiitu pian toipuu ja lääkäriin pikimmiten jos ei matolääke auta ....

21 plussaa, vaikka on pilvistä ja melkein tyyntä, nyt päivän hunajateekupposelle ja sitten ulkoilmaan ... heips  [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 750
  • Itä-Uusimaa
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #47 : 02.05.08 - klo:16:04 »

Varjossa 24 astetta ... huh huh  :-))
Luonto on hetkessä humahtannu ihan vihiriäks ...nurmikko rehottaa, ja kukkaset kukkii
tuomikin on alkanut kukkimaan. Takatalvea ei nyt millään haluaisi nähdä, mutta on se vielä
ihan mahdollinen  [:-I]

Ihanalutunenpikkumussukka toi Pihiksen oravanpoika  [:36]

Mukavaa perjantainjatkoa  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #48 : 02.05.08 - klo:16:21 »

On tää kanssa... äsken aattelin, jos kertois Airi-osastossa päivän tapahtumia, niin... luovuin ajatuksesta sitte. Kun tajusin, että siitä tulisi novelli. [:-I] Tyydyn mainitsemaan, että vähintään kymmenen kertaa on Airi tänään puuttunut peliin.

Oon ihan [NUT] ja nyt pitäisi muistella "Kuinka Antaa Kissalle Pilleri"!!!

Ja sitä korvalääkettäkin mulla ON ja se pysyy käyttökunnossa 3 VUOTTA ja tuossa pullossa se ois pitäny käyttää viime joulukuuhun mennessä... [:´((] ja soitin apteekkiin ja kysyin onks tää reseptilääke vai käsikauppatavaraa, ni RESEPTILÄÄKE.

*Prhn*

Ai nii, tää ei ollukaan vali-osasto, eikä Airi-osasto... olkaa kärsivällisii...

aurinko paistaa ja linnut laulaa... (yrittää keksii jotaa positiivista...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #49 : 02.05.08 - klo:16:25 »

Tsemppiä Sus  [:30]  ja toivottavasti Tiitu pian toipuu ja lääkäriin pikimmiten jos ei matolääke auta ....


Nii, lääkäriin pikimmiten mutku Airin mielestä on perjantai ja kello on 16.22. Ja sit on viikonloppu ja...


Äh. Alkaa kohta jo naurattaa itteekii. Kiitos tsemppauksesta hippis, ja sen verran hyvää, että pikkasen Tiitukka söi lisää tonnikalaa äsken. Melkoisen ruokahaluton on kyllä. Ehkä tää täst.

24 pussaa täälläki!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #50 : 02.05.08 - klo:16:26 »

Päivän kierros tehty pari pisaraakin tuli välillä ja aurinko ilmestyi kunnolla näkyviin vasta äskettäin kun kierros oli käytännössä jo tehty, kilometrejä tavalliset 50 ja muutama ylikin  [:-)]

Nyt mittarissa 21,0 [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #51 : 02.05.08 - klo:16:55 »

Voi että, kun se Airi on nyt käynyt Susun kimppuun  [:-/]. Hus-pois sieltä, ninko olisit jo!!!
Mitä, jos Tiitu on vain tämän yhtäkkisen lämpimyyden takia vaisu, kun hänellä on vielä niin pitkä turkkikin. Saattaa olla hiukan tukala olo, ennen kuin tottuu. Seuraile nyt kuitenkin, ja anna matolääkettä, -jos onnistut  [:-)]. Ei oo aina ihan helppoo.

Minä olen tuskaillut puutarhani kanssa tänään. Minulla ei saisi olla minkäänlaista puutarhaa, kun en ole sitten laisinkaan mikään puutarhaihminen. Siellä sitä on suloisessa sekamelskassa lupiinit ja ruusut (joka leviää kuin kulovalkea joka paikkaan) ja vielä valkojuurta. Niitä olen koittanut nyhtää tänään pois. Osan sain,-osan en. Minä muutan kohta kerrostaloon  [:-/]. Siellä ei ruusut rehota  [:-DD]

Ai niin, piti vielä sanomani, että tänään koiralenkillä näin hienoja perhosia, vihreitä ja sinisiä, sellaisia pieniä. -Ja sitruunaperhosen.
« Viimeksi muokattu: 02.05.08 - klo:16:56 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #52 : 02.05.08 - klo:16:58 »

pienet vihreät ovat sitten kangasperhosia ja siniset paatsamasinisiipiä  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #53 : 02.05.08 - klo:17:03 »

Kiitos tiedosta  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #54 : 02.05.08 - klo:17:08 »

Tuosta Tiitusta, ei tämä kuumuudesta johdu, mä nimittäin pelästyin kun otin sen syliin, niin se on kevyt kuin höyhen. Selkärangan luutkin tuntuu sormissa. Siis se on kauheen laiha! Tiätteks mitä äsken teki... lipoi kielellään kissanhiekka-astian kissanhiekkaa! Sillä on joku puutos. [:-(] Se taas voi johtua madoista, VARSINKIN lapa-....... [:´((] Ja se tarkoittaa, että pillereitä pitäisi antaa seitsemän... [:-I] [:-I] [:-I] [:-I] [:-I] [:-I] [:-I]

Perustan kohta ihan oman ketjun: "Sus'in perjantai 2.5.-08". Saan sitte puhuu koko ajan ittestäni ja ittestäni ja ittestäni. [:-I] :-)) :-)) :-)) Joi hää äsken jo maitoakin. [:-)]

Siis - oikeesti - tänään mun piti mennä metsään kuvaamaan metsää. :-)) Suunnitelma vaan meni vähä mettään.  [:-I]

Saa nauraa. En loukkaannu. ( [:-//] [:-I] [:-DD] ) Nyt lopetan räpättämisen.

Asiaan: Täällä lentelee koko ajan sitruunaperhosia. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #55 : 02.05.08 - klo:17:10 »

Puhu Sinä vaan ittestäs. Sitä on kiva lukea  [:-)]. Sen ainakin tahtoisin kuulla, tai lukea, mitenkä on onnistunut niiden seitsemän pillerin syöttäminen  [:-I]  :-))

Mutta vakavasti puhuen, onko Tiitu ollut kauankin "ruokaheitolla", eli syönyt huonosti? Voi, kunpa ei olisi mitään vakavaa.
« Viimeksi muokattu: 02.05.08 - klo:17:12 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #56 : 02.05.08 - klo:17:32 »

Puhu Sinä vaan ittestäs. Sitä on kiva lukea  [:-)]. Sen ainakin tahtoisin kuulla, tai lukea, mitenkä on onnistunut niiden seitsemän pillerin syöttäminen  [:-I]  :-))

Mutta vakavasti puhuen, onko Tiitu ollut kauankin "ruokaheitolla", eli syönyt huonosti? Voi, kunpa ei olisi mitään vakavaa.

Aiemmin se on syönyt hirveän PALJON. En mä nytkään ollut oikein huomannut, ennen kuin viime päivinä. Kun on kaksi kissaa niin ei oikein aina tiedä kuka söi, öh... miksköhän tuo toinen on liian lihava... [:-I]

Nii se seitsemän pilleriä... [:-I] ... niitä pillereitä oli 3x7=21 koska kissoja oli KOLME. Tattaraa............  [:-I] .........[:-DDD]  Ja mä SYÖTIN ne!  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #57 : 02.05.08 - klo:17:33 »

Hetkeksi pihalle katselemaan  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #58 : 02.05.08 - klo:17:41 »

Puhu Sinä vaan ittestäs. Sitä on kiva lukea  [:-)]. Sen ainakin tahtoisin kuulla, tai lukea, mitenkä on onnistunut niiden seitsemän pillerin syöttäminen  [:-I]  :-))

Mutta vakavasti puhuen, onko Tiitu ollut kauankin "ruokaheitolla", eli syönyt huonosti? Voi, kunpa ei olisi mitään vakavaa.

Aiemmin se on syönyt hirveän PALJON. En mä nytkään ollut oikein huomannut, ennen kuin viime päivinä. Kun on kaksi kissaa niin ei oikein aina tiedä kuka söi, öh... miksköhän tuo toinen on liian lihava... [:-I]

Nii se seitsemän pilleriä... [:-I] ... niitä pillereitä oli 3x7=21 koska kissoja oli KOLME. Tattaraa............  [:-I] .........[:-DDD]  Ja mä SYÖTIN ne!  [:-DD]

Oookona ihan varma, että ne kaikki meni oikiaan osoitteseen?  [:-I] -Ettei vaan joku mennyt lattian rakoon. Jouduitko hakemaan kissoja verhoista, tai sängyn alta, tai......?  :-)) -Entäs pillereitä?  [:-I]  :-))

Onkohan muuten voinut käydä niin, että Tiitun ruoat on menneet parempiin suihin? Aattelin vaan, jos toinen lihoo ja toinen laihtuu... Kissojen ruokailua on paljon vaikeampi vahtia kuin koiran, kun kissa yleensä syö vähän kerrallaan, ja monta kertaa päivässä, kun koira syö kerralla kaikki, -ainakin meillä  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #59 : 02.05.08 - klo:17:50 »

Sen ainakin tahtoisin kuulla, tai lukea, mitenkä on onnistunut niiden seitsemän pillerin syöttäminen  [:-I]  :-))


Niin, kaikessa lyhykäisyydessään, kaikki alkoi siitä, että Tiitu oksensi lapamadon. Joten kaikki kolme kissaa piti lääkitä. Sain eläinlääkäriltä neuvot, että sitä ja sitä sorttia ja jokaiselle annettava seitsemän pilleriä. Kauhussani kysyin, että SEITSEMÄN? Että eikö ne KUOLE siihen? "Ei kuole".

Jouduin ostaan niitä pakettejakin apteekista semmosen määrän (joka paketissa vain 2-3 pilleriä), että ne loppui apteekista, joutuivat tilaamaan lisää. [:-DD]

Kekkasin antaa ne niin, että muussasin pillerit jauheeksi kahden lusikan välissä, sekoitin veteen, pistin vähän sokeriakin sekaan, ettei maistuis niin pahalta, ja tämä neste sitten semmoiseen lääkeruiskuun. Siitä sitten neste kurkkuun. Onnistui. Vaikka oli sekin aika hommaa, kun osa meni kissojen rinnuksille. [NUT] Juu, olen ihan varma, että kaikki EI mennyt oikeaan osoitteeseen, ja joku kisuista myös oksensi satsin ulos, joten... en tiedä lähtiks lapamadot. [:-I] Enkä tiedä kuka oksensi. Uuuuuh!

Kohta lähden kyl miekin hiukan pihalle ulkoilemaan. :-))

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.2 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.