Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 2. toukokuuta  (Luettu 1186 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #60 : 02.05.08 - klo:18:02 »

 [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #61 : 02.05.08 - klo:18:19 »

Katon päällä tuli kurkittua kaukoputkella mutta ei mitään ihmeellistä näkynyt järvellä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #62 : 02.05.08 - klo:18:50 »

Perjantai-ehtoota!
Nyt on ihan oikeesti kesä: puissa lehdet ja ruoho kasvaa ihan silmissä. Myös rikkaruohot.
Ja ötököitä on: lehtokotiloita on joka aamu paljon pitkin pihaa. Jotain rakeita sirottelin kukkapenkkiin.
Saa nähdä auttavatko.
Joku kertoi nähneensä liljakukkojakin jo, mutta niitä ei onneksi ole vielä täällä ollut. :-))
Kevään ensimmäisen golf-kierroksen pelasin tänään. Leivoset lauloivat ja olihan sinne eksynyt muutama valkoposkihanhikin.
Nyt on posket punaisina ja mukavan raukea olo runsaan neljän tunnin ulkoilun jälkeen.
Leppoisaa viikonloppua kaikille  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #63 : 02.05.08 - klo:19:14 »

Meillä, toisin kuin monilla muilla, oli työpäivä ! "Asiakkaita" oli kuitenkin vähänlaisesti ja hekin panivat hanttiin, kun "on niin moni poissa".  [:-I] Onneksi viimeiselle iltapäivän tunnille osui pihan siivousta, että sai olla ulkona ihan luvan kanssa. Yhden sitruunaperhosenkin näin ja juttelin ohikulkevan koirankävelyttäjän kanssa, joka oli tosi tyytyväinen, kun nuoriso kerrankin siivosi eikä sotkenut tien varsia.  :-))
Tänään jätetään saunominen väliin, kun tuli saunottua juuri vappuaattona, jos huomenna sitten.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #64 : 02.05.08 - klo:19:21 »

Ihana ihana ilma tänään ollut. Harmi vaan kun tää flunssa vie mehut pois. Mutta jaksaahan sitä flunssaisena kuitenkin edes ulkona istuksia kun on niin lämmintä. Tosin jossain vaiheessa piti vetäistä fleecepaita päälle, kun alkoi palelemaan, vaikka ulkona oli vielä 21 astetta lämmintä.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #65 : 02.05.08 - klo:19:48 »

Kerrankin Airi tekee jotain mun hyödykseni!  :-)) Vappuaattona ei voinut siivota yhtä kauppaa kun se koko talo meni kiinni kuudelta eikä mulla ollut avainta niin että olisin päässyt siivoomisen jälkeen ulos, ja koska tänä aamuna mulla oli töitä muualla, niin yksi toinen siivosi sen kaupan tänä aamuna. Mutta. Se toinen unohti jättää mulle sen kaupan avaimen, että mä olisin päässyt siivoomaan sen taas tänä iltana!  :-)) Se lupasi sitten siivota sen maanantaiaamuna ja jättää avaimen mulle silloin, ja mä pääsin tuntia aikaisemmin kotiin...  :-))

Kerrankin unohtelusta seuraa jotain hyvää mulle!  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #66 : 02.05.08 - klo:19:54 »

Tänään heräsin ihme ja kumma kyllä vähän aikaisemmin kuin muutoin. Mentiin Jennan ja Roosan kanssa Tammisaaren cityyn ostoksille ruokakauppaan.
Tulihan sitä tallustettua n. 7,5 km.
Aurinko paahtoi  [:45]ja kuuma oli, olihan meillä juotavana ihk ihanaa kylmää COCISTA mä join sitä ZEROA.
Ja Roosa [:24] kuin on kohta 10 vuotias sai istua kärryissä(Lastenvaunuissa).
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #67 : 02.05.08 - klo:20:02 »

Mie alan nyt kyllä huolestua. Tiitu yrittää koko ajan syödä kissanhiekkaa. [:-(] Mun on pitäny piilottaa se vati.
Yritin antaa matolääkettä ruiskulla, mutta ei kyllä sinnepäinkään että ois edes meinannut onnistua. En ollenkaan muistanut, että pitää itte olla haarniskassa. 20 kynttä + hampaat paljaassa käsivarressa ei oikein tunnu kivalta. Hölmöhän mä oon. Päällä on oltava paksuhihainen toppatakki ja käsissä nahkasormikkaat.

No nyt on kissa melkein verhotangossa, eli siis sängyn alla nurkassa eikä takuulla tuu pois tunteihin.

Sen silmät menee enemmän ja enemmän sirrilleen, en oo oikein varma rähmiikö, mutta niinku umpeen menee. [:-(] Se on kyllä yks matoihin liittyvä oire... Nyt mie pelkään, että hää kuolee mun käsiin... hätäilenköhän minä nyt liikaa taas. [:-I]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #68 : 02.05.08 - klo:20:07 »

Olipa lämmin päivä, ja töissä oli niin rauhallista että kerkesi kahvitauot istua terassilla :-))
Kebab ja ranskalaiset valmistumassa, nälkä on - taas. Tänään olisi ollut oikein upea grillisää,
mutta ei ole grilliä niin pitää tyytyä uunissa valmistettavaan ruokaan.  [:-P]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #69 : 02.05.08 - klo:20:14 »

Mitähän Tiitun kanssa oikein olisi parasta tehdä? Onko hän saanut ruohoja syödä? Aattelin, että jos olisi vaikka karvatollo vatsassa, kun niin eriskummallista, kuin kissanhiekkaa koittaa syödä. En tiedä, mietin tässä vaan eri vaihtoehtoja. Paranisi nyt vaan pian.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #70 : 02.05.08 - klo:20:31 »

Mitähän Tiitun kanssa oikein olisi parasta tehdä? Onko hän saanut ruohoja syödä? Aattelin, että jos olisi vaikka karvatollo vatsassa, kun niin eriskummallista, kuin kissanhiekkaa koittaa syödä. En tiedä, mietin tässä vaan eri vaihtoehtoja. Paranisi nyt vaan pian.

Siirryin vali-vali-osastolle. [:-)] Siellä vastausta. En haluu koko päivän ketjua täyttää tällä pohdinnalla...

Vähä iloisampaa askaa, kuvailin pihalla tuossa vähän aikaa sitten, oli ihana valo, kun aurinko alkoi jo vähän painua alaspäin. Sää on kyllä semmonen, että en yhtään ihmettele, jos ukkosta tulee viikonloppuna. Käsittämättömän ihana kevätilma. Siis kesäilma. Tekis mieli mennä vielä vähän pihahommiin, harmittaa kun jäi tekemättä kaikki mitä piti. Hmh. No välillä se on tämmöstä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #71 : 02.05.08 - klo:20:36 »

Onko sillä oikeastaan mitään väliä, minkälaisella asialla tämän ketjun täyttää  [:-)]. Tämähän on vapaa keskustelu -osasto  [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #72 : 02.05.08 - klo:20:43 »

Voi sitä Tiitua, joku on nyt vinossa. Matolääkettä pitäisi saada, mutta nestettä ainakin. Kyllähän sitä huolestuu itsekutin eläimensä puolesta.

Mulla on hirvee päänsärky. Otin äsken särkylääkettä ja sen vaikutusta tässä oottelen.
Ai niin pyöräily ketjuun pitää laittaa kuva mun uudesta mummon pyörästä, sain sen tänään äitienpäivälahjana etukäteen, vaihdossa meni tyttären vanha pyörä.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #73 : 02.05.08 - klo:20:44 »

Jopas olikin mukavan kesäistä, laiskottelin sitten loppupäivän. Istuin auringossa lueskelemassa ja ihan vaan kuuntelemassa ja katselemassa kaikkea mitä luonnossa tapahtuu. Ihmeesti koivuihinkin vaan vihreyttä tulee, voi kun sataisi hiukan, muuttuisi ihan hetkessä maisema. Olen tämän jo moneen kertaan todennut, niin se vaan on. :-))

 
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #74 : 02.05.08 - klo:21:03 »

Jopas on veto poissa  :-O    +23  huoh     [:-I]  ei saa valittaa, öljyä säästyy.

Makeita noi itämaiset harjoitukset kroppa on ihan rento, kertakaikkiaan voisin heittäytyä petiin... tarttee roikuskella hereillä vielä muutama tunti, saiskohan siten koko yön yli unet  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´
 

Sivu luotiin 0.146 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.