Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 2. toukokuuta  (Luettu 1187 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #90 : 02.05.08 - klo:23:23 »

Meidän makuuhuoneessa on nyt tapetti seinällä  :-))
Ja seuraavaksi varmaan unille, että jaksaa huomenna rempata!

Puppulaan terveiset!   [:-)]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #91 : 02.05.08 - klo:23:46 »

Inke, oon mä tahnahommaakin joskus koklannut mutta ei tainnut onnistua. Ja kun tahnat ja pillerit tosiaan tehoaa eri loisiin. Mulla on semmone olo nyt, että molemmille pitää antaa vielä jotain eri matolääkettä, joka tehoo eri loisiin kuin nämä. Kun eihän sitä tiedä mitä loisia saattaa olla. Paras vaihdella merkkejä.

Mulla on nyt just kyllä semmonen olo, että en ota ENÄÄ IKINÄ YHTÄÄN ELÄINTÄ! :-O

Paitsi... tuskin pysyn sanassani. [:-DD] Kirsikan kanssa oli pahempi tappelu kuin Tiitun. Osittain oma vikani, kun YRITIN ensin antaa pillerin kokonaisena. Siitä ei tullut kerta kaikkiaan mitään. Pelkäsin jo, että Kirsikka satuttaa ittesä kun rimpuili niin kovasti. Ja että tukehtuu siihen nappulaan. :-O No, pruutalla onnistui.

Täällä on kuultu myös aika kivoja ääniä... naapurit varmaan luulee, että tapan kissoja... Ääniä on tullut siis kissoista, vaikka tuli kyl vähän mustakin... [:-I] [:-DD]

Tiitu piti kaivaa ja repii sängyn alta esiin väkisin... siks täällä tosiaan ON huonekalut sekasin. Piti siirtää sänky, että löysi Tiitun ja piti siirtää muita huonekaluja, että sain siirrettyä sängyn. (Mä kirjoitan näköjään kirjaa aiheesta... [:-DD] ) Nyt oon varma, että Tiitu ilmestyy sohvan alta esiin ehkä kymmenen tunnin kuluttua aikaisintaan...

 :-)) Sori, kun naurattaa, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Onneksi ei gerpuille tarvitse antaa matolääkkeitä  :-)).

Minä oon täällä viiden vieraan kanssa.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.287 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.