Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 2. toukokuuta  (Luettu 1196 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #75 : 02.05.08 - klo:21:10 »

Voi sitä Tiitua, joku on nyt vinossa. Matolääkettä pitäisi saada, mutta nestettä ainakin. Kyllähän sitä huolestuu itsekutin eläimensä puolesta.


Maitoa Tiitu onneksi hieman joi. Pikkasen tonnikalaa närkki. Mut sen olen myös huomannut, että karva ei kiillä, se on semmosta "karheeta" kuivaa... Lapamato sillä on. [:-(] Ja korvissa ehkä tulehdusta, koska raapii niitä. No kun yleiskunto huononee, niin silloinhan iskee vaikka mikä.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #76 : 02.05.08 - klo:21:27 »

Vihdoinviimein taas sisätiloissa  [:-)] ulkona on aivan ihana ilma järvi aivan peilityyni, peippo vielä iloisesti laulelee  [:-)]
lämpöäkin vielä 16,2 plussaa  [:-)] päivän lämpimin oli 21,8 plussaa  [:-)]
Pilvistä on ollut ja muutama pisarkin tipahdellut mutta ulkona tosiaan viihtyisi vaikka kuinka kauan, kaukoputkella järvelle tiirailin kun traktorit lähtivät pois pellolta tomuttamasta, vain nokikanat, telkät ja silkkiuikut siellä uiskentelee .... vielä ei pääskysiä ja kirjosieppoa ole näkynyt, muutama perhonen on lennellyt .... [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #77 : 02.05.08 - klo:21:34 »

Nonni! Nyt ei sit tartte enää ku siirtää huonekalut (=iso sänky, tuolit ja matot) paikoilleen, pestä sormikkaat ja pyykkikori, hengittää ku oon aivan hengästynyt ja pyyhkii hiki omalta naamalta. Tiitu nuolkoot loput sotkut omalta kuontaloltaan.

Pilleriä meni perille, kai, n. 1,5 kpl.

v o i  m i t e n  h e l e p p o o  Mitä nyt vähä sydämestä ottaa. Hakkaa tuhatta ja sataa. [:-I]

Mä tein sen! LÄHEN TUPAKALLE!!!!
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #78 : 02.05.08 - klo:21:36 »

Ehtoota Jorolasta toivottelevat Puppu ja Pyris. [:-DD]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #79 : 02.05.08 - klo:21:37 »

Iltaa kaikille! [:-)]
Täällä ollut niin hienoja päiviä nyt. Tänäänkin aurinkoista ja hieman pilviä seilaili taivaalla. Ensin aamusta päivään oli tyyntä, mutta sitten alkoi pientä tuulenvirettä tulla.
Mittarilukemia, yön alin oli +7,4 ja päivän ylin +22,4 sekä nyt 14,3 astetta.

Nyt hetken aikaa luen viestejä ja sitten taas mentävä nukkumaan.

Mukavaa perjantai iltaa ja alkavaa viikonloppua kaikille!    [:45]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #80 : 02.05.08 - klo:21:38 »

Ehtoota Jorolasta toivottelevat Puppu ja Pyris. [:-DD]

Tervehdys teillekin sinne päin! [:-)] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #81 : 02.05.08 - klo:21:57 »

Ehtoota Jorolasta toivottelevat Puppu ja Pyris. [:-DD]

Jaahas! Että siellä sitä vaan juhlitaan! Arvatkaas mitä MIE täällä teen? [:23]

Mut oon mie hengissä. TEIN SAMAN KIRSIKALLE!  Ja melkein kuollu oon!

 [:-DD]

Hauskaa iltaa teillen! :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #82 : 02.05.08 - klo:22:03 »

Susulle  [:5]  :-))

Puppulle ja Pyrikselle hauskaa iltaa!
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #83 : 02.05.08 - klo:22:04 »

Hauskaa iltaa teille kaikille.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #84 : 02.05.08 - klo:22:07 »

Onks Jorolas kivaa???

 :-))
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #85 : 02.05.08 - klo:22:08 »

Onpas Susulla ollut kovat hommat.    :-O
Eikö olis helpompi laittaa semmosta tahnaa,vai onko se vain tietynlaisiin loisiin? Mä olen opettanut Tikrun tahnalle ja hyvin onnistuu.Leikin varjolla laitan kylkeen sitä ja nuolee ihan kiltisti.
Emolle annoin ennen aina pillerin ja se oli kamalaa,mutta ei se tahnaakaan vielä ole oppinut nuolemaan.

Lämmintä vielä 14 astetta. Päivällä oli helle,mutta tuuli aika kovaa,ettei ollut tukalaa.

Onks Jorolas kivaa???

 :-))

Ettei vaan oltais joron jäljillä...    :-O     [:-DD]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #86 : 02.05.08 - klo:22:10 »

Täällä on tosi kivaa. On käyty luontoretkellä. Saatu tietty loistavia kuvia, jotka joskus pistetään näytille. On syöty, juotu ja saunottu. Kohta taas syödään ja sitten kenties lauletaan... [:50]  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #87 : 02.05.08 - klo:22:19 »

Hauskaa iltaa Jorolaan  [:-)] [:-)]

Ulkona 14,7 plussaa, jospa sitten suihkuun ja vielä koirulin kanssa pihallekin kurkkimaan  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #88 : 02.05.08 - klo:22:40 »

Inke, oon mä tahnahommaakin joskus koklannut mutta ei tainnut onnistua. Ja kun tahnat ja pillerit tosiaan tehoaa eri loisiin. Mulla on semmone olo nyt, että molemmille pitää antaa vielä jotain eri matolääkettä, joka tehoo eri loisiin kuin nämä. Kun eihän sitä tiedä mitä loisia saattaa olla. Paras vaihdella merkkejä.

Mulla on nyt just kyllä semmonen olo, että en ota ENÄÄ IKINÄ YHTÄÄN ELÄINTÄ! :-O

Paitsi... tuskin pysyn sanassani. [:-DD] Kirsikan kanssa oli pahempi tappelu kuin Tiitun. Osittain oma vikani, kun YRITIN ensin antaa pillerin kokonaisena. Siitä ei tullut kerta kaikkiaan mitään. Pelkäsin jo, että Kirsikka satuttaa ittesä kun rimpuili niin kovasti. Ja että tukehtuu siihen nappulaan. :-O No, pruutalla onnistui.

Täällä on kuultu myös aika kivoja ääniä... naapurit varmaan luulee, että tapan kissoja... Ääniä on tullut siis kissoista, vaikka tuli kyl vähän mustakin... [:-I] [:-DD]

Tiitu piti kaivaa ja repii sängyn alta esiin väkisin... siks täällä tosiaan ON huonekalut sekasin. Piti siirtää sänky, että löysi Tiitun ja piti siirtää muita huonekaluja, että sain siirrettyä sängyn. (Mä kirjoitan näköjään kirjaa aiheesta... [:-DD] ) Nyt oon varma, että Tiitu ilmestyy sohvan alta esiin ehkä kymmenen tunnin kuluttua aikaisintaan...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai, 2. toukokuuta
« Vastaus #89 : 02.05.08 - klo:22:41 »

Täällä on tosi kivaa. On käyty luontoretkellä. Saatu tietty loistavia kuvia, jotka joskus pistetään näytille. On syöty, juotu ja saunottu. Kohta taas syödään ja sitten kenties lauletaan... [:50]  [:-DD]

Laittakaa sit ikkunat kiinni ku laulamaan rupeette. [:-I] [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.